DT
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 

שיווק ומכירות

מאמרים סדנאות מונחים בלוגים / קבוצות דיון מרכזי התמחות
מאמרים
סקירת כנס: "Business Analytics Focus 2017" (מאי 17)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 2017)
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול.
סקירת כנס: הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון (נובמבר 16)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סייע למקבלי החלטות ובעלי עניין להבין את משמעויות הטרנספורמציה הדיגיטלית ותרומתה העסקית לפעילות הארגון, מתודולוגיות יישום, טכנולוגיות תומכות, חדשנות ועוד.
בחירת מערכת ERP לעסק הקטן והבינוני (נובמבר 16)
בחירת מערכת ERP (או כל מערכת אחרת), זו החלטה חשובה, שתשפיע על העסק שלכם מספר שנים קדימה, לכן, כדאי להשקיע, ולבחור את המערכת שבאמת מתאימה לכם. ריכזתי עבורכם את 10 הטעויות הנפוצות ביותר, תשתדלו להימנע...
סקירת מוצר: O-T-Tech– מערכות מבינות דיבור (אוקטובר 16)
O-T-Tech הינה מערכת המבינה דיבור מתקשרת עם לקוחות בשיחות נכנסות או יוצאות למטרות מגוונות: שירות, שיווק, וכוללת אפשרויות להתאמה אישית על פי צורכי הלקוח.
אתגרי רכש פתרונות ענן (יולי 16)
היכולת של מנהלים עסקיים בארגון לרכוש פתרונות ענן באופן עצמאי, מביאה להיווצרותו של "IT צללים – Shadow IT" – רכש פתרונות מחשוב ללא תיאום עם אגף המחשוב בארגון. על העוסקים ברכש פתרונות בענן לשים לב למספר מאפיינים חשובים בהתקשרות, כמפורט להלן.
סקירת מוצר: InfoBay מקבוצת מלם-תים – פלטפומה ארגונית לשליחה והפצה של מיילים מאובטחים ומוצפנים (יולי 16)
מערכת InfoBay מאפשרת שליחה מבוקרת של מיידע רגיש בתצורה מאובטחת ומוצפנת, תוך בקרה וניהול של העברת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2016" (אפריל 16)
בכנס נסקרו מגמות וחידושים בתחום המחשוב הארגוני - ERP והוצגו מתודות וטכנולוגיות מובילות בנושאים כגון: מיצוי ערכים עסקיים מבוססי טכנולוגיה, פתרונות מקיפים למחשוב ארגוני, פתרונות מתמחים, האינטרנט של הדברים - IoT ועוד.
סקירת כנס:"CIO FOCUS 2016" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 16)
הכנס כלל: מתחם תצוגה של טכנולוגיות ומתודולוגיות מתקדמות, מפגשי שיתוף ידע וסקירות מקצועיות כגון: מקורות הידע של המנמ"ר בעידן החדש, כיצד להתחבר ל-Business, מגמות בתשתיות ה-IT בשנת 2016, סייבר סקיוריטי – לקחים ואתגרים, Business Driven IT, מנהלי מערכות המידע והמשאב האנושי בארגון ועוד.
רב ערוציות- מדיבור למעשה. מבט מפוכח על מציאות מורכבת (נובמבר 15)
היכולת לתקשר עם לקוחות באמצעים דיגיטליים – תוך תנועה באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ובאמצעות הסמרטפונים, מהווה כיום את רוב השיח בנושא וגם חלק לא מבוטל מההשקעה הארגונית המבוצעת תחת הסעיף: אינטימיות לקוח.
סקירת כנס: "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני" (יולי 15)
הכנס התמקד בפתרונות לניהול מסמכים ותוכן ארגוני בעידן החדש וערכם הכלכלי לארגון. בין נושאי הכנס: אמצעים ליצירת תכנים / מסמכים, רגולציה, שלוב מסמכים בתהליכי עבודה, חתימה אלקטרונית, אתגרי סריקת וארכוב מסמכים ועוד.
כיצד מסירים מכשולים בפרויקט ERP? (יולי 15)
במהלכו של פרויקט ERP ניצבים מכשולים רבים, אך מודעות למכשולים פוטנציאליים, ניהול נכון ובחירה נכונה של פתרון וספק יכולים לעשות את כל ההבדל.
