תפריט נגישות

סדנאות פברואר: Qlik Sense | Microsoft Power BI | פרסום בגוגל

סדנה בנושא Qlik Sense - למסמך והרשמה - לחץ/י
5.2.20

פלטפורמת ה-Qlik Sense מבית QLIK הינה פתרון BI אנליטי מתקדם המאפשר חיבוריות למגוון רב של מקורות מידע ובניית תצוגות חכמות למגוון רחב של שימושים עסקיים, עולמות תוכן ומשתמשים.

המטרה היא לאפשר למשתמש העסקי יכולות תיחקור עצמאי של הנתונים בארגון בצורה קלה ומהירה, קבלת תובנות באמצעות אובייקטים גרפיים מתקדמים וברורים ויכולת יצירת דוחות נוספים מבלי תלות במחלקות אחרות.

בסדנה נבצע היכרות עם יכולות פלטפורמת ה-Qlik Sense  המתקדמות המאפשרות יכולות ניתוח החל מרמת הנהלת החברה ועד שימוש עצמאי מעמיק (Self Service).

קהל יעד – מנהלים עסקיים, כלכלנים ואנליסטים, מנהלי פרויקטים, אנשי BI.

מרצה:

שימי כהן, מהנדס תעשייה וניהול ומוסמך במינהל עסקים. בעל נסיון עשיר בתחום ה-Business Analytics עם היכרות של מגוון כלים והתמחות בפלטפורמת Qlik. נסיון בפיתוח, הטמעה וניהול של עשרות פרויקטים בתחום במגוון רחב של תחומים עסקיים ועבודה מול מגוון משתמשים והנהלה. כמו כן משמש כמרצה במכללת קרית אונו בקורס BI.

מהלך הסדנה:

  • שימושים מרכזיים ב-BI
  • שימוש נכון באנליטיקה מתקדמת
  • היכרות הכלי ויכולותיו
  • הצגת מספר מודלים לדוגמא ממגוון עולמות תוכן עסקיים
  • Self Service – תיחקור עצמי, בנית מסכים, חיבור מקורות מידע
  • תירגול – יש להביא מחשב נייד

סדנה: היכרות עם Power BI Microsoft - למסמך והרשמה לחץ/י
17.2.20

קהל היעד: מנהלי מערכות מידע, מנהלים עסקיים, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים, אנליסטיים ואנשי BI.

פתרון ה-Power BI, מבית Microsoft, הינו פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי.  את התוצרים ניתן להנגיש בתוך ומחוץ לארגון  לצרכנים שונים, החל מהמנכ"ל והנהלה הבכירה, שותפים עסקיים, דרגי הבקרה ותפעול ועוד.  

בסדנה נבצע היכרות עם Microsoft Power BI שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם באופן שיסייע למקבלי ההחלטות בהיבטים של: תכנון בקרה, ניהול תחזיות, ניצול משאבים ועוד.

שלב 1

  • היכרות עם הכלי ויכולותיו
  • סימולציה של פרויקט בארגון – 30 דקות
  • Hands On עם המשתתפים (יש להביא מחשב נייד)

שלב 2 

  • הוספת יכולות אנאליטיקה מתקדמת ל-Power BI
  • כיצד ננגיש את כלי ה-Self Service למשתמשי הארגון בצורה יעילה
  • אופנים לשיפור איכות קבלת ההחלטות מבוססת תוצרי אנליטיקה

מרצה: 
ברק נהרי, בעל ניסיון צבור של למעלה מ-15 שנה בתחום ה-   Business Analytics  בארץ ובעולם.  מתמחה בניתוח ופיתוח מערכות אנליטיקה בסביבת מיקרוסופט – On Premise ובענן (Azure). במהלך השנים ביצע פרויקטים במגזרים שונים: פיננסים, ממשלה, ביטוח, מדיה, קמעונאות, רכב, הייטק, אינטרנט, תעשייה, תקשורת ועוד. ברק מעביר הדרכות וקורסים יישומיים בארגונים ומכללות על בסיס היכרות עמוקה עם התחום ועבודה מול מקבלי החלטות בכירים.


סדנה: גוגל למנהלים: ניטור, אופטימיזציה ופרסום - למסמך והרשמה - לחץ/י
11.2.20

קהל היעד: מנהלים עסקיים העוסקים בפעילויות שיווק, מערכות מידע, דיגיטל ומדיה.

הפעילות באינטרנט הולכת ומתרחבת ומאפשרת חשיפה של שירותים ומוצרים לקהל יעד רחב של לקוחות פוטנציאליים. על כל ארגון לבצע את הנדרש בכדי למצות את ההשקעה שלו בערוץ שיווקי חשוב זה.

בסדנה נציג את כלים מובילים המאפשרים לנטר ולבצע אופטימיזציה של אתרים באינטרנט, ודרכים למקסם את השיווק במערכת "גוגל פרסום".

מרצה:

יהודה מילוסלבסקי מומחה מוסמך מטעם גוגל (Google Partner) לפרסום ממומן ברשת החיפוש, רשת המדיה, פרסום ביטיוב וגוגל אנליטיקס. בעל תואר תואר ראשון ושני בפיזיקה. 

במהלך השנים יהודה ניהל קמפיינים לעשרות עסקים בארץ ובחו"ל, בנה מאות קמפיינים ועזר לגייס אלפי לקוחות פוטנציאליים.

בנוסף לפרסום בגוגל, יהודה נותן גם שירותי קידום אתרים או ערוצי יוטיוב ושירותי ייעוץ למשרדי פרסום וארגונים שמנהלים מסעות הפרסום שלהם באופן עצמאי. 

מהלך הסדנה

חלק א'

  • Google Analytics
    שירות לאיסוף נתונים ויצירת דוחות סטטיסטיים מפורטים על התנהגות גולשים באתרי אינטרנט
  • Google Search Console
    שירות המציג איך האתר שלכם עובד מול מנועי חיפוש ואיך הרובוט של גוגל רואה אותו ומה הוא חושב עליו
  • Screaming Frog
    כלי מצוין ושימושי מאד לצרכי קידום האתר – SCO. הכלי סורק אתרים ושולף מהם מידע חיוני לצורך כך.

חלק ב'

  • שינויים במערכת פרסום של גוגל בשנתיים האחרונות (אוטומציה, Machine Learning),
  • שילוב גוגל פרסום במערך שיווק של הארגון
  • בניית אסטרטגיה וניהול פרסום דרך מערכת גוגל פרסום, הצגה של טעויות נפוצות והאופנים להתמודד איתן