תפריט נגישות

פתרונות LiveCycle לחווית משתמש אינטואיטיבית

החשיבות של מתן חווית משתמש חיוביות ללקוחות אינה דבר חדש. “ שירות עם חיוך", “שביעות רצון מובטחת", ו-”הלקוח תמיד צודק" הן כולם דוגמאות קלאסיות של הדרכים שבהן חברות שילבו את העיקרון.


איכות חווית המשתמש חשובה לא רק למשתמשים. עובדי החברה – החל מהמנהלים הבכירים וכלה בנציגי השירות הטלפוני – צריכים אפשרות לגשת לכל המידע שהם צריכים, בזמן ובאופן שהם צריכים אותו, כדי להימנע מלהחליט החלטות שמובילות לשירות גרוע ללקוחות.

בעוד שחברות רבות השקיעו השקעה ניכרת במערכות צד השרת שלהן כדי להגדיל את היעילות, מגבלות טכניות מנעו מהן מליצור ממשקי משתמש דינאמיים, מותאמים אישית, וקלים לשימוש. חבילת Adobe LiveCycle ES2 מסייעת לארגונים ליצור יישומי אינטרנט עשירים – RIA - שמסייעים לאנשים לגשת למידע מיישומים עסקיים קיימים ולעבוד מולן, ומאפשרות ליצור חווית שימוש טובה יותר ויעילה יותר מתחילת התהליך ועד סופו.

אתגרים העומדים בפני ארגונים כיום
חברות עסקיות וסוכנויות ממשלתיות השקיעו השקעות ניכרות ביישומים ארגוניים כגון ERP,CRM,ECM . יישומים אילו מכילים מידע עשיר ורב על לקוחות, שותפים, עובדים, וגורמים נוספים. ארגונים רבים יצרו ממשקים מבוססי אינטרנט כדי לתת בידי לאנשים שאינם משתמשים ביישומים במישרין את האפשרות לעבוד עם המידע שמאוחסן בהם. לרוב הממשקים האלו לא זכו לשימוש נרחב כיוון שלא ממש קל להשתמש ברובם.

למשל, אחד מהתחומים שבו ארגונים מתקשים הוא עם יישומים לשירות עצמי כמו הרשמה לחשבון ולקבלת שירותים, eMortgages , בחירת מוצרים, והזמנות משרשרת הספקים. ארגונים רבים מספקים כיום טפסים מקוונים, ב- HTML או ב- PDF , שהם מספיק טובים לתהליכים פשוטים. למשל, כשמישהו מגיש בקשה לפתוח חשבון השקעות חדש, ובזמן ההרשמה הוא מגלה שהוא צריך לספק מידע פיננסי נוסף שהוא לא הספיק לאסוף. אם אין למערכת את היכולת לשמור את המידע שכבר הוכנס, הוא יצטרך להכניס את כל המידע מחדש בפעם הבאה שהוא מתחבר – תהליך מתסכל וגוזל זמן.

המצב הופך למורכב אף יותר על ידי העובדה שלאנשים שונים יש רמות שונות של תחושת נוחיות וידע שימוש בתהליכים שונים. דוגמה מהותית היא הגשת דוח מס מקוון, אם אתה לא רואה חשבון מוסמך, עותק אלקטרוני של טופס דוח מס רגיל לא יעזור לך. מצג שני, מישהו שממלא מידע מסווג כל הזמן, למשל סוכן ביטוח שממלא טופס בקשה עבור לקוח – כנראה אינו צריך לבזבז זמן במעבר בין מסכים רבים ושונים כשיותר קל לו להשתמש במסמך שמוכר לו.

יישומי פרודוקטיביות לעובדים הם תחום נוסף שבו חווית המשתמש אינה אידיאלית. אילו הם יישומים כמו שולחן העבודה של היועץ העסקי, מקום העבודה של איש המכירות, יישום ניהול מקרים של עובד סוציאלי. במקרים אילו, עובדים צריכים לקבץ מידע ממספר יישומים שונים, מתוך הארגון ומחוצה לו, כדי להבין במלואו את המצב הספציפי כדי שהם יוכלו לספק עצה מתאימה ולהחליט החלטות אפקטיביות יותר. כיום, משתמשים לרוב צריכים ללכת הלוך וחזור בין יישומים שונים כדי לעדכן כל אחד בנפרד, ועל ידי כך הם פוגעים בפרודוקטיביות ומכניסים עיכובים יקרים ושגיאות יקרות לתהליך.