סקירת כנס: "מגמות ואסטרטגיות מימוש ב-Mobile ארגוני" (יולי 15)
בכנס, סקרו מומחי eWave Mobile, מגמות ואסטרטגיות מימוש של מחשוב נייד בארגון, על בסיס ניסיון צבור בפרויקטים שבוצעו אצל לקוחות רבים ביניהם: אוסם, הכשרה ביטוח, פלאפון, בזק און ליין, משרד החוץ, בנק ירושלים ועוד.
דבר המומחה: אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח – CRM במלם תים (יוני 15)
אוהד סוקר את ניסיונו בתחום ה-CRM וההתמחות שנצברה ב-SAP CRM ו-C4C, מציין את התובנות שלו בהקשר לצוות הלקוח המעורב בפרויקט CRM ומונה את היתרונות העסקיים הנובעים מהטמעת מערכת CRM בארגון.
Location Intelligence - מתודולוגיה לניתוח עסקי על בסיס GIS (מאי 15)
המימד הגיאוגרפי, הינו לעיתים המימד הנסתר בניהול עסקי, שחברות רבות אינן ממצות כהלכה לשם שיפור פעילותם והגדלת הרווחיות. הוכח בפרויקטים רבים שבוצעו בתחום, שהתייחסות נכונה למימד הגיאוגרפי מביאה לקבלת החלטות טובה יותר ולהחזר השקעה מהיר.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2015" (מרץ 15)
בכנס, שנערך ב-3.3.15 בשיתוף פעולה בין החברות: ERP.ORG ו-R.M Direct, נסקרו פתרונות והיבטים שונים הקשורים למחשוב ארגוני – ERP בארגונים מסדר גודל קטן ובינוני.
אורח באתר: טל פרנקל, מנכ"ל חברת FBC המתמחה ביישום והטמעת מערכת פריוריטי (פברואר 15)
טל פרנקל מציג את התמחות חברתו בתחום המחשוב הארגוני, מציין את הערכים המוספים של מערכת פריוריטי בשוק הישראלי, סוקר את מתודולוגיית היישום המפחיתה סיכונים במהלך ביצוע פרויקט ERP בארגון ואת ה"אני מאמין" שלו במתן שירות ללקוחות.
סקירת כנס: "CIO FOCUS 2015" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 15)
בכנס, אשר התקיים ב-12.1.15 בכפר המכביה, סוכמה שנת פעילות עניפה של מועדון המנמ"רים. בהרצאות הכנס נסקרה דרך התאמת פעילות המנמ"ר לשינויים המתהווים בארגונים, הוצגה מתודה לשיפור השיח הפנים ארגוני, נחשף שירות חדש מבית המועדון המסייע למנמ"ר המבצע פרויקט בארגונו ונסקר השינוי האסטרטגי שבוצע בבנק ירושלים והשפעתו על מערך ה-IT. המנמ"רים בכנס התוודעו למתודולוגיות וטכנולוגיות חדשות של ספקים מובילים בתחום.
אורח באתר: Sven Kappe מנהל פעילות LS-Retail (דצמבר 14)
Sven Kappe מציג את פעילות חברתו בתחום המחשוב הקמעונאי - Retail, מפרט כיצד חברות קמעונאיות מושפעות מהשינויים בהרגלי הצריכה של לקוחותיהם ומדגיש את שתוף הפעולה המוצלח עם קבוצת מלם-תים בהחדרת הפתרון לשוק הישראלי.
אורח באתר: אנדרס האוזר, מנהל גלובלי של מרכז העיצוב והחדשנות ב- SAP (נובמבר 14)
"עם SAP Fiori ניתן להעביר בקלות וללא עלות כל מערכת SAP עם ממשק חלונאי ותיק לממשק וובי, המספק את אותה חוויה במחשב, בטאבלט ובמובייל"
יישום מערכת Bgate ERP במרכז וסניפי הרשת - מניסיונה של נייל סטודיו (נובמבר 14)
מציין אנדרו גרוב, מנהל מערכות המידע בנייל סטודיו: "הצלחת המערכת והיתרונות העסקיים נובעים מכך שהצלחנו לקבל פתרון מחשוב ארגוני מלא, המקיף את כלל הפעילויות של ארגון כמו שלנו, מבלי להיות נדרשים להטמעה של פתרונות מתמחים שונים כפי שבצענו בעבר.
