תפריט נגישות

דבר המומחה: דני מזרחי, יו"ר Allegronet, מומחה למחשוב עסקי ב"ענן"

דני מזרחי מתאר את פעילות Allegronet המספקת מענה כולל של צרכי IT ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, מפרט את היתרונות ללקוח, אופן ביצוע השירות, והתוכניות לעתיד.

שמואל מרדלר: דני, תאר בקצרה את פעילותה של Allegronet

 דני מזרחי: Allegronet נוסדה ב-2005  ומתמחה באספקת שירותי IT על בסיס תשתיות חוות השרתים של החברה שב-Med-1 ו-Netvision בטופולוגיה של "אל כשל", לשם מתן מענה כולל לצרכי IT של לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים במתכונת תוכנה כשרות - SAAS. בין השירותים: יישומי Office, דואר אלקטרוני, גיבויים, DRP ,  טלפוניה, יישומים עסקיים: ERP, CRM ועוד. אנו מספקים אחריות  כוללת על שירותי ה-IT שהארגון צורך ומאפשרים לו להתמקד בפעילותו העסקית.    

 שמואל: מהן היתרונות ללקוח במודל ה-Delivery הזה של שירותי מחשוב ?

 דני: היתרונות רבים: אספקת השירותים במתכונת "מחשוב ענן", שרידות גבוהה, אבטחת מידע ברמה מקצועית מאד, מתן מענה מהיר להרחבה / שינוי בפעילות, נגישות מידע מכל מקום ומכל זמן, גיבוי נתונים ועוד.  מאות לקוחותינו הבינו את הערכים המוספים שבאים גם לידי ביטוי בהיבט הכספי. בין הלקוחות: רשת בתי המלון – רימונים, מרכז הבניה הישראלי, מכללת רשת עתיד ועוד.

 שמואל: כיצד מבוצעת התמיכה מול אנשי הקשר של הלקוח

 דני: מרכז התמיכה שלנו מספק תמיכה שוטפת 7 X 24, ומבוסס על מערך ניטור והתרעה מתקדם, תוך שימוש בערכות חומרה ותוכנה מתקדמות, מאויש באנשי תמיכה שאמונים ומכירים את סביבת העבודה של הלקוח. כל קריאה מטופלת עד לפתרונה, כאשר אנו אחראים על כל תהליך פתרון הקריאה, כולל טיפול בסוגית הקשורות לספקים אחרים הקשורים לתקלה.   

שמואל: מהן התוכניות שלכם לעתיד ?

 דני:   הרחבת השירותים שאנו מספקים ללקוח במודל תשלום החודשי, קרי אספקת מחשוב הקצה בשלוב מוצרי חברת Chip Pc , אספקת כל יישומי מיקרוסופט במודל האמור וכלה באספקת יישומי SAP Business One תוך הסתייעות בחברת BDO . מטרתנו לחסוך ללקוח את הוצאות המחשוב בארגונו, תוך שיפור זמינות ויציבות מערכות המידע שלו. 

 

ליצירת קשר:  danny@allegronet.co.il