אתגר נוסף הוא לאפשר למשתמשים עסקיים להתאים את תצוגת הנתונים שלהם לנוהגים שלהם, לשיטות העבודה שלהם ולהעדפות שלהם – למשל, ייתכן כי אנשים בתפקידים שונים באותה חברה צריכים לעבוד מול יישומים שונים בזמנים שונים. אם הם לא יכולים להוסיף, להסיר, או לסדר מחדש את היישומים בעצמם, אז הם חייבים להשתמש במשאבי IT כדי לקבל עזרה, מה שלוקח את אנשי ה IT מפעילויות שעשויות להוסיף יותר ערך לארגון.

סוג אחד של יישום פרודוקטיביות לעובדים שבו ממשק המשתמש הוא חשוב במיוחד הוא לוחות מחוונים לבקרה בזמן אמת, כמו אילו שמשמשים לניהול שרשרת אספקה, מעקב אחרי חולים בבתי חולים, ניטור עומסים במרכזי שירות טלפוניים, ושולחנות עבודה פיננסיים. יישומים אילו צריכים לקבץ כמויות גדולות של מידע ממספר מקורות כדי להגדיל את הניראות של קרבי הביצועים העסקיים ולאתר תנאים בלתי רגילים. כמו כן מערכות צריכות להגיב אוטומטית למצבים על פי קריטריונים שהוגדרו מראש או לשלוח התראות למנהלים, ולאפשר לארגונים לפעול מהר יותר במצבים קריטיים – למשל בטיפול בדיווח בתאונה במקום העבודה.

כדי להגיב לכל אותם אתגרים, חברות וסוכנויות יכולת לפתח חוויות משתמש אינטואיטיביות באמצעות ניווט מונחה דמוי אשפים או באמצעות RIA אינטראקטיביים שמשתלבים בקלות עם התהליכים הקיימים של הארגון ועם התשתית הטכנולוגית שלו.

כיצד יכולים לקוחותיך להרוויח מחווית משתמש אינטואיטיבית
כשמדובר ביישומים לשירות עצמי, מדריכים ויישומי אינטרנט עשירים ( RIA ) עוזרים לאנשים לבצע משימות שהם מנסים לבצע על ידי מתן סיוע בכל שלב ושלב – ועל ידי כך הם מגדילים את הסיכוי לביצוע פעולה מוצלחת.

להלן מספר דברים נוספות שיכולים להפוך את התהליך ליותר אינטואיטיבי:

  • מילוי מראש של השדות עם נתונים שכבר קיימים, כדי לחסוך מהמשתמשים את הצורך לחזור על אותו מידע מספר פעמים, ולצמצם את הסיכוי לשגיאות.
  • לשאול רק שאלות שרלוונטיות למצב של הלקוח הספציפי ולדלג באופן אוטומטי על חלקים שאינם רלוונטיים.
  • לכלול מדיה עשירה, למשל, קטעי וידאו עם הסברים, עזרה מוכוונת הקשר, שמציעים לאנשים מגוון דרכים נוספות להבנת התהליך.
  • שילוב שיחת קול או שיחת צ'אט עם מומחים שיכולים לענות על שאלות ולפתור בעיות על המקום.
  • להציג מידע בזמן אמת כדי לתמוך בתהליכים רגישים לזמן ולסייע לאנשים להגיע להחלטות מיודעות יותר.
  • לפעול גם באופן מקוון וגם באופן לא מקוון כדי לשפר את רמת הנוחיות ולתמוך בסביבות עבודה עם חיבורים מזדמנים (למשל, מתאמי ביטוח בשטח).
  • שמירה על מצב היישום, כך ששינויים שנעשו על ידי המשתמש – כמו התאמה של התצוגה, יצירת תצוגות חדשות, או ירידה אל עומקם של הנתונים – נשמרות לשימוש עתידי.

