אסטרטגיית אורקל –
Go to Market
אורקל מתמקדת בשוק הארגוני הבינוני והעליון ומטרתה לספק לשוק זה מערכות מחשוב סטנדרטיות המתאפיינות בפונקציונאליות רחבה, וב"עלות בעלות" נמוכה. אסטרטגיה זו נוצרה על בסיס התובנות הבאות:
אורקל בצעה בחמש השנים האחרונות 46 רכישות בעלות של מעל ל-40 מיליארד דולאר בכדי לבסס את מעמדה כספק מרכזי של פתרונות מחשוב מקיפים לארגונים בינוניים וגדולים. מטרתה להמשיך לעבוד בסטנדרטים פתוחים ולאפשר קישוריות בכדי להציע ללקוח – Freedom of Choice. רכישת SUN שהוכרזה לאחרונה מחזקת את יכולתה של אורקל לקבל אחריות כוללת גם על פתרונות הכוללים מרכיב חומרה ומערכת הפעלה.
להלן פירוט המסלולים המקצועיים. ניתן, באמצעות הקישור, לחזות במצגות שנחשפו בכנס.
מסלול CRM:
מסלול SCM:
מסלול FUSION:
מסלול DBA:
מסלול BI:
מסלול EPM: