תפריט נגישות

אורחים באתר - קיירון שנלי, SALESFORCE.COM ומיכל בלאט מחברת בלאט-לפידות

קיירון שנלי ומיכל בלאט סוקרים את התפתחות פתרון SALESFORCE.COM, גישת הארגונים לאימוץ שיטת ה-SAAS - תוכנה כשרות והתוצאות המצויינות לפעילות המשותפת בישראל.

 

 

מיכל בלאט, מנכ"לית משותפת

בלאט לפידות

 שמואל מרדלר: קיירון, ברוך בואך לישראל, נא הצג את עצמך.

קיירון שנלי: אני משמש כסמנכ"ל המכירות של חברת SALESFORCE.COM לאזור ישראל, בריטניה, ודרום אפריקה.  התחלתי לעבוד בחברה לפני כחמש וחצי שנים כחלק מהצוות האירופאי  שמנה 15 עובדים והפך לצוות של למעלה מ- 300 עובדים כיום. בנימה אישית אציין כי אני אוהב מאד לעבוד בחברה שהיא בעלת המוצר ועוד יותר חברה המקדמת את נושא ה-SAAS תוכנה כשרות. ברמה הגלובאלית אציין כי המערכת פועלת ב- 35,000 ארגונים ומשרתת כ-900,000 משתמשים.

 שמואל מרדלר: האם תוכל לתאר את התפתחות המוצר במהלך שנים אלו ?

 קיירון:  כשהתחלתי היתה רק גרסה אחת של התוכנה PROFESSIONAL והמיצוב שלנו היה SFA - מחשוב כוח המכירות.  המהדורה הבאה שפותחה נקראה ENTERPRISE EDITION שאפשרה מחשוב פעילות ה-CRM באופן מלא כולל נושא תמיכת לקוחות ושרות עם התייחסות לצרכים גם של ארגונים גדולים.

השלב הבא הנו של .APP EXCHANGE SAELSFORCE.COM מאמינה בתחום ה-Business Web, החברה מאפשרת לגורמים המעוניינים בכך לבנות יישומים תחת הפלטפורמה שהיא פתחה. שותפינו העסקיים מפתחים מוצרים נלווים -  ADD ON למוצרי SALESFORCE.COM וכן יכולים לפתח יישומים שעומדים בפני עצמם על בסיס פלטפורמה זו.

שמואל מרדלר: מהי בדיוק הפלטפורמה ש- SALESFORCE.COM מעמידה לרשות שותפיה בתחום ה-App-exchange?

 קיירון: זוהי סביבת פתוח - APEX, שפותחה על ידי SALESFORCE.COM  ומתחרה למעשה ב- .NET, ניתן להשתמש ב-APEX בכדי לפתח יישומים מכל סוג שהוא.  כיום ישנם 1,500 פתרונות שפותחו באמצעות App-exchange  על ידי 200 שותפים.  אנו מכשירים את השותפים בהכרת סביבת הפתוח, מעמידים לרשותם פורומים ובלוגים וכן גישה למומחי SALESFORCE.COM.

במהלך השנה הקרובה בכוונתנו לפתוח את ה- APP STORE  ולאפשר לארגונים שונים, כולל כמובן 35,000 הארגונים המשתמשים ב- SALESFORCE.COM לבחון את הפתרונות בסביבה אופרטיבית ולרכוש אותם כל זאת בשיטת ה-SAAS

שמואל מרדלר: מהן העקרונות המאפשרים מתן פתרון SAAS (תוכנה כשרות) לארגונים?

 קיירון:  אנחנו מאמינים בדמוקרטיה של התוכנה זאת אומרת שכל משתמש אם קטן או גדול יכול לקבל את אותה תוכנה. לכן אנו מעמידים לרשות המשתמשים פלטפורמה אחת – DATA CENTER שמשרתת אותם ונמצאת בארה"ב בשלוש מקומות. אנחנו מעדכנים מהדורות 4 פעמים בשנה ודואגים כמובן לטיפול בהתקנה כאשר המשתמש אינו נדרש לפעילות כלשהיא בגין עדכון מהדורות וכיו"ב. אנחנו מתכוונים לבנות DATA CENTERS גם באירופה ובאסיה.

במחקרים מצאנו שיותר מ-80% של תקציבי IT מיועדים לשמר את התשתיות ולגרום למערכות לעבוד. המסר שלנו פשוט: תשקיעו את הכסף הזה בשיפור התהליכים העסקיים ובשיפור הרווחיות של הארגון – תאמצו את מודל ה-SAAS.   לספקנים אני תמיד אומר שגם הלקוחות שלנו כגון: מריל לינץ, דל וסיסקו מעוניינים בהיבטי הגנה, בטיחות וגיבוי נתונים ושיתוף הפעולה שבינינו מדגיש את הביטחון  שלהם ב- SALESFORCE.COMובשיטת ה-SAAS.

שמואל מרדלר: מיכל בלאט, מהו הנסיון שצברתם ביישומי SALESFORCE.COM בישראל ?

מיכל בלאטהקמנו את מחלקת ה- CRM בחברה לפני כשנה וחצי במטרה מוצהרת להחדיר את SALESFORCE.COM לישראל ולמצב אותה כבחירה הראשונה של עסקים המחפשים פתרון CRM.

נכון להיום, בתוך פחות משנה השלמנו מעל 25 פרויקטים מוצלחים בחברות שונות בארץ, הפכנו לשותף המביא את העסקאות הגדולות ביותר בישראל, הגדלנו את צוות המכירות והמיישמים שלנו (ובכך הפכנו לצוות ה- SALESFORCE.COMהגדול בארץ), וכמובן התחלנו את המעבר שלנו לכיוון השווקים של מזרח אירופה,שם פתחנו לאחרונה משרד.

בנוסף, אנו משקיעים משאבים רבים בהשגת פרויקטים OFFSHORE ובמתן שירותים מרחוק למאות אלפי לקוחות SALESFORCE.COM בעולם – לדידנו, זו המגמה שאליה צועד עולם ה-CRM ON DEMAND 

 שמואל מרדלר: מיכל וקיירון, מה היו התועלות של הביקור מבחינתכם?

 קיירון: מצאתי שוק בישראל שהנו שוק מאד תחרותי ומתקדם. אני שמח לציין כי בלאט לפידות הנה שותפה מעולה שלנו בישראל כאשר מאמציהם לקידום המוצר תרמו להצלחה משמעותית בשוק הישראלי.

 מיכל: הביקור של SALESFORCE.COM מבחינתנו היה מצוין מכל הבחינות!

העובדה שאדם במעמדו ותפקידו של קיירון מצא לנכון להגיע לביקור ולשבח אותנו על העבודה שאנו משקיעים, והעובדה שהיה חשוב לקיירון וקארל להסדיר ולהשוות את מעמד השותפויות בארץ מאד מחזקת ומדרבנת אותנו להמשיך במלוא המרץ.

אנחנו צופים שיתוף פעולה הודק ופורה לקראת העתיד. 

 

ליצירת קשר: michal@blat-lapidot.co.il

 

 

פרסום באתר