תפריט נגישות

CRM ON DEMAND – מניסיונה של חברת Aqua Creations

מודל ה- CRM On Demand מתאים ביותר לתפיסה העסקית של ארגונים כמו Aqua Creations. ארגון כזה אינו מתמחה במחשוב ולכן עבורו הוצאת פעילויות המיחשוב לספק מתמחה היא נכונה מאוד מבחינה עסקית.


מודל

SAAS / CRM On-Demand 

בשנה האחרונה אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של צריכת שרותי תוכנה לפי שימוש המחליפה את רכישת רישיונות התוכנה. העיקרון פשוט ודומה לצריכת חשמל : תשלום חודשי עבור שירותי אפליקציה לפי היקף הצריכה. באופן זה הארגון לא נדרש להשקעה ראשונית מהותית ומשלם רק עבור השימוש במערכת. המערכת מתופעלת על ידי ספק השרות, והארגון יכול להתמקד ביישום ובתפעול העסקי.

 מודל ה- CRM On Demand מתאים ביותר לתפיסה העסקית של ארגונים כמו Aqua Creations. בחברה עובדים אנשים שעיסוקם העיקרי הינו עיצוב ברמה גבוהה ושיווק ומכירה לשוק הבינלאומי. ארגון כזה אינו מתמחה במחשוב ולכן עבורו הוצאת פעילויות המיחשוב לספק מתמחה היא נכונה מאוד מבחינה עסקית.

 אודות חברת Aqua Creations 

חברת Aqua Creations נוסדה בשנת 1994 ע"י הצלם אלבי צרפתי והמעצבת איילה צרפתי, כשהקו המנחה שלה היה פיתוח וייצור של פריטי ריהוט ותאורה בגישה אמנותית. Aqua Creations הינה חברה מובילה באותנטיות של העיצוב, בזוהר ובגישה הפואטית המאפיינת את קו העיצוב והיא דוגמה להצלחה ישראלית בולטת בשוק העיצוב בעולם כולו.

 לקוחות החברה הם בעיקר מלונות, בתי קזינו, מסעדות,פרויקטי מגורים ולקוחות פרטיים. מטה החברה נמצא בתל-אביב וכולל את המרכז היצירתי, מטה העיצוב והייצור ובנוסף לחברה משרד בניו-יורק וכמאה חדרי תצוגה בעולם, התומכים במכירה הבינלאומית של  מוצרים.

 הבחירה במערכת ניהול קשרי הלקוחות ומודל התפעול 

חברת Aqua Creations בחרה ב- SIT ליישום מערכת לניהול קשרי לקוחות, המבוססת על Microsoft Dynamics CRM, במודל עסקי של CRM On Demand.

מעבר להתאמה הראשונית של המערכת לעבודת הארגון, שארכה כחודש ימים, התפעול השוטף נעשה במודל של תשלום חודשי עבור השימוש במערכת. כל התשתית המחשובית של המערכת נמצאת מחוץ לחברה ותומכת בניהול קשרי הלקוחות של החברה בכל העולם כולל משרדיה בישראל ובניו-יורק.
מודל עסקי זה מאפשר ל-Aqua Creations  לשמר ארגון מתמחה חכם, יעיל ורזה ולא להיכנס להשקעות גדולות בתוכנה, בתשתיות ובכוח אדם.
מניסיון Aqua Creations, עולה המלצה חמה לארגונים דומים להיעזר במיקור חוץ בפעילויות, שבהן אין לחברה ערך מוסף, ולהעדיף תשלום חודשי עבור השימוש באפליקציה על פני רכישת מערכת, גיוס עובדים ומימון מחלקת מחשוב בחברה.

מבין מערכות ה- CRM הקיימות בשוק, החליטה Aqua Creations לבחור במערכת Microsoft Dynamics CRM המשווקת ומיושמת בארץ על ידי חברת SIT. אנשי SIT הפגינו ניסיון וידע רב ביישום המערכת וכן ידעו להציע את קבלת שרות ה-ON DEMAND מאחר והבינו שהארגון מחפש פרויקט רזה – OUT OF THE BOX ומעדיף אותו על פני יישום מסורתי.  

 תכולה ושימוש במערכת 

לחברת Aqua Creations מחלקת מכירות המונה כ-5 אנשי מכירות בארץ ועוד מספר קבוצות של אנשי מכירות בחו"ל. במערכת מוזנים לידים, אנשי קשר והזדמנויות עסקיות בהתאם לפעילות העסקית של אנשי המכירות. כל פעילות מול לקוחות פוטנציאלים וגם מול אנשי מדיה כמו: שיחת טלפון, אימייל, הצעת מחיר, קמפיין שיווקי וכו', נעשית דרך המערכת בארץ ובעולם. באופן זה מסייעת מערכת ה- CRM לארגון במימוש הפוטנציאל העסקי ובשמירה על קשר שוטף עם הלקוחות הפוטנציאלים עד לביצוע עסקה וגם לאחריה.