סקירת מוצר: Open Text – לניהול תוכן ארגוני ECM (נובמבר 14)
פתרון תוכנה מוביל לניהול מסמכים ותוכן ארגוני, בסביבת SAP ומחוץ לסביבת SAP, המאפשר בין השאר: קישור מסמכים לתהליכים העסקיים הארגוניים, מתן יכולת עריכת מסמכים וניהול סטטוסים בעבודה עם מסמך, מנגנון Work Flow המאפשר לנתב מסמכים בתהליכים עסקיים, רמות הרשאה שונות על מנת למדר תוכן בעל משמעות עסקית חסויה ועוד.
סקירת הכנס השנתי של Tableau BI (נובמבר 14)
בכנס הוצגו נושאים שונים ביניהם: אימוץ פתרון Tableau BI כפתרון בינה עסקית מוביל בארגונים בישראל, עקרונות תוכנית העבודה להמשך פעילות פיתוח המוצר, פתרון Tableau ב"ריבוע הקסם" של גרטנר וסיפורי לקוח: האוניברסיטה הפתוחה ו-Playtika.
סקירת מוצר: SISense – פתרון BI למנהל העסקי (אוקטובר 14)
SiSense - פתרון BI חדשני המיועד לשימושם של מנהלים עסקיים, שאינם ממוקדי טכנולוגיה, מאפשר להגדיר בצורה נוחה את מקורות המידע הרלוונטיים לבחינה העסקית לה הם נדרשים, ולמצות את התובנות העסקיות שניתן לבסס במהלכה (מגמות, קורלציות, השוואות ועוד).
סקירת כנס: "Microsoft ERP" (אוקטובר 14)
בכנס, שהתקיים במתכונת "בית פתוח" ב-ERP.ORG, סקרו מומחי מלם מערכות את פתרונות ה-ERP של מיקרוסופט בהיבטים טכנולוגיים ויישומיים. ארז איצקוביץ, מנהל תחום פתרונות עסקיים Dynamics במיקרוסופט ישראל, חשף נושאי חדשנות בפתרונות ה-ERP של מייקרוסופט; וכן נסקר פרויקט יישום והטמעה של מודול ניהול משאבי אנוש של מערכת Microsoft AX שבוצע ע"י מלם.
אנליטיקה עסקית (BA) בארגון – מרעיון לפרויקט מוצלח (ספטמבר 14)
מיכל שטל דיסקין, מנהלת אפליקציות כספים ומשאבי אנוש באגד, סוקרת נושאים שונים שיישומם יביא למימוש מוצלח של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון: בחירת הלקוחות הארגוניים, איתור רעיונות לפרויקט, מאפיינים לרעיון נכון, ניהול התהליך ועוד.
כשד"ר אלפרד אדלר פוגש את הארגון (אוגוסט 14)
יישום עקרונות אדלריינים יאפשר יצירת שיח אפקטיבי בין מנהלים בארגון אודות אתגרים ניהוליים ושיפור אפקטיביות עסקית. זאת, באמצעות תהליך מתודולוגי המעודד את המשתתפים להשתמש ביכולות הקבוצה, באופן משתף ודמוקרטי.
Marketing Automation – הלכה למעשה (אוגוסט 14)
המרחב האינטרנטי מהווה הזדמנות לפעילות השיווק הארגונית. מאידך, בכדי להיות אפקטיביים במרחב זה, על מחלקת השיווק להטמיע טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו פעילות Marketing Automation. פעילות זו תאפשר למצות את הפוטנציאל העסקי הטמון במרחב האינטרנטי, על ידי טיפול וטיפוח הזדמנויות מכירה בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים כאחד
סקירת כנס: מפגש פורום Business Analytics (אוגוסט 14)
המפגש התקיים בנוכחות עשרות מנהלי BA ומנהלים עסקיים ובמסגרתו נסקרו נושאים כגון: פעילות פורום Business Analytics, דרכים למדידת ROI של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון, כיצד "למכור" פרויקט BA למשתמש ארגוני, Predictive Analytics, ועוד.