לגבי יישומי פרודוקטיביות של עובדים, RIA יכולים לאסוף מידע ממספר יישומים שונים – גם ממערכות פנים ארגוניות וגם ממערכות מחוץ לארגון – לתצוגה יחידה, ניתנת להתאמה, כדי לתת למשתמשים תובנות טובות יותר לגבי מצב. היישומים השונים יכולים לכלול הקשר ולהגיב אוטומטית לשינויים בפרמטרים שכיחים. למשל, יועץ פיננסי שבוחן תיק השקעות של לקוח ביישום אחד יכול ללחוץ על סמל של מניה ספציפית, ויישום אחר שמציג נתונים על ביצועים אוטומטית יבחן את נתוני הביצועים של אותה מניה.

יישומי אינטרנט עשירים ( RIA ) יכולים גם לשלב תצוגת מידע גראפית ואינטראקטיבית ביישומי לוחות מחוונים רבי עוצמה שמציעים למשתמשים עסקיים מידע וניתוח מידע מעמיק יותר ובזמן אמת.

כיצד יכול הארגון שלך להרוויח מחוויות משתמש אינטואיטיביות
ארגונים שמספקים ממשקים מבוססי מדריכים ויישומי אינטרנט עשירים ( RIA ) ליישומי השירות העצמי שלהם נותנים לעובדים, ללקוחות ולשותפים שלהם גמישות רבה יותר במגוון הדרכים שבהן הם יכולים לעבוד מולם, ובתורה היא מגדילה את שביעות רצונם. על ידי שילוב הממשקים עם ערוצי אינטראקציה אחרים – מקוונים, לא מקוונים, פנים-אל-פנים, או בדפוס – ארגונים יכולים לספק גם פתרון יחיד שעונה על ההעדפות השונות ועל הדרישות השונות של כל גורם ואדם מולו הם עובדים.

נתונים שנאספו על ידי מדריך או על ידי RIA יכולים להיות משולבים עם נתונים מערוצי שירות אחרים, כולל נייר, מרכז שירות טלפוני, אינטרנט, פנים-מול-פנים, ומכשירים ניידים. למשל, לקוח אחד יכול להגיש בקשה לפתיחת חשבון השקעות חדש באמצעות RIA , לקוח אחר ממלא טופס PDF ומדפיס אותו עם בארקוד כדי לשלוח אותו בדואר, בעוד לקוח שלישי עובד ישירות מול נציג של הבנק כדי לפתוח את החשבון. בכל המקרים לאחר הגשת הטופס הנתונים עוברים בדיוק את אותו תהליך, ומונעים כפילויות שעלולות לגרום לעיכובים יקרים ולשגיאות.

יישומי RIA ומדריכים יכולים להיות משולבים גם עם מסמכים כשזה רצוי, לדוגמה כדי לתת למשתמשים מנוסים יותר שאינם צריכים הדרכה בשימוש בטופס – משתמש כמו נציג במרכז שירות טלפוני, למשל – גישה ישירה לטופס PDF , או כשמסמך מיוצר כשלב סופי בתהליך, כמו הסכם תנאי שירות.

על ידי הטמעת ממשקים אינטואיטיביים יותר, ארגונים יכולים לשפר את היעילות ולצמצם את העלויות שנובעות מתהליכים ידניים מבוססי נייר. על ידי ביטול משימות שגרתיות ומיותרות, כמו הקלדת אותם נתונים שוב ושוב במערכות צד שרת שונות, עובדים יכולים להקדיש את זמנם לפעולות שיש להן השפעה גדולה יותר על העסק. ועל ידי כך שמקלים על המשתמשים להגיע להחלטות, חברות עסקיות וסוכנויות ממשלתיות יכולות לצמצם עלויות של מרכזי שירות טלפוניים, כיוון שלקוחות יצטרכו להתקשר פחות.