 מדגישה אביגיל, מנהלת ה- PR והשיווק ב- Aqua Creations: "לעיתים אנו מקיימים קשר עם אנשים במשך מספר שנים עד לביצוע עסקה. רק לאחרונה סגרנו עסקה גדולה ביפן עם מישהי ששמרנו איתה על קשר במשך 4 שנים. לכן החשיבות של המערכת היא רבה מאוד. באמצעות המערכת שום ליד לא הולך לאיבוד".

חברת SIT מטפלת בכל נושאי התשתיות והגיבויים וכן העמידה איש קשר מטעמה אשר מכיר את היישום שבוצע בחברה ונותן תמיכה וסיוע בהתאם לצורך.

אין שום בעיה בכך שניהול הנתונים נשמר מחוץ לארגון. הנתונים מוגנים באותה רמה ואולי אף יותר על ידי הגורם החיצוני והנגישות נוחה ביותר. זמני התגובה, נכון להיום, גם מארה"ב וגם משאר העולם הינם מהירים ביותר.










 

Aqua Creations, Milan's Design Week 2009

 

 www.aquagallery.com

 

*  *  *  *  *

דגש הספק חברת SIT

 חברת SIT המשווקת ומיישמת בישראל את מערכת ה- CRM של מיקרוסופט, מאפשרת לאחרונה את פתרון ה- CRM במודל של on-demand. באמצעות מודל זה, בו הלקוח משלם לפי השימוש, מאפשרת SIT לחברות קטנות ובינוניות, שעיסוקן המרכזי אינו במחשוב, לשדרג את עצמן לרמה של חברות מתחרות גדולות. מודל יישום זה מוצע ע"י SIT גם למערכות ERP ארגוניות.

 ללא אפשרות זו, המסופקת ע"י SIT, היו נאלצות החברות להיכנס להשקעות גדולות ברכישת CRM מבחינת עלות רישיונות, חומרה וכוח אדם או להתפשר על פתרון זול ופחות איכותי. לשתי האפשרויות יש משמעות רצינית מבחינת חשיפת הארגון לסיכונים עסקיים.

פתרון ה- CRM on-demand של SIT משלב את הטוב מכל העולמות : מצד אחד הארגון מקבל פתרון מן השורה הראשונה, העונה בצורה שלמה על כל צרכי הארגון הגלובאלי הבינלאומי בנושא ניהול קשרי לקוחות כנדרש היום מחברות רבות בשוק התחרותי, ומצד שני אין לארגון את הסיכון שבכניסה להשקעות גדולות הן בתוכנה ובחומרה והן בבניית מערך כוח אדם מיומן בתוך הארגון. הארגון פנוי לעסוק ב- main business שלו ולא ב- IT.

מודל ה-  CRM on-demand המוצע ע"י SIT מוצע בשני  אופנים :

1.      On-premises – ה-IT, הכולל תוכנה, חומרה ורשת באתר הלקוח ומטופלים ע"י מומחי SIT באתר הלקוח.

2.      SaaS, on-demand – התוכנה נמצאת באתר SIT (או אצל ספק שירותי רשת) והלקוח יכול לגשת אליו דרך פורטל או דרך ה-web.


הלקוח נהנה מהעובדה שמומחי

SIT נותנים שירותי on-demand למספר לקוחות בשל הניסיון והמומחיות הנצברים וכן השיתוף בין פיתוחים והרחבות בתוכנת ה- CRM המשותפים בין הלקוחות השונים.

 

ואי אפשר בלי מספר מילים על ייצור ירוק – פתרונות Software as a Service, SaaS,  המוצעים ע"י SIT, מסייעים בהפחתת צריכת החשמל במרכזי מחשוב, משפרים את היעילות בשימוש בכוח-אדם ובעצם מייצרים יותר בפחות עלויות. התפקיד שממלא השימוש הירוק בטכנולוגיה ילך ויגדל בעשור הקרוב ויהפוך את אופן השימוש בטכנולוגיה לפרמטר מפתח בייצור הירוק.

ליצירת קשר:
 

גיא יגיש אלטר

מנהל מכירות ושיווק

7292260 050

guya@sitqad.co.il