סקירת מוצר:Eloqua – Oracle Marketing Automation (אוגוסט 14)
Eloqua – Oracle Marketing Automation מנהל בצורה אוטומטית את הגדרת קהל היעד, תזמון, והתוכן של התקשורת השיווקית היזומה בתגובה לפעילות הלקוחות בערוצים נכנסים ובמרחב הדיגיטלי.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש שלישי 2014 (יולי 14)
בכנס, שהתקיים ב-22.7.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום ניהול IT ויחסי לקוח/ספק, הוצגה תופעת מחשוב צללים - Shadow IT בארגון, הודגם מהלך הטמעה בשיטת ה-Best Practice ועוד.
סקירת כנס: "CRM לארגוני Upper Mid Market – ארגז הכלים לניהול לקוחות חכם" (יוני 14)
בכנס, שנערך במשרדי ERP.ORG בפורמט "שולחן עגול", הוצגו המגמות החדשות בתחום קשרי הלקוחות בעולם, המשמעויות של "פתרונות ארוזים" לעולם ה-CRM, ונסקר פרויקט הטמעת SAP CRM בחברת נילית בשיטת ה-Best Practice.
מחשוב נייד בארגון – הלכה למעשה (מאי 14)
מומלץ לגבש צוות חשיבה אסטרטגי אשר יציע רשימה של יישומים ניידים היוצרים ערך עסקי בעבור הארגון (התייעלות) ו/או הלקוחות. מומלץ להתייעץ עם המחלקות השונות בארגון כגון: שיווק, IT, מכירות ועוד, לסרוק את התהליכים העסקיים ולאתר את אותם תהליכים שניתן לשפר על ידי נגישות למכשיר נייד.
זווית ראיה – 10 נושאים המביאים הצלחת פרויקט BI ויצירת ערך עסקי לארגון (מאי 14)
רפי ינקוביץ, יועץ BI סוקר את הלקחים העיקריים הקשורים להצלחת פרויקט BI בארגון, בהיבטים שונים: ארכיטקטורה, נתונים, טכנולוגיה, שפה ותרבות ארגונית, ועוד.
אורחת באתר: אורית קניגסברג, מנהלת חטיבת היישומים במלם מערכות מקבוצת מלם-תים (מאי 14)
אורית קניגסברג סוקרת את הפרופיל המקצועי של חטיבת היישומים במלם מערכות, מציינת את ה"אני מאמין" שלה בניהול החטיבה, מדגישה את האופנים לשימור ושיפור הידע והתובנות לגבי הקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש שני 2014 (מאי 14)
בכנס, שהתקיים ב-12.5.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום מחשוב הענן והדרך לבחינת אימוצו בארגון, הוצג בצוע פרויקט PLM בארגון, הודגם שינוי אסטרטגיה עסקית בבנק ירושלים והשפעתו על מערכות המידע ועוד.
סקירת כנס: Oracle Cloud Applications Day 2014 (אפריל 14)
מאות מוזמנים גדשו את אולם המליאה והמסלולים המקצועיים במהלך הכנס בו הציגה חברת אורקל סט של פתרונות יישומיים המוצעים לארגונים במודל ענן. מודל אספקת הפתרונות, המתבסס על פתוחים ורכישות של חברת אורקל, יאפשר לארגונים רבים יותר לצרוך פתרונות מתקדמים בתחומי המכירות, שיווק, תפעול, משאבי אנוש, ועוד מבית אורקל.
דבר המומחה: רמי כחלון, מומחה לשיווק מוצרי תוכנה בשוק האנגלי (אפריל 14)
רמי כחלון מציג את הניסיון הצבור שלו בחשיפת מוצרי תוכנה מישראל לשוק האנגלי, סוקר את מצב השוק והאתגרים הניצבים בפני היזם הישראלי, וחושף את המאפיינים של מוצרי תוכנה בעלי פוטנציאל להצלחה.