יישומי פרודוקטיביות לעובדים, ויישומי RIA מסייעים לעובדי מידע להיות יותר פרודוקטיביים ולהחליט החלטות איכותיות יותר כיוון שניתן לאסוף את המידע ממספר רב של מקורות ולהציג אותו בהקשר של המשימה אותה הם מבצעים. כל זה מתבצע בממשק יחיד וקל לשימוש. משתמשים לא צריכים כל הזמן לפתוח יישומים שונים ולחפור אל מעמקי המידע בכל יישום בנפרד כדי לנסות להבין את הקשר ביניהם – כל פעולה שמתבצעת ביישום אחד, כולל עדכון נתונים, תעדכן באופן אוטומטי את כל שאר היישומים, ותצמצם את הצורך לחזור על אותן פעולות שוב ושוב.

יישומי הפרודוקטיביות הטובים ביותר עשויים גם להעצים את המשתמשים העסקיים ולאפשר להם להתאים את הממשקים שלהם כך שהם יתאימו לצרכים ולהעדפות שלהם, ולשחרר משאבי IT לביצוע פעולות שמוסיפות יותר ערך.

למה Adobe LiveCycle ES2
חבילת יישומי Adobe LiveCycle ES2 מסייעת לחברות לספק יישומים אינטראקטיביים מותאמים אישית וקלים לשימוש שמתחברים לתהליכים אוטומטיים, ומשפרים את יכולת השירות העצמי של הלקוחות ואת הפרודוקטיביות של העובדים, ובעקבות זה את שביעות רצונם ואת המעבר לטכנולוגיה חדשה.

יישומי שירות עצמי
פתרונות LiveCycle מציעים למשתמשים חוויות משתמש שובות עין שמפשטות את תהליך הגשת הנתונים דרך האינטרנט. הם משתלבים עם כלל מרחב הפתרונות של LiveCycle ES2 , ונותנות בידי הארגון מקור מרכזי יחיד שמשרת אפשרויות מגוונות לאיסוף נתונים, החל מיישומי RIA , דרך ניווט מודרך וכלה בטופסי PDF בסיסיים – כאשר כולם בנויים על פלטפורמה מודולארית אחת.

עם Adobe LiveCycle ES2 מפתחים יכולים לבנות ממשקים ליישומים עשירים במהירות עם מעט מאוד קוד, בעזרת סביבת עיצוב גראפית. יישומים יכולים לכלול תובנות מובנות, כגון מילוי נתונים מראש, ושדות דינאמיים, וכמו כן אפשרויות לשילוב מדיה עשירה כמו וידאו ואנימציות, כדי לספק למשתמשים כל רמת עזרה שהם זקוקים לה. ובגלל המהירות והקלות של הפיתוח, חברות יכולות לשפר את מהירות התגובה שלהן ואת יכולת התגובה שלהם בתנאי שוק משתנים.

הפתרונות יכולים לתמוך בעבודה שיתופית בזמן אמת במגוון דרכים:

  • יישומים יכולים לכלול אפשרויות שימוש בשיחות קול או צ'אט כדי לאפשר למשתמשים להתחבר עם מרכז השירות הטלפוני של הארגון כדי לקבל עזרה על המקום
  • מספר אנשים יכולים להשתמש ביישומים ולעבוד איתם במקביל, כך מתאפשר למשתמשים שונים למלא שדות שונים.
  • ניתן לדחוף נתונים בזמן אמיתי כדי להפעיל התראות והודעות

ניתן להפיץ יישומי LiveCycle מבוססי RIA ומדריכים יחד עם היישומים החינמיים Adobe Flash Player ו- Adobe AIR , ולפרוש רשת גדולה יותר לשימוש ביישומים. למשל, באפריל 2009 , משרד האוצר הפולני הטמיע פתרון LiveCycle שסיפק לאזרחים ממשק AIR להורדה, מילוי והגשה של דוחות מס. תוך יומיים מהיום שהיישום עלה לאוויר, מספר הטפסים האלקטרוניים שהוגשו עבר את מספר הדוחות שהוגשו במשך כל 2008 .

