תפריט נגישות

Oracle Day 2009

בכנס, בו השתתפה נשיאת אורקל העולמית צפרה כץ, הוצגה אסטרטגיית אורקל - Go to Market וכן התקיימו הרצאות ומסלולים מקצועיים.

 


אסטרטגיית אורקל –

Go to Market

 

אורקל מתמקדת בשוק הארגוני הבינוני והעליון ומטרתה לספק לשוק זה מערכות מחשוב סטנדרטיות המתאפיינות בפונקציונאליות רחבה, וב"עלות בעלות" נמוכה. אסטרטגיה זו נוצרה על בסיס התובנות הבאות: 

  • בענף תעשיית התוכנה יצרני תוכנה רבים שלהם פתרונות תוכנה חלקיים לארגון. מצב זה מחייב את הארגון לבצע מספר רב של התקשרויות בכדי לייצר מערכת ארגונית מקיפה – "מגדל בבל ארגוני". 

  • כתוצאה מכך, נוצרת מורכבות בתחזוקת הפתרונות לאורך הזמן בעלות גבוהה. "עלות בעלות"  זו מונעת מהארגון  להתמקד בפיתוח מערכות ייחודיות, שיקדמו את יכולתו התחרותית. 

  • הארגונים, יעדיפו לרכוש מערכת מקיפה וסטנדרטית ככל האפשר מגורם אחד, שיקבל אחריות על כל רכיבי הפתרון: חומרה, מערכת ההפעלה, בסיס הנתונים והיישום האפליקטיבי.

  • תמיד יהיה צורך לשבץ פתרונות מומחה במערכת הארגונית ולשם כך נדרש הארגון לסביבת קישוריות – SOA שתאפשר תמיכה בתהליך העסקי מקצה לקצה. 

אורקל בצעה בחמש השנים האחרונות 46 רכישות בעלות של מעל ל-40 מיליארד דולאר בכדי לבסס את מעמדה כספק מרכזי של פתרונות מחשוב מקיפים לארגונים בינוניים וגדולים.  מטרתה להמשיך לעבוד בסטנדרטים פתוחים ולאפשר קישוריות בכדי להציע ללקוח – Freedom of Choice. רכישת SUN שהוכרזה לאחרונה מחזקת את יכולתה של אורקל לקבל אחריות כוללת גם על פתרונות הכוללים מרכיב חומרה ומערכת הפעלה.

 מסלולים מקצועיים  

 להלן פירוט המסלולים המקצועיים. ניתן, באמצעות הקישור, לחזות במצגות שנחשפו בכנס.

מסלול CRM:

מסלול SCM:

מסלול FUSION:

מסלול DBA:

מסלול BI:

מסלול EPM: