תפריט נגישות

מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים: "מהפכת הרשתות החברתיות בארגונים היא לא משהו שיקרה בעתיד, היא כאן ועכשיו"...

 

"כניסת השימוש ברשתות חברתיות למטרות העסקיות של הארגון היא לא מהפכה שתקרה בעתיד. היא מתרחשת כאן ועכשיו. ארגונים נדרשים לספק כלי עבודה ופתרונות המתאימים לעובדים בני דור Y ו- Z אשר עבורם זו הדרך בה הם רגילים לתקשר. צריך להפנים את השינוי ולרתום את המדיה החברתית לצרכי הארגון, כי היא הדלק העסקי החדש עבורם", דברים אלו אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים בכנס שערכה עם Salesforce.com בנושא הארגון החברתי וה-CRM לארגונים בעידן הרשתות החברתיות בהשתתפות לקוחות ושותפים.

 

"הרשתות החברתיות הוכיחו את כוחן בשנה האחרונה, אם בהפגנות שקראו לצדק חברתי בארץ ואם ב-'אביב העמים' הערבי. השאלה היא כיצד לוקחים את הכוח הזה והופכים אותו לכוח בתוך הארגון", ציינה קומרוב. "ל- Salesforce.com בסיס לקוחות של 60,000 ארגונים בעולם שיישמו רשת חברתית ארגונית. בלאט לפידות, השותפה הבכירה של Salesforce.com בישראל עם למעלה מ- 500 לקוחות, מביאה את המהפכה הזו לישראל ומסייעת לארגונים כאן לבצע את מה שכבר קורה בעולם". 

 

לדברי קומרוב: "צ'אטר, הרשת החברתית הארגונית של Salesforce.com, מאפשרת להעצים את ניהול קשרי הלקוחות בארגון. היא מסייעת לנצל בצורה מירבית ומיטבית את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות. כמו כן היא מסייעת על לאתר הזדמנויות, להגדיל מכירות, לסייע למהלכים שיווקיים ולשפר את השירות. שילוב תפיסת ה-CRM החברתי מביא לארגונים צמיחה של 25% בשיתופי הפעולה ו-10% בפרודוקטיביות, וכן ירידה של 15%-20% בשימוש בדואר אלקטרוני".

 

רובין פישר, סגן נשיא למכירות באזור EMEA ב- Salesforce.com, "המהפכה של המדיה החברתית מקבילה בחשיבותה להמצאת הדפוס, כי היא מנגישה את הידע להמונים. בעל חשבון ממוצע בפייסבוק נמצא שם לפחות ארבע שעות בחודש, ויש למצוא דרך לגייס את השהות שלו שם לטובת הארגון.ל-     Salesforce.com יש את הכלים לעשות זאת. פישר הציג את ההצלחה של חברת הקמעונאות והאופנה הבינלאומית Burberry, אשר באמצעות הצ'אטר הגדילה את המכירות בעשרות אחוזים וסיפקה ללקוחות מידע מותאם אישית".

 מלבד הצגת החידושים בתחום בו צמחה Salesforce.comSalesforce.com CRM בענן ובתחום הצ'אטר הוצגו בכנס  סיפורי לקוח של חברות כמו אודיו קודס, לומניס, שילב  ואחרים.

 אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

בלאט לפידות יישומים ארגוניים מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית של Salesforce.com בישראל ושותפה בכירה של החברה בעולם. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ,יישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמתForce.com-. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרוייקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 45 עובדים. בין לקוחות החברה נכללים: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, ואלור ועוד. קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים, אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועל בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com  היא אחת מחלוצות מיחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. Salesforce.com  היא חברה ציבורית הקיימת כ- 11 שנה  לsalesforce.com- מעל ל 98,000 לקוחות ברחבי העולם, כאשר 500 מהם בישראל. החברה בעלת הכנסות של מעל מיליארד וחצי דולר בשנה.