יישומים שנבנים עם LiveCycle הם יישומים יציבים יותר ומפריעים פחות בגלל יכולות בקרת האיכות שלהן. כיוון ש- LiveCycle עובד בשילוב עם היישומים הארגוניים הקיימים ועם תשתיות האינטרנט הקיימות, קל יותר לשלב אותו בפתרונות קיימים.

יישומי פרודוקטיביות לעובדים
עם חבילת יישומי LiveCycle ES2 ארגונים יכולים לספק יישומים אינטואיטיביים, ממוקדי משתמש למשתמשים עסקיים, ועל ידי כך לאפשר להם להיות יותר פרודוקטיביים בעבודה היום-יומית שלהם. כמו כן מפתחים יכולים להרחיב את היישומים הארגוניים על ידי חשיפת הלוגיקה העסקית וממשקי המשתמש שלהם כאריחים( tiles ) ביישומים. אריחים אילו הם רכיבי ממשקים מודעי הקשר שניתן להרכיב מהם תצוגות מאוחדות מותאמות לעובד/למשימה שמתאימות בצורה הטובה ביותר לאופן העבודה של המשתמש ולצרכים הספציפיים שלו.

משתמשים עסקיים ניגשים אל האריחים באמצעות תצוגות עשירות הניתנות להתאמה שמאפשרות להם לעבוד מול כל אחד מהיישומים בממשק יחיד. כיוון שהם לא צריכים להתחבר לכל אחד מהיישומים הרבים בנפרד ולחלץ את המידע המפורט מכל אחד בנפרד, הפרודוקטיביות שלהם משתפרת.

בנוסף לכך גם עובדים חדשים יזדקקו לפחות הכשרה כיוון שיישומי LiveCycle יכולים לספק חוויה אינטואיטיבית מאוד, הם מייתרים את הצורך ללמוד את כל התכונות ואמצעי הניווט של כל אחד מהיישומים של המערכות השונות – ממשק המשתמש החדש נותן להם רק את מה שהם צריכים מהמערכות הארגוניות השונות. כיוון שהיישומים שומרים על מצב היישום, שינויים שנעשים על ידי המשתמשים, כמו שינוי תצורת התצוגה, יצירת תצוגות חדשות, או ירידה לעומקה של הנתונים – נשמרים, והמשתמשים אינם צריכים לחזור על אותם שלבים בכל פעם שהם חוזרים ליישום.

הפתרונות כוללים skins , מעטפות, ומנהלי עימוד מוכנים לשימוש כדי לסייע למפתחים ליצור במהירות מגוון עשיר של ממשקים אינטואיטיביים. הם יכולים גם להשתמש ברכיבים שלהם כדי למתג את היישומים עם המראה והתחושה שלהם.

כיוון ש- LiveCycle ES2 כוללת סביבת עיצוב אינטואיטיבית ליצירת ממשקים, אנליסטים עסקיים מועצמים ביכולתם לעבוד בשיתוף פעולה עם מפתחים ויכולים להבטיח שיישומים יעמדו בדרישות העסקיות במלואן. יכולת זו גם מקילה על האנליסטים להכניס שינויים משלהם ליישומים קיימים, ועל ידי כך להוריד את העומס ממשאבי ה- IT .

לגבי יישומי לוח מחוונים, חבילת LiveCycle ES2 יכולה לשלב מדיה עשירה, כגון וידאו ואנימציות ולטפל בכמויות נתונים גדולות ביתר יעילות, ולספק חווית משתמש מיטבית.

הגדל את ערכה של התשתית הטכנולוגית שלך
בחברות רבות יישומים קיימים ניבנו מתוך גישה ממוקדת מערכת (למשל, יישומי בינה עסקית). פתרונות LiveCycle חושפים פונקציונאליות קריטית של מערכות צד שרת באמצעות ממשקי משתמש קלים לשימוש וזמינים למשתמשי קצה. קלות השימוש מגדילה את השימוש בטכנולוגיות החדשות גם בתוך הארגון וגם מחוצה לו. הם יכולים לשפר את הפרודוקטיביות של העובדים גם על ידי רענון יישומים ארגוניים ופורטלים ארגוניים.

