תפריט נגישות

סקירת כנס: Salesforce.com - Enterprize Cloud Computing

הכנס, שהדגיש את יתרונות "מחשוב הענן" - On Demand, כלל הרצאות וסיפורי לקוח (הסוכנות היהודית, יד הנדיב), תערוכת פתרונות ומסלולים מקצועיים.

מאות מוזמנים הגיעו לכנס השנתי של Salesforce.com  שבוצע בשיתוף עם נציגתה המובילה – בלאט לפידות. עידו הכהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבלאט לפידות, פתח את הכנס. בסקירתו ציין כי בלאט לפידות בצעה למעלה מ-300 פרויקטים בהצלחה ומוקמה במקום הרביעי באירופה מבחינת הישגי המכירות מבין שותפי Salesforce.com באירופה.

 נתן גביש, מנהל העסקים של Salesforce.com בישראל, הדגיש כי Salesforce.com מאפשרת החזר השקעה מהיר – ROI – לארגונים, זאת עקב התמחותה בטכנולוגיית הענן. נתן ציין הצלחתה של בלאט לפידות בהחדרת הפתרון לשוק הישראלי ואת שביעות רצון לקוחותיה מהפתרון והשירותים הנלווים.

בתמונה משמאל לימין:נתן גביש, מנהל העסקים של Salesforce.com בישראל; מיכל בלאט, בעלים משותפים בבלאט-לפידות; מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות; גבי ברויטמן, סמנכ"ל תפעול בלאט לפידות.

 

 Stephane Viallet

VP EMEA Emerging Markets

 

Stephane Villent ציין כי למעלה מ- 420 לקוחות בישראל אמצו את פתרונות Salesforce.com.  החברה מוכרת בהיקף של  1.2 מליארד דולר ומשרתת למעלה מ-65,200 לקוחות. בנוסף ליישומי CRM מובילים, הניתנים להטמעה במודל ה-ON DEMAND, מציעה Salesforce.com סביבת פתוח המאפשרת לארגונים לפתח יישומים בסביבת הענן.

 מודל המנוי, Pay as you Go, מאפשר לחברות קטנות וגדולות להשתמש במערכת באופן דינאמי ובכפוף לצרכים העסקיים ללא צורך ברכישת תשתיות, תוכנה, עדכון מהדורות, בצוע גיבויים ועוד. כמות המשתמשים הרבה מדגישה את אמינות השרות כולל: זמני התגובה בכל העולם, אבטחת המידע ועוד.

 סיפורי לקוח

 הסוכנות היהודית

אלי כהן, מנהל המחלקה לעלייה וקליטה בסוכנות היהודית, ואביבה זלצר-זובידה, אחראית תחום התכנון והמחקר, סקרו את פתרון Salesforce.com שהוטמע בסוכנות היהודית.


במערכת משתמשים כ-350 עובדים ושליחי הסוכנות בלמעלה מ-60 נציגויות בכל העולם, כאשר הנתונים המוצגים ב:

Customer-Portal  נצפים על ידי 25,000 משתמשים במגוון של שפות.

אלי כהן ציין את התרומה של המערכת במתן שרות מיטבי לעולה. בין השאר מסייעת המערכת ליצירת רצף עליה/קליטה, תמיכה טכנולוגית לניהול כלל הפעילות, ניהול מאגר מידע מקיף ועדכני וגישה מאובטחת. אלי ציין כי פותחו אלפי יישומים המאפשרים לעולה לבחון את זכאותו לסיוע ON LINE  באמצעות השימוש במערכת, והדגיש את תרומתה של בלאט-לפידות לפרויקט שפעלה כ"חבורה נפלאה".

 אביבה זלצר דברה על האתגר בהטמעת מערכת טכנולוגית בסוכנות היהודית. הסיבות העיקריות לייזום הפרויקט היו:

  • איחוד מערכות של 99 נציגויות בעולם, שלכל אחת מהן היה בסיס נתונים מקומי.
  • הרצון לנהל בסיס נתונים אחד גלובלי, שקיפות ואחידות מידע
  • יכולת לבחינה ב"לחיצת כפתור"
  • הטמעת תהליך שינוי מבני ותרבותי
  • יכולת הטמעה מהירה (משך הפרויקט כשמונה חודשים) 

תועלות המערכת שנצפו:

  • ייעול תהליכים: הטמעת מתודת עבודה בה העולה נמצא במרכז התהליך 
  • חיבור בין עבודת המטה לשליחי הסוכנות בחו"ל
  • העמדת מערכת טכנולוגית לשימוש רכזי העלייה בכל העולם, ללא צורך בתמיכה מקומית
  • סריקת מסמכים וניהול תיק עולה בצורה אלקטרונית ומאובטחת
  • שיפור זרימת המידע בארגון, בטול הצורך בשליחת מאות פקסים ברמה יומית
  • מתן שרות אינטרנטי, על בסיס המערכת, לפונים לקבלת מידע וסיוע בעליה לארץ. 

עקב הצלחת הפרויקט מתכוונת הסוכנות להמשיך את השקעתה במערכת לשם פיתוח מערכת ניהול ידע, ניהול סקרי שביעות רצון, אנליזות של מידע - יישומי BI ועוד.

 יד הנדיב

 את הפרויקט הציגה שירה לב עמי, מנהלת מערכות המידע ביד הנדיב.

יד הנדיב פועלת  מטעם משפחת רוטשילד בישראל  ומקדמת אסטרטגיה פילנתרופית בתחומים שונים באמצעות עמותות וגופי ציבור. בשנת 2009 בוצעה אינטגרציה בין כלי העבודה השונים לשם שיפור השרות ללקוחות ויישום תפיסת ה-
CRM. כתוצאה מפרויקט זה הוחלט להטמיע את מערכת Salesforce.com בארגון.

יישומי המערכת כוללים:  ניהול מענקים, מעקב אחר הארגונים ואנשי קשר, ניהול פרויקטים ומשימות ו-HELP DESK.  הפרויקט כלל גם פעילות אינטגרציה רחבה עם מערכות אחרות בארגון שיושמה על ידי פתרון ה-iBOLT  של חברת MAGIC. פתרון זה מאפשר, בין השאר, בצוע קישוריות ובקרה של תהליכים עסקיים חוצי מערכות.

 בנוסף, התקיימה תערוכת שותפים עסקיים ומסלולים מקצועיים:

  • מסלול CRM – הגדל את המכירות ושמור על הלקוחות מרוצים
  • מסלול Force.com ואפליקציות בענן 

לפרטים נוספים:
עידו הכהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות
050-2622584
idoh@blat-lapidot.com