דבר המומחה: תומר שטינברג, מומחה ל-Business Analytics ב-SAP ישראל (פברואר 14)
תומר מציג את ניסיונו בתחום האנליטיקה העסקית, המגמות העיקריות: :Predictive Analytics, חקר ה-BIG DATA ומהפיכת הניידות; הזמינות של תוצרי האנליטיקה לכל דרגי הארגון ומעורבות SAP בפורום ייעודי לעוסקים ומשתמשים בתחום.
CIO: אכוף אסטרטגיית ענן בגישת "המקל והגזר" (ינואר 14)
היצע פתרונות הענן מתרחב ומביא לשינוי מהותי בדרך בה ארגונים צורכים טכנולוגיה. מנהלי מערכות מידע נדרשים להבין את מהות השינוי ולאמץ את הפתרונות בשיתוף פעולה עם המנהלים העסקיים בארגונם, כדי שיוכלו למשול בסביבת ה-IT כולה.
דבר המומחה: הדר ניר, מומחית הדרכת מנהלים בשפה הסינית (דצמבר 13)
הדר מציגה את הייחודיות שבשפה הסינית, המרחק שבין המנטליות המערבית למנטליות הסינית, כללי התנהגות מומלצים למבקר העסקי בסין והחשיבות בהיכרות בסיסית של השפה הסינית.
הטמעת מתודולוגיה לשיפור ה-Customer Experience - מניסיונה של שטראוס מים (יולי 13)
נפגשנו בשטראוס מים עם טליה שינדלר, סמנכ"ל GBP & IT ו-יעל נוי-מן אהרונסון, Customer Management Director, לבחון יישום של מתודולוגיה חדשה לשיפור חווית הלקוח- Customer Experience מבית אורקל.
דבר המומחה: Arjo van Oosten – מומחה לחווית לקוח / Customer Experience (יוני 13)
Arjo מציג את החשיבות ביצירת חווית לקוח אחידה ורציפה עם הארגון המבוססת על פרסונליזציה והיכרות. במחקרים שבוצעו נמצא שכ-86% מהלקוחות ציינו שהם מוכנים לשלם יותר עבור חווית לקוח משופרת. סדנה מיוחדת בנושא מבהירה למנהלים בארגונים כיצד להניע מהלכים בארגון ליצירת חווית לקוח משופרת.
מורכבות בניהול שרשרת אספקה - קטן מול גדול... מורכב מול פשוט (יוני 13)
לשם ניתוח ההבדלים העיקריים בניהול שרשרת אספקה בחברה גדולה לחברה קטנה, אני מבקש להשתמש במונח חברה קטנה ו"פשוטה" לעומת חברה גדולה "ומורכבת". נראה לי יותר נכון להסתכל על זה מזווית זו מאשר רק לפרמטר הגודל. יש לציין שהניתוח יתבצע ברמת הפשטה והכללה שכמובן איננה נכונה לכל ארגון וחברה, אך אם ישאף הניתוח לכסות את מרבית המקרים, יצאנו נשכרים.
ההבטחה השיווקית או העין השלישית - מה מנהיג את התכנון ? (מאי 13)
השוק הישראלי מפגין בקיאות מעוררת הערצה (באמת !!), בכל הנוגע להבנת אילוצי שרשראות האספקה והכרת הגישות הניהוליות להתמודדות עם אילוצים אלה. נכון על פי המשתקף בכנסים המקצועיים ולאור הפרויקטים הנועזים בשרשראות האספקה של החברות הישראליות, ניכרת פעילות ערה של אימוץ והטמעת המתודולוגיות אשר בקידמת הידע.
מערכת ממוחשבת לטיפול בדואר כמותי – מניסיונה של דואר ישראל (מאי 13)
בעקבות השקת המערכת המבוזרת לכלל היחידות של דואר ישראל, גדלה כמות הלקוחות והעסקאות כתוצאה מפעולות שיווק המתבססות על מידע זמין ומדויק. כמו כן גדלו הכנסות החברה כתוצאה מדיוק החישובים. המערכת יצרה פלטפורמה אחידה לחישוב תעריפי המשלוחים, ניהול האשראי ויתרת הלקוח עבור מערכות של קווי שירות נוספים.
