תפריט נגישות

בעקבות רכישת SAP: Qualtrics משיקה פתרון ניהול חווית לקוח המשלב בין נתונים תפעוליים לנתוני חוויית משתמש

 

SAP כבר מציעה חבילת ניהול חוויית משתמש בענן, וכעת נוספים פתרונות חדשים הכוללים 10 יישומים
חדשים לבדיקת שביעות רצון לקוחות

 

שלושה חודשים לאחר השלמת הרכישה של Qualtrics על ידי SAP בסכום של 8 מיליארד דולר, הכריזה SAP על 10 פתרונות חדשים לניהול חוויית משתמש, שתאפשר שילוב בין נתוני Experience data)  X-data) לבין O-data נתוני  (Operational data), במטרה לבדוק, לייעל ולשפר את חווית המשתמש בארבעה ערכי ליבה מרכזיים הקיימים בארגון – לקוח, עובד, מוצר ומותג. 

תחום ה- X-dataמתמקד באיסוף, ניטור, זיהוי והקשבה לתחושות וכוונות, ואף ניתוח נתוני חוויית הלקוחות, העובדים והמוצרים בכל ארגון ומותג. תחום ה-  O-dataמתמקד באיסוף נתונים תפעוליים. השילוב בין שני הממשקים יאפשר ללקוחות לנהל באופן מיטבי את כלל מערכי הארגון, לזהות מגמות עתידיות, להיות קשובים לעובדים וללקוחות ולבצע שינויים ארגוניים בזמן אמת. המערכת החדשה תתממשק לשאר היישומים של הארגון כגון מערכות CRM, ERP או HCM. 

SAP מציעה כבר היום חבילת ניהול חוויית משתמש באמצעות פתרונות ענן, ועתה, התוספת החדשה כוללת 10 יישומים חדשים אשר יעניקו את היתרון התחרותי בתחום ניהול החוויה עבור עסקים וארגונים בכל גודל, כולל סטארטאפים וחברות עם מספר עובדים קטן. "ניהול חוויית משתמש הוא הרף העליון החדש של העסקים המובילים בעולם", אמר מנכ"ל SAP, ביל מק'דרמוט, "אנחנו נחושים לסייע ללקוחות שלנו להיות כוח מניע של צמיחה, חדשנות ואופטימיות".

טל זייברט, מנהל תחום חווית לקוח ב-SAP ישראל, מסביר על הצורך של חברות וארגונים בניתוח מידע מהותי על הלקוחות והעובדים שלהם. "עסקים מעוניינים למפות את המסע שעוברים הלקוחות והעובדים שלהם בכל רגע נתון. ,Qualtrics מהווה את החוליה החסרה שמשלימה את התמונה לא רק לגבי הפעולה הנעשית על ידם, אלא גם מדוע הם עושים אותה. למשל, מדוע בחר לקוח דווקא במוצר מסוים? או מדוע לא השלים את תהליך הקנייה? המערכת מזהה תחושות ורגשות ונותנת להם ביטוי בסביבה הארגונית בזמן אמת. מי לא רוצה לדעת למה הלקוחות שלו מתוסכלים ולמצוא להם פתרון הולם ומיידי"? 

אודות SAP
SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel