התוספות החדשות לחבילת ה-CX (חווית הלקוח) של אורקל תאפשר לעסקים לתת מענה לציפיות מרקיעות שחקים של לקוחותיהם
אורקל מרחיבה את חבילת חווית הלקוח שלה Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite עם סדרת חידושים המחברים בין דאטה, חוויות ותובנות. החברה מוסיפה יכולות חדשניות של בינה מלאכותית (AI) לשימושם של מנהלים ומקצוענים בתחום השיווק, המכירות, שירות ומסחר. כחלק מגישה חכמה יותר לניהול חוויית הלקוח, הגרסה החדשה כוללת גם חידושים בתחום המסחר, שירות לקוחות ונתונים (דאטה) התנהגותיים, וכן חוויית משתמש אינטואיטיבית חדשה.
סטיב מירנדה, סגן נשיא בכיר לפיתוח אפליקציות באורקל: "האפליקציות האדפטיביות החדשות מאפשרות למשתמשים עסקיים בארגון לנצל במהירות את היתרונות של החידושים האחרונים בתחום בינה מלאכותית. לשם כך ביטלנו את הצורך בעוד אינטגרציות ויכולות AI משובצות באפליקציות הענן של אורקל. יכולות ה-AI החדשות משלבות דאטה של צד-ראשון וצד-שלישי יחד עם למידת מכונה (Machine Learning) ומדע קבלת החלטות מתוחכם, היוצרים יחד את תיק האפליקציות העסקיות מבוססות AI החזק ביותר בתעשיה. יכולות אלו הופכות את תהליך קבלת ההחלטות פשוט יותר ויעיל יותר למקצוענים עסקיים בארגון".
יכולות חדשות מבוססות בינה מלאכותית מייצרות אופטימיזציה בביצועים של קמפיינים שיווקיים, מקצרות מחזורי מכירות ומייעלות תהליכי שירות לקוחות. כך לדוגמא, בתהליך נקיבת המחיר ללקוח, אופטימיזציה גרפית של מחיר המבוססת על בינה מלאכותית מסייעת לאנשי מכירות בשיקול דעת במתן הנחות, במקרים ספציפיים.
לדברי שמוליק האוזר, מנהל תחום חווית לקוח באורקל ישראל: "ציפיות הלקוחות כיום מרקיעות שחקים ולכן מחייבות חשיבה מחודשת על גישות מסורתיות לשירות לקוחות, לשיווק ולמכירות. במטרה להצליח במציאות הדיגיטלית הזו, על ארגונים לחבר בין נתונים, חוויות ותובנות, וזאת כדי לשנות את הגישות המסורתיות ולהתאימן לניהול חוויית הלקוח המודרנית. חבילת ה-CX של אורקל מפחיתה את מורכבות ה-IT, מספקת חדשנות בחווית הלקוח וכתוצאה מכך מביאה לתוצאות עסקיות משופרות."
אפליקציות בינה אדפטיבית (adaptive intelligent apps) מתבססות על תובנות מ-Oracle Data Cloud, שהוא ה-Marketplace בתחום הדאטה הגדול בעולם, עם אוסף של יותר מ-5 מיליארד IDs של צרכנים ועסקים, ויותר מ-7.5 טריליון יחידות מידע ((data points הנאספות מדי חודש. בעזרת תוספת של מדע נתונים (data science) מתקדם ו-ML (למידת מכונה) לדאטה של אורקל, ולדאטה של הארגון עצמו, האפליקציות האדפטיביות החדשות יכולות להגיב, ללמוד ולהתאים את עצמן בזמן אמת בהתבסס על דאטה דינאמי של היסטוריית הלקוח.
*********
אודות אורקל
Oracle Cloud מציע חבילות יישומי SaaS לתכנון משאבי הארגון (ERP), ניהול הון אנושי (HCM) וחוויית לקוח (CX), וכן מסד נתונים הטוב מסוגו - "פלטפורמה כשירות" (PaaS) ו"תשתית כשירות" (IaaS), מדאטה סנטרים בצפון-אמריקה, דרום-אמריקה אירופה ואסיה. למידע נוסף על אורקל (NYSE:ORCL, בקרו בכתובת: www.oracle.com.