סקירת כנס: שיווק פנימי של ה-IT בארגון (מרץ 13)
בכנס, שהתקיים במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נדונה פעילות שיווק פנימי של ה-IT בארגון. במפגש שולבו: סקירת IDC, מצגות מומחים ומנהלי מערכות מידע ששיתפו מניסיונם.
שיווק אגף מערכות מידע וטכנולוגיות עסקיות (מרץ 13)
במאמר זה אציג מהן מכירות פשוטות ומהן מכירות מורכבות, ובאיזה לדעתי אנחנו עוסקים. אדבר על מיפוי מכירה מורכבת, על עקרונות שיטת ה- SPIN והיישום למערכות מידע. אבדוק מי הלקוח שלנו. אדבר מעט על מיתוג וקידום מכירות, ומהם לדעתי המפתחות להצלחה. כמובן בליווי דוגמאות.
סקירת כנס: NetSuite – מחשוב הארגון הגלובלי מקצה לקצה (אוגוסט 12)
כנס NetSuite השנתי השלישי בישראל סקר את הפונקציונאליות, התועלות וכיווני הפיתוח של פתרון NetSuite – מערכת ה-ERP המובילה בענן. הכנס כלל הרצאות של נציגי NetSuite העולמית ונציגי NetCloud (הנציגה והמפיצה בישראל), סיפורי הצלחה של לקוחות: Impreva, Groupon, ועוד.
סקירת כנס: Mobility (יוני 12)
בכנס, שהתקיים במסגרת מועדון המנמ"רים - Business Alignment, נסקרו נושאים שונים הקשורים לתחום הארגון הנייד – Mobility: יישומים, אבטחה, מדיניות הצטיידות ארגונית, ניהול ועוד.
מסחר אלקטרוני / Ecommerce– הלכה למעשה (אפריל 12)
נפגשנו עם תומר ז'יני, אחראי פעילות מסחר אינטרנטי בנט קלאוד (הנציגה והמשווקת הבלעדית של NetSuite בישראל), אשר הציג את התכונות העיקריות הנדרשות מפלטפורמת מסחר אלקטרוני. המלצתו: שילוב ואינטגרציה מלאים של הפלטפורמה עם מערכת ה-ERP הארגונית בכדי לאפשר בצוע תהליכים שלם – מקצה לקצה.
פעילות ארגונית ופרטית ברשת החברתית לינקדאין - טיפים לשימוש מוצלח (מרץ 12)
בניסוי חברתי שערך סטנלי מילגראם בשנות ה-60, ניסה החוקר מהארוורד לבחון את עקרון "שש דרגות של קשר" הקובע כי דרושות עד שש הכרויות כדי לקשר בין כל זוג אנשים בעולם. זה העקרון שהוביל ליצירת הרשתות החברתיות באינטרנט - בהן נרשמים גולשים עם פרטיהם, ומנסים להגיע דרך חברים לגולשים אחרים בעולם. הרשתות החברתיות הן אחד המאפיינים העיקריים של עולם ה-Web 2.0 ותוכן הגולשים והשימוש בהם הולך ומתרחב.
סקירת כנס: מ-CRM ל-CEM - ניהול מועדון לקוחות חכם (דצמבר 11)
במסגרת אירועי שולחן עגול של נס ישראל, התקיים מפגש נוסף של חברת סינרג'י ללקוחות בכירים מתחומי השירות, השיווק ומערכות מידע. בכנס הוצגו מתודות לניהול מועדון לקוחות חכם המתבססות על חווית הלקוח, ויכולת הארגון להרחיב את ההכרות עם לקוחותיו באמצעות פעילות ברשתות החברתיות.
סקירת מוצר: SAP Global Trade Services (דצמבר 11)
במחקר של ARC Advisory Group נמצא שמשלוח מעבר לגבול מדינה מערב: 25 גורמים שונים, 35 מסמכים, 600 חוקים ו-500 הסכמי סחר. פתרון SAP Global Trade Services, ממכן את תהליכי היצוא והיבוא בארגון כך שיתבצעו ביעילות, תוך שמירה על רגולציה ותקשורת עם הגורמים החיצוניים והפנימיים בתהליך.
