תפריט נגישות

סקירת כנס: Microsoft Dynamics – Copenhagen Convergence

הכנס בו השתתפו כ- 4000 לקוחות ושותפים עסקיים, התקיים בחודש נובמבר 2008 בקופנהגן. את ישראל יצגה משלחת מכובדת של כ-30 נציגים - לקוחות, יועצים, חברות מיישמות ואנשי מיקרוסופט ישראל.


הכנס עסק במשפחת מוצרי

Microsoft Dynamics והתמקד בעיקר בשלושה מבכירי משפחת ה-Dynamics. שתי מערכות ה- ERP המובילות Dynamics AX, ו- Dynamics NAV ומערכת Dynamics CRM.

 

Bella Center

 

המוטיב המרכזי 

המוטיב המרכזי של הכנס נסב על הדגשת מחויבותה המלאה של מיקרוסופט למשפחת מוצרי ה-Dynamics ועל רצונה של מיקרוסופט לספק פתרון ארגוני כולל מקצה לקצה על טהרת הפלטפורמה והכלים מבית מיקרוסופט.

 Design-for-People Build-for-Change 

המערכות הארגוניות העתידיות חייבות לתת מענה מלא לשני הצרכים הבסיסיים של כל ארגון – המערכות הארגוניות נועדו לשימוש ע"י אנשים ולכן צריכות להיות מעוצבות עבור אנשים, המערכות הארגוניות נועדו לתמוך בפעילות הארגונית ולכן צריכות להיות בנויות לשינויים תדירים הנובעים מהמציאות העסקית בה הארגונים פועלים. 

 דרישות ה- Design-for-People:

v     סביבת עבודה אחידה ומאוחדת.

v     סביבת עבודה דינמית.

v     סביבת עבודה המתאימה את עצמה עפ"י הקשר הפעילות המתבצעת.

v     סביבת עבודה הרותמת את מירב חושיו של העובד לביצוע תפקידו.

 

דרישות ה- Build-for-Change:

v     המערכות מאפשרות לבצע בקלות שינויים ארגוניים נדרשים.

v     המערכות יכולות להתפתח ולהעמיק בקצב שמוכתב ע"י הארגון.

v     המערכות מספקות כלים ויכולות לתמוך בשינויים.

v     המערכות יכולות להתפתח ולהתקדם באופן מתמיד, תוך שמירה על שלמות, נכונות ויעילות התהליכים שיושמו בעבר.

מיקרוסופט בונה את משפחת מוצרי ה-Dynamics תחת התפישה של מתן מענה מלא לשני הצרכים הבסיסיים ובכך לתת יתרון מהותי לארגונים המשתמשים בכלים אלה.

 

Dynamics AX – אסטרטגיה וחזון 

v     השקעה מתמשכת בסביבות מגזריות תוך חיזוק והעצמת עולמות ורטיקליים.

v     תמיכה מלאה בארגון הגלובלי – ריבוי אתרים, תמיכה בחוקי מדינות שונות, שפות, אזורי זמן, יכולת התקנה מרכזית.

v     ארגוני מטרה – בין 200 ל-7500 עובדים.

v     שיפור היעילות של משתמשי ה ERP-והעמקת והרחבת הפונקציות המשתמשות במערכות הארגוניות.

v     אספקת סל שירותים מלא – תוכנה, תשתית, ושירותים בפורמטים מתאימים ללקוחות.

 

אסטרטגיה מגזרית 

אסטרטגית מיקרוסופט לאספקת פתרונות ורטיקליים מתבססת על שלוש שכבות:

v     בשכבה הבסיסית נמצאים המודלים הבסיסיים אשר משרתים את כלל הורטיקלים (פיננסי, CRM, HR, וניהול שרשרת האספקה).

v     בשכבת הביניים נמצאים פתרונות ורטיקליים מבית מיקרוסופט.

v     בשכבה העליונה נמצאים פתרונות ורטיקליים של שותפים העסקיים אשר אושרו ע"י מומחי מיקרוסופט.

 

 

קישוריות מלאה לפלטפורמת מיקרוסופט 

מיקרוסופט הדגישה ואשררה את מחויבותה לקישוריות מלאה של משפחת ה- Dynamics לפלטפורמת מיקרוסופט. משפחת מוצרי הDynamics  נשענת על Windows Server, SQL Server, Share Point, IIS, OLAP Services, ו- Reporting Services.
בנוסף ישנה קישוריות מלאה ל BizTalk , MSMQ, כלי ה-Office, ו- Outlook.

לאחרונה גם הוכרזה קישוריות מלאה ל-Performance Point, לכלי הניהול החדש ה-EBS 2008 (Essential Business Server) ואף לסביבת ה- Windows Mobile.

מיקרוסופט מציגה יכולת מעשית להציג פתרון ארגוני רחב ומלא מקצה לקצה אשר מושתת בכל חלקיו על כלים ותשתיות מתוצרתה ללא צורך באלמנטים מצג שלישי. יכולת זו מאפשרת הקטנה משמעותית של עלויות האינטגרציה והניהול ומשפרת משמעותית את ה-TCO ללקוח.

 עושר פונקציונאלי 

בכנס בקופנהגן הציגו עשרות שותפים עסקיים פתרונות מגוונים מתחומים שונים אשר לכולם מכנה משותף אחד – התבססות על משפחת מוצרי ה-Dynamics.

השותפים העסקיים והפתרונות הרבים שהוצגו בכנס מהווים חלק מזערי מההיצע הרחב שמציעים אלפי השותפים העסקיים ברחבי העולם. 

 

סוקר האירוע: אבי פנחס, פסגה תוכנה ותקשורת 

ליצירת קשר: avipi@pisgasys.co.il