תפריט נגישות

אורחת באתר – טליה שינדלר, מנהלת תהליכים ומידע בתמי4

טליה מציגה את הייחודיות אשר בשרשרת הערך הארגונית בתמי4, החשיבות בקבלת אחריות על תחומי תהליכים ומערכות מידע ותוכניות הארגון לעתיד.

 טליה שינדלר, מהנדסת תעשיה וניהול בוגרת הטכניון, נשואה ואם לשלושה, עובדת בתמי 4 חמש וחצי שנים. בתפקידה: מנהלת תהליכים ומידע – חברת הנהלה אחראית על שתי מחלקות: ארגון ושיטות ומערכות מידע.

 שמואל מרדלר: מה הם המאפיינים הארגוניים החשובים בתמי 4 הקשורים לעבודתך בחברה?

 טליה שינדלר -  המאפיינים קשורים לשרשרת הערך הארגונית ולאינטראקציות עם לקוחות החברה. תמי 4 חולשת על כל שרשרת הערך: מפיתוח מוצרים  ועד מכירה ושירות וכפועל יוצא ישנם תהליכים חוצי ארגון מאד מורכבים. אנו משרתים בישראל למעלה מ-200,000 לקוחות פעילים כאשר ביום עבודה אחד מתבצעות אלפי פניות למוקדי השרות והתמיכה שלנו.

 שמואל: כיצד התפתח תחום תהליכים ומידע בחברה?

 טליה: גויסתי על ידי סמנכ"ל התפעול כמנהלת או"ש והייתי מהנדסת ארגון ושיטות ראשונה בתמי 4.  ההתמקדות הראשונית שלי היתה בתחום ה-CALL CENTER.  לאחר מכן נחשפתי גם  לתחומי התפעול והכספים, קבלתי את האחריות על מערכות מידע, מוניתי כחברת הנהלה והתחלתי לדווח ישירות למנכ"ל.

 בתחום תהליכים ומידע, עליו אני אחראית, עובדים שני מהנדסי תעשיה וניהול, מנהל מערכות מידע ותשעה עובדים אשר עוסקים בתשתיות, פתוח אפליקציות ו-HELP DESK.

 שמואל: כיצד עובד השילוב הזה שבמסגרתו את אחראית הן על הארגון והשיטות והן על מערכות המידע?

טליה: מדהים. בעיני נכון שבארגון כמו  תמי4 מבחינת תחומי עיסוק והיקפי פעילות האו"ש ינהל את מערכות המידע,  זאת  מאחר ומערכות המידע משרתות את הצורך העסקי אשר בא לידי ביטוי בתהליכי העבודה. במצב זה קל לנו לנתח את הדרישות של הלקוחות הפנימיים שלנו בארגון, להבין את ההצדקה העסקית והמשמעויות מבחינת מערכות המידע ולקבל את ההחלטות העסקיות הנכונות.   

 שמואל: עבדת בעבר בחברת ייעוץ מובילה כיצד את משווה זאת לעבודה בארגון?

 טליה: השוני מאד משמעותי.  בחברת ייעוץ נחשפים להרבה מאד תחומים, רוכשים ניסיון מגוון, עובדים קשה ומתרוצצים הרבה. מאידך, בעבודה בתוך הארגון  לטעמי יש סיפוק רב יותר ובעיקר כאשר פרויקטים מצליחים וחווים את התוצאה של ההצלחה. לעובד הארגון ישנה רק נאמנות אחת – לארגון עצמו, ליועץ ישנה נאמנות כפולה – לחברת הייעוץ המעסיקה אותו וללקוחותיו.   

 שמואל: לסיכום, מה את צופה קדימה?

 טליה: החברה מקצה לנו תקציב פתוח עשיר יחסית לחברות מהסוג שלנו. נמשיך לשמר את מעמדנו בחזית הטכנולוגיה בכדי לתמוך בצמיחה המהירה של החברה. בעתיד אנו מתכננים לבצע צורך בשדרוג מערכת ה-CRM; נבחן גם את מערכת ה-ERP שלנו בעיקר עקב תמיכה שאנו נדרשי ם לתת לחברות בנות שלנו בחו"ל; נמשיך את הטיפול בנושא מסופונים לאנשי השטח; נבצע שדרוג של ה-CALL CENTER; ונמשיך את ההטמעה של מערכת PDM בעבור הפיתוח. כפי שציינתי מגוון הפרויקטים שאנו עוסקים בהם הוא רחב ומגוון.

 

ליצירת קשר: Thalia@tami4.co.il

 

פרסום באתר