סקירת כנס: "Salesforce הקשת בענן בעולם ה-CRM" (נובמבר 11)
בכנס הציגו מומחי היישום של One1 ונציגי Salesforce העולמית את מערכת Salesforce גרסת חורף 2012. דגש רחב הושם על הטמעת מודל ה-Social Enterprise במערכת המאפשר לארגון ליישם שיתופיות תואמת "רשתות חברתיות" בין עובדים, שותפים ולקוחות ולשפר את האפקטיביות בניהול קשרי הלקוח.
סקירת מוצר: NetSuite (נובמבר 11)
מערכת NetSuite תומכת בפעילות תפעולית/פיננסית (ERP) אינטגרטיבית למערכי ניהול הלקוחות – CRM ופעילות סחר אלקטרוני ב"ענן". למעלה מ-10,000 ארגונים בכ-100 מדינות בחרו ב-NetSuite לניהול עסקים, קבלת מידע בזמן אמת ועוד.
Deploying Mobile Apps – Lots of Choices (נובמבר 11)
חברות נדרשות לבחון את האסטרטגיה שלהן, לפתוח והטמעת מחשוב נייד, בכדי להשיג החזר השקעה אמיתי תוך שיפור תפוקת העובדים. בחירה לא נכונה תשפיע לרעה על הטמעת יישומי המחשוב הנייד ותגרום למשתמשים לחפש אמצעי גישה חלופיים, שאינם בהכרח נתמכים על ידי האסטרטגיה הארגונית.
זווית ראיה: הלקוחות של המאה ה-21 (ספטמבר 11)
בעקבות כניסתו גוגל פלוס למגרש המשחקים של הגדולים, החיבור לעולם העסקים ואל הלקוחות הוא בגדר שאלה של זמן בלבד.
סקירת כנס: Social CRM – ניהול לקוחות חכם באמצעות רשתות חברתיות (אוגוסט 11)
במסגרת אירועי שולחן עגול של מגזר תעשייה בנס ישראל, התקיים מפגש נוסף ללקוחות בסטודיו אלוף שביפו. במפגש השתתפו עשרות לקוחות בכירים מתחומי השירות, השיווק ומערכות מידע. המפגש החל בארוחת בוקר מפנקת בגג יפואי הצופה לים התיכון ובמהלכו נסקרו מתודולוגיות וטכנולוגיות לשם העצמת פעילות קשרי הלקוחות, והרחבתה לתחום הרשתות החברתיות. דרור גלוברמן, שדרן חדשות ערוץ 2 וכתב לענייני טכנולוגיה , סיכם את המפגש בהרצאה חדשנית אודות חשיבות הרשתות החברתיות לעולם המיתוג ותדמית ארגונים.
הטמעת מערכת CRM On Demand - מניסיונה של מכללת הגליל (אוגוסט 11)
מציינת יעל שטראוס, מנהלת המחלקה הבינלאומית במכללת הגליל ונציגת ההנהלה בפרויקט: "פעילות קשרי הלקוחות שלנו מתבצעת על ידי צוות המונה כ-60 עובדים בשני אופנים: שיבוץ תלמידים לקורסים שתוכננו מראש, ופניה לארגונים גדולים הצורכים קורסים מותאמים לצרכיהם. לאורך השנים הורחבה הפעילות והיום אנו בקשר עם 30,000 ארגונים במדינות שונות ולמעלה מ-60,000 אנשי קשר".
סקירת כנס: Oracle CRM On Demand (אוגוסט 11)
בכנס הוצגה האסטרטגיה ותוכנית העבודה - Road Map של פתרון Oracle CRM On Demand, נסקרו סיפורי לקוח של חברות ויישומים של פתרון ה-CLoud CRM של אורקל והתקיים פאנל: מניסיונם המוצלח של לקוחות.
מדידת זמינות מוצרים בנקודות המכירה (יולי 11)
מה קורה כאשר מוצר אינו זמין על המדף או כאשר הלקוחות לא מוצאים את המוצר שחיפשו על המדף ? מחקרים מראים ש 9% מהלקוחות לא מבצעים רכישה כלל, אפילו לא של מוצר חליפי. באירופה מתורגמים תשעת האחוזים הללו ל 4 מיליארד יורו, כאשר גם נתון זה הינו למעשה רק קצה הקרחון: לקוחות שנתקלים באירועים חוזרים של חוסרים נוטים להחליף את הסניף שבו הם מבצעים את רכישותיהם.
