תפריט נגישות

סיפור לקוח – IT&Business Alignment: אי.סי.איי טלקום

אי.סי.איי טלקום קיצצה במחצית את משך ועלות הכשרת המשתמשים הודות לכלי לימוד גמיש שיושם בשפה הסינית.


הלקוח

אי.סי.איי טלקום בע"מ

פתח תקוה, ישראל www.ecitele.com

ענף: טכנולוגית עילית

עובדים: יותר מ-2,000

מוצרים ושירותים של אורקל:  Oracle User Productivity Kit

            Oracle E-Business Suite                                               

 "עם Oracle User Productivity Kit האצנו את השקת היישומים של Oracle E-Business Suite בסין בכך שאפשרנו למשתמשים לסיים במהירות את ההתקנה ולהתחיל לעבוד. הערכה גם איפשרה לנו ליצור מסגרת הדרכה להתקנות עתידיות של אורקל." -    מתן לוי, מנהל פרויקט סין, אי.סי.איי טלקום

אי.סי.איי טלקום מספקת פתרונות רישות הממוקדים בלקוחות לחברות התקשורת הגדולות בעולם. החברה מספקת גישה סקלבילית בפס רחב, תעבורת נתונים ותשתית רישות נתונים היוצרות את התשתית לתקשורת של מחר. בין פתרונותיה של אי.סי.איי גם תקשורת קולית של הדור הבא, טלוויזיה על גבי פרוטוקול אינטרנט (IPTV), תקשורת ניידת ופתרונות עסקיים אחרים.

האתגרים

  • להשיק את יישומי Oracle E-Business Suite הנמצאים כבר בשימוש אצל 1,000 עובדים בישראל ובעשרה אתרים נוספים, אצל 200 עובדים חדשים בסין.
  • למלא את הצרכים של עובדי IT מיומנים וחסרי ניסיון כאחד.
  • להכשיר במהירות ובחסכוניות את המשתמשים הפועלים בעסק מתרחב המשרת בסיס משתמשים גדל והולך.
  • להקים מאגר מקיף של קורסים פרונטליים הניתנים לשימוש חוזר שיהיו רגישים להקשר, מאפשרים לימוד עצמי וממוקדים במשתמש וכן את חומרי הלימוד המשלימים בשפה הסינית.

הפיתרון

  • הטמעת Oracle User Productivity Kit, חבילה של כלי הכשרה גמישים לפיתוח תכנים הזמינים ב-21 שפות, לרבות סינית.
  • שימוש ביכולות העיצוב השיתופי המתקדמות של הכלי להגדרת הטרנסאקציות במערכת לפני ההטמעה ויצירת תסריטים למבדקי קבלת משתמשים לפני העלייה לאוויר.
  • יצירת קורסים מונחים ל-63 תהליכים ב-Oracle E-Business Suite לרבות שרשרת אספקה, מלאי וניהול הזמנות.
  • תיעוד ואחסון הקורסים באתר אינטרנט כדי לספק לכל התהליכים הדרכה מבוססת אינטרנט שתהיה נגישה משולחן העבודה של המשתמשים ותאפשר לעובדים חדשים להשתמש באפליקציה החל מיומם הראשון בעבודה.
  • הדרכת 200 משתמשים תוך שבועיים, 50% מהר יותר ממה שהיה ניתן ללא Oracle User Productivity Kit, ובמחצית העלות.
  • יצירת כלי עזרה שהפחית את מספר הפניות לדלפק התמיכה הממוקם בישראל במרחק של שבעה אזורי זמן.
  • הקמת ספרייה של נכסי הדרכה הניתנת לעדכון לפי הצורך ולשימוש בהשקות נוספות של מוצרי אורקל במתקניה של אי.סי.איי ברחבי העולם.

לפרטים נוספים – לחץ כאן