חבילת יישומי LiveCycle ES2 מאפשרת לארגונים גם לקשור יישומי RIA בקלות לתהליכים פנימיים ועל ידי כך לנהל תהליך מתחילתו ועד סופו. זה מאפשר לארגונים לתת פתרון לאחת הנקודות הכואבות ביותר – לכסות במהירות את השקעה, ולבנות על בסיס הפלטפורמה בקצב שלהם.

Adobe LiveCycle בפעולה

שירות לקוחות ב-סאות'וורק
מדי יום ביומו, רובע סאות'וורק בלונדון מטפל בקרוב לשתי מיליון בקשות מאזרחים לבקשת שירותים החל מאשרות חניה ועד למתן סיוע בדיור ובתעסוקה. טופס בקשה רגיל לרישום תושב לזכאות לדיור יכול להגיע ל— 45 עמודים ועשוי לדרוש מעל 1,000 פריטי מידע.

הארגון החדשני הכיר בכך ששיפור השירותים לאזרח דורש יותר מלקחת טפסים קיימים ולשים אותם על האינטרנט. “העניין הוא לא רק לשים טפסים על האינטרנט ולקדם שירות עצמי לאזרחים,” מסביר דומיניק קיין, ראש שירותי לקוחות בסאות'וורק.” צריך גם לחפש דרכים לעבוד בצורה חכמה יותר ויעילה יותר כדי לתת פתרון לצרכים הרבים והשונים של התושבים. יש מקרים שבהם זה מאוד הגיוני לשים את החומר על האינטרנט. אבל בשביל שירותים מורכבים יותר, רצוי לאמץ כלים אינטואיטיביים יותר, משולבים יותר.”

בשותפות עם חברת Vangent, limited , חברה בריטית המספקת שירותים וטכנולוגיה, הרובע השתמש ב- Adobe LiveCycle כדי לפתח את יישומי ה One Touch ( בנגיעה אחת), שהופכים את תהליך רישום התושבים לקבלת שירותים לתהליך אוטומטי. הפתרון מספק RIA אינטואיטיבי המבוסס על טכנולוגיית Adobe Flash שמחברת בצורה חלקה את המערכות הקיימות של הרובע, מערכות SAP, Oracle ומערכות ותיקות אחרות.

מאז שהרובע יישם את One Touch הרובע הצליח:

- לשלש את מספר השירותים שמשמשים תושבים רבים

- לצמצם את מספר הפניות הטלפוניות של אזרחים לגבי שירותים מ- 5 ל- 1

- לחסוך $1.7 מיליון על ידי יצירת אוטומציה בטיפול בשירות

- להאיץ את הטיפול בבקשות מורכבות לסיוע, כגון סיוע בדיור מ- 36 יום ליום אחד

- להאיץ הכשרת עובדים לטיפול בבקשות סיוע מורכות משנתיים ליומיים

"השילוב בין Adobe LiveCycle ES ופלטפורמת Adobe Flash הוא שילוב אידיאלי לקישור מידע ותהליכים" מסביר אגריאן בלייר, ראש מחלק שירותי מקצועיים ו- ICT (טכנולוגיית מידע ותקשורת) בחברת Vangent . “עם Adobe Flex , אנחנו יכולים לבנות ממשקי משתמש עשירים ב- Adobe Flash Player הנפוץ ומקלים על נציגי שירות לאסוף מידע מתושבים ולזהות את סוג השירות הנחוץ. Adobe LiveCycle ES יכול מהר מאוד להעביר נתונים חדשים, ונתונים שכבר נמצאים במערכת לטפסים המתאימים כדי לקבל את השירות.”