כללי מפתח להצלחה בפעילות הרב ערוצית (מאי 11)
המאמר מציג 5 כללי מפתח להצלחה בפעילות הרב ערוצית. כללים אלו נכונים למרבית ארגוני השירותים והם מבוססים על ניסיון מוצלח ולעתים כואב שנצבר בפרויקטים שבוצעו בארץ ובחו"ל.
מי הזיז את המגוון שלי - ניהול מגוונים אצל קמעונאים ויצרנים (מאי 11)
פעמים רבות חוששים מנהלי המותגים אצל היצרנים משינויים של הקטנת/צמצום המגוון ולעיתים פועלים תחת התפיסה המוטעית שכל המרבה הרי זה משובח. ממחקרים של ECR לגבי חברות שיישמו מתודלוגיית עבודה זו בתחום המגוון ניכר כי הפחתת כמות ה – SKU's הביאה לעלייה במכירות וברווחיות
הגדלת האפקטיביות העסקית תוך שימוש ב-Social CRM (אפריל 11)
המדיות החברתיות מציבות אתגר עסקי מורכב יחד עם הזדמנויות גדולות. ארגון שיידע לרתום את העוצמה הרבה שיש בהן, תוך הבנה כי יש להשקיע במערכות ובניית תהליכים אשר יתמכו בבניית מערכת יחסים אמיתית, שקופה ובעלת ערך ללקוח, יהנה מהצפת ערך רבה. מאידך, ביצוע חלקי או קוסמטי בלבד מול הלקוח, יכול לגרור תגובה שלילית חזקה מאוד מצד הלקוח ששכרה ייצא בהפסדה.
ניהול ידע וניהול קשרי לקוחות – יד ביד לאורך כל הדרך (אפריל 11)
הממשק עם לקוחות מתבצע, בין השאר, באמצעות מערכת CRM ארגונית, ערוצי אינטרנט כגון אתר החברה, בצוע שיחה (chat) ומדיה חברתית. הנסיון מוכיח כי שילוב נכון של מערך ניהול הידע הארגוני בכלים הנ"ל - מביא ערכים מוספים רבים שיפורטו להלן.
מדוע סקרי שביעות רצון חשובים? (אפריל 11)
בחברות רבות, מנסים לשמור על תחושה של "אנחנו יודעים מהם צרכי הלקוח" באמצעות שילוב של מדדים פנימיים, סיפורים אנקדוטיים, פאסיביות באיסוף הנתונים, וכן שפע של "בדיעבד", חברות אלה מנסות להיות עם אצבע על הדופק, אך בפועל עסוקות בתחקירי אירוע מחד וכיבוי שריפות מאידך.
סקירת כנס: כשרשתות חברתיות פוגשות פיננסים (מרץ 11)
בכנס לקוחות המגזר הפיננסי של נס טכנולוגיות, הועברו הרצאות מקצועיות בנושאי כלכלה ופיננסים ונחשפו פתרונות מתקדמים בנושאים שונים: ניהול קופות גמל, פתרונות SAP לתחום הבנקאות, IT Governance, בקרות בעולם החשבות, Social CRM ועוד. בין המרצים: בכירים בתחום הכלכלי, לקוחות, מומחי נס ושותפיה העסקיים.
סקירת כנס: Oracle CRM On Demand (מרץ 11)
בכנס, בו השתתפו יועצים מובילים בישראל בתחום ה-CRM, נסקרה פונקציונאליות מתקדמת במערכת Oracle CRM On Demand בעיקר בתחום ה-Marketing Automation והוצג סיפור הלקוח "אורידיון מדיקל" אשר משתמש במערכת בהצלחה מרובה בארץ ובעולם.
ניהול קשרי לקוחות (CRM) ב"ענן" – מניסיונה של תופין (פברואר 11)
אומר רובי כיטוב, מייסד ומנכ"ל משותף: "אנו פועלים גלובלית ומשרתים למעלה מ-750 לקוחות בעלי ארגוני IT גדולים. החברה גדלה ב-5,200% