תפריט נגישות

תכנון וביצוע המסע הדיגיטלי בקבוצת קרסו מוטורס

בוובינר מוצג מהלך רבי היקף שבוצע בקבוצה ליישום אסטרטגיה עסקית באמצעות טרנספורמציה דיגיטלית. מרצה: טליה שינדלר, סמנכ"ל מערכות מידע ואו"ש

בין הנושאים: הצגת החזון של הקבוצה לעבור מארגון ממוקד מוצר לארגון ממוקד לקוח וההשלכות על תהליכי העבודה, תרבות ארגונית ומחשוב. סקירת תהליכי רתימת המנהלים העסקיים לפרויקט כולל: תהליכי ניהול שינוי, העמקת ההטמעה ועוד.  הרכיבים הטכנולוגיים שיושמו בפרויקט כולל יישומים נלווים. תהליך המימוש והאתגרים בדרך כולל מדדי הצלחה וכן התוכניות לעתיד.