תפריט נגישות

אורח באתר: Sven Kappe מנהל פעילות LS-Retail

Sven Kappe מציג את פעילות חברתו בתחום המחשוב הקמעונאי - Retail, מפרט כיצד חברות קמעונאיות מושפעות מהשינויים בהרגלי הצריכה של לקוחותיהם


שמואל מרדלר: Sven נא הצג בקצרה את פעילות חברתך בתחום המחשוב הקמעונאי?

Sven Kappe: LS-Retail פעילה למעלה מ-20 שנה בפתוח פלטפורמת מחשוב לצרכי הרשת הקמעונאית – Retail. הפתרון אותו אנו מביאים, מבוסס על סביבת Microsoft Dynamics NAV  ו- Microsoft Dynamics AX ומספק לרשתות קמעונאיות יכולות של ניהול הקופות , ניהול המלאי, Back Office ו Head Office מלאים ועוד. בנוסף ליכולות אלו, המערכת שלנו מכילה פתרונות עשירים לעולם הקמעונאות העכשווי כך שניהול קמפיינים, קופונים , מועדוני לקוחות, אתרי E Commerce, Mobile וניהול חכם של תהליך המכירה ברשתות מוצע אף הוא.

המערכת שלנו ממוקמת כנדבך מעל מערכות הERP- של Microsoft ובאופן אינטגרטיבי יודעות "לדבר" עם המערכת התפעולית ובכך מספקות לרשת הקמעונאית מערכת מתמחה בצד פתרון ERP כוולל המבוסס על בסיס נתונים אחד כפתרון "מקצה לקצה".

 בין הסגמנטים אותם אנו משרתים בשוק הקמעונאי:

 ·אופנה

·אירוח (מלונאות ומסעדנות)

·אלקטרוניקה

·סופרמרקטים ומזון

·תחנות דלק ומתחמי קניות בתחנות דלק

·חנויות פטורות ממכס

·בתי מרקחת

·ריהוט

 בישראל אנו פועלים בשיתוף פעולה מלא עם קבוצת מלם-תים, המתמחה בפתרונות Microsoft ERP ומציעה את הפתרון לחברות קמעונאיות בישראל.

 שמואל: כיצד מושפעות רשתות קמעונאיות מהשינויים בהרגלי הצריכה,  ומהן הדרכים שעל ארגונים לאמץ בכדי למנף זאת לטובתן ? 

Sven: מכשירים חכמים – Smartphones שינו את הדרך בה צרכנים נוהגים לצרוך מידע ולתקשר עם ארגונים, פעילות זו גדלה ב-16% מידי שנה בארבעת השנים האחרונות. אמנם מחקרים מראים שהפעילויות בחנויות תמשיך להיות מרכיב מרכזי ברשת הקמעונאית, אך שילוב הערוצים יאפשר לרשת להרחיב את החשיפה לצרכנים ולספק שירותים יותר מותאמים. על מנת להצליח להתמודד  בתחרות העזה הקיימת בשוק הקמעונאי, על הרשתות הקמעונאיות להשקיע במספר תחומים:

  • פעילות רב ערוצית אשר תרחיב את פעילות החשיפה ורכישות של הצרכנים מעבר לחשיפה ורכישות בחנות עצמה, לחשיפה ורכישות באמצעות רשתות חברתיות, מכשירים ניידים ואתרי סחר.
    אנו צופים שארגונים קמעונאיים ישקיעו יותר בשנים הקרובות במדיות חברתיות, אתרי סחר ופעילות בתחום הניידות -
    Mobility.
  • שיפור החוויה וההיכרות עם המשתמש על ידי שימוש באמצעים ניידים בחנות עצמה. המוכר יוכל לזהות את הקונה ולהציע לו מוצרים מותאמים במהלך האינטראקציה עמו, כולל בצוע ההתחשבנות הסופית, ללא צורך בהפניה שלו לאזור הקופות בחנות.
  • מאחר וההשקעות הנדרשות במחשוב, לשם מיצוי ההכנסות, הינן מהותיות, ארגונים ישימו יותר דגש על החזר ההשקעה – ROI כתוצאה מהשקעות במחשוב. לכן אנו צופים שיהיה מעבר מהיר יותר של רשתות קמעונאיות לצריכה של פתרונות מתמחים, על פני פתוח מקומי, גם במודל צריכה לפי שימוש – ענן.  

שמואל: במה עדיף הפתרון שלכם על פתרונות אחרים בתחום ?

 Sven: אני יכול להצביע על מספר היבטים המביאים לכך שהפתרון שלנו הינו מאוד אטרקטיבי לשוק הקמעונאי:

  1. רמת האינטגרציה – הפתרון בנוי בסביבת Microsoft Dynamics Nav או Microsoft Dynamics AX כולל פתרון ניהול הקופה – POS. אנו מספקים לרשת – Retailer פתרון מקיף End to End, לניהול כלל הארגון: ממרכז הרשת ועד החנויות.
  2. התאמות ייחודיות – אנו מאפשרים, תחת הסכם רישוי, לשותפים עסקיים/לקוחות לבצע שינויים בקוד המקור עצמו. כך ניתן להתאים את הפתרון לצרכים ייחודיים ,דרישות ותהליכים  עסקיים בכל מדינה ומדינה.
  3. מספר רב של לוקליזציות – התאמת הפתרון למדינות רבות, מאפשר לרשתות בעלות פריסה בינלאומית לתת מענה אחוד התומך בשפות ורגולציות שונות.
  4. תמיכה ברב ערוציות וחווית משתמש המאפשרת מיצוי פעילות אינטרנטית, רב ערוצית וחברתית להגברת החשיפה למוצרי הרשת. 

שמואל: באילו נושאים מתמקד הפיתוח העתידי שלכם לשנה הקרובה ?

 Sven: אנו שמים דגש בתוכניות הפיתוח העכשוויות שלנו על מספר נושאים, כגון:

  • אינטגרציה עם Facebook לשם הגברת החשיפה והשימוש ברשתות חברתיות
  • Multi-brand call center
  • הרחבת פתרון ה-e-Commerce המנוהל למעשה כחנות נוספת ברשת
  • מאפייני נאמנות לקוח – הרחבת הפעילות למובייל באופן שתאפשר לשלוח לצרכנים קופונים
  • Mobile POS על גבי:   iPod ,iPadו-iPhone, יאפשר לספק מוצרים מותאמים באינטראקציה עם המבקר/ים בחנות.
  • הרחבת הטפול בסגמנטים השונים אותם אנו משרתים, שצוינו לעיל, והעמקת הפונקציונאליות בכל סגמנט 

ליצירת קשר: liron_ta@malam.com