להפוך את הממשל לאינטואיטיבי יותר
סוכנויות ממשלתיות עומדות בפני אתגרים קשים במיוחד כשהן מנסות להשתמש בטכנולוגיה כדי לספק שירותים לאזרחים. הסיבה העיקרית היא שהטכנולוגיה שבהן הן מושקעות תוכננה לייעול תהליכי צד שרת, ולא כדי לסייע לאדם שמנסה להגיש בקשה לסיוע כלכלי או להגיש דוחות מס. אך עם הזמן האזרחים מתרגלים בהדרגה לנוחיות של השימוש במסחר מקוון, בנקאות מקוונת, מסרים מיידים, תקשורת ניידת וטכנולוגיות אחרות שנותנות להם את המידע שהם צריכים בזמן שהם צריכים אותו, הרעיון של מילוי ידני של עשרות טפסים (אפילו כשניתן להוריד את הטופס מהאינטרנט) או לספק את אותו מידע שוב ושוב, אינו מקובל עוד.

סיוע לטיפול רפואי
חברה מובילה באספקת שירותים טכנולוגיים לתעשיית השירות הרפואי, Acesis, Inc השתמש ב- LiveCycle כדי לפתח את מערכת Point-of-Care , מערכת חדשנית שמאפשרת לרופאים לאסוף מידע רפואי קליני על חולים ולגשת אליו באמצעות יישום AIR שולחני או יישום RIA אינטרנטי. בזמן שהרופאים בודקים את החולים, היישום מגיב באופן דינאמי לנתונים שמוזנים. למשל, אם הרופא רושם שקיים רשרוש בלב, אז המערכת אוטומטית מציגה שדות שקשורים למצב הרפואי הספציפי. “טבעם הדינאמי של טופסי Acesis משפר את האיכות ואת היעילות של איסוף הנתונים, ומרחיב את הפונקציונאליות של העובדים האדמיניסטרטיביים" אומרת ד"ר סטפני בלום, רופאה ראשית ב- Acesis .

אוטומציה של תהליך התשלום
חברת Optimal Payments חברת גלובאלית המספקת שירותי תשלום, פיתחה מערכת מבוססת RIA לתשלומים חוזרים באמצעות LiveCycle . הכלי כולל ממשק מבוסס טפסים המיועד לסוחרים להזנת נתונים על חיוב לקוחות, שאוטומטית מייצר דוא"ל ללקוחות כשמתבצעת פעולה, ומספק לוח מחוונים עם עושר ויזואלי המאפשר לאנליסטים לרדת לעומקם של נתונים ברשומות החיוב.

יותר מסתם ממשק יפה
חברת MFG.com מאטלנטה, חברת הסחר המקוונת הגדולה בעולם בתעשיית הייצור, משתמשת ב- RIA מבוסס Adobe כדי לסייע לקונים ולמוכרים ברחבי העולם ליצור קשר ביניהם ולבצע עסקאות מורכבות. בנוסף לחווית המשתמש האינטואיטיבית, LiveCycle מאפשר לפתרון:

  • לדחוף כמויות אדירות של נתונים אל המשתמש, כולל שינויים מעודכנים בזמן אמיתי
  • להמיר נתוני CAD תלת מימדיים לפורמט PDF דו מימדי לצורך שיתוף ועבודה שיתופית נוחים יותר
  • להגן על קניין רוחני באמצעות ניהול רשויות מבוסס מדיניות

"ביחד Adobe LiveCycle ES ו- Adobe Flex ממוצבים באופן ייחודי שמאפשר להם לספק סביבה מצודדת, בת-סילום, וקלה לשימוש שמסירה את המכשולים הטכנולוגיים לניהול עסקים סביב העולם.”

לסכום
יישומי Adobe Flash Player ו- Adobe AIR הם יישומים חינמיים שעובדים על כל מערכת הפעלה חשובה ומאפשרים לכל אחד גם בתוך הארגון וגם מחוצה לו להשתתף בפתרונות מבוססי LiveCycle . יישום Flash Player כבר מוכר למיליוני משתמשים – הוא מותקן כיום על יותר מ- 99% מהמחשבים שיכולים להתחבר לאינטרנט – ומצמצם את דרישות ההכשרה, התמיכה והתחזוקה. יישומי AIR מאפשרים לארגונים להפיץ יישומי AIR ממותגים אל שולחן העבודה ונותנים להם יותר יכולות מאילו שקיימות בדפדפן, וכמן כן מאפשרים למשתמשים לעבוד גם במצב מקוון וגם במצב לא מקוון.

ליצירת קשר