תפריט נגישות

אורח באתר: טל פרנקל, מנכ"ל חברת FBC המתמחה ביישום והטמעת מערכת פריוריטי

טל פרנקל מציג את התמחות חברתו בתחום המחשוב הארגוני, מציין את הערכים המוספים של מערכת פריוריטי בשוק הישראלי, סוקר את מתודולוגיית היישום המפחיתה סיכונים במהלך ביצוע פרויקט ERP בארגון

שמואל מרדלר: טל, נא הצג בקצרה את פעילות FBC

 טל פרנקל: FBC פעילה בתחום יישום והטמעת מערכת פריוריטי על כל מוצריה: Priority Enterprise, Priority Pro ו-Priority Zoom. החברה החלה פעילותה ב-1998 ומשרתת כ-600 לקוחות באמצעות עשרות עובדים מיומנים. בשנה האחרונה הקמנו מכללה ללימודי פריוריטי בה אנו מלמדים נושאים שונים הקשורים למוצר -  מניהול מערכת ועד תכנות. כמו כן אנו מתמחים בתחום ה-BI באמצעות QlikView ופתרונות BI נוספים.

 שמואל: מהם לדעתך הערכים המוספים העיקריים של פריוריטי בשוק הישראלי ?

 טל: על סמך היכרותי עם פתרונות ERP אחרים ולאחר 17 שנות התמחות החברה בפריוריטי אציין שני ערכים מוספים עיקריים:
האחד, הפונקציונאליות הרחבה של הפתרון שפותחה במהלך השנים ונותנת מענה לכלל ההיבטים של ניהול העסק. השני, היכולת לבצע התאמות ללקוח, באופן מהיר באמצעות כלי המערכת, בטכנולוגיה המאפשרת ללקוח לשמר את ההשקעה שלו בפיתוחים ולשדרג את המהדורה שברשותו למהדורות מתקדמות, בקלות. באופן זה אנו מבצעים התאמות וורטיקליות ללקוחות במהירות, על בסיס מהדורה אחת.

 שמואל: כיצד אתם מבטיחים ללקוח, יישום שיעמוד בלו"ז, באיכות ובתקציב ?

 טל: אנחנו פועלים לפי שיטת ה-Gap Analysis המאפשרת להציג ללקוח את הפונקציונאליות הקיימת במערכת ולסכם על תכולת הפיתוחים הנדרשים בכדי להביא את המערכת לתכולה הנדרשת על ידו. במהלך ה-Gap Analysis מתבצעת סימולציה של תהליכי העבודה של הלקוח על בסיס המערכת עצמה, דבר שמפחית עד למינימום את הסיכוי לאי הבנות בין צוות היישום לצוות הלקוח.

שמואל: לסיכום, מהי תפיסת השירות הנהוגה ב-FBC ?

 טל: לקוח FBC מקבל מעטפת  שירות מקיפה, הפוטרת אותו מהצורך להבין בתחום ו/או להפעיל ספקי שירות שונים. FBC מספקת שירות מקיף משירותי ענן מלאים, במסגרתם הלקוח משלם סכום חודשי קבוע עבור השירות; וכלה בשירותי פיתוח, יישום, אינטגרציה, DBA וסיסמטם בחצרי הלקוח. מערך השירות שלנו מספק זמני תגובה - SLA בהתאם לצרכי הלקוח כמוגדר בהסכמי השירות, ופועל באופן שוטף לקצרם. בהתאם למדידות קבועות של פעילות השירות, אני שמח לציין שלוחות הזמנים בפועל לטפול בתקלות נמוכים מה- SLAשהוגדר.

ברצוני להדגיש ללקוחות פריוריטי שרצוי וחשוב ביותר שהגוף המיישם יהיה גם הגוף שייתן את השירות למערכת.  באופן זה מתבצע שימור ידע אצל הגוף המיישם משלב האפיון, ההטמעה, תהליך הפיתוח והתמיכה. שימור ידע זה מבטיח ללקוח מענה ותמיכה איכותיים במערכת כולל בצוע שדרוגים טכנולוגיים במהלך השנים.

 

ליצירת קשר: tal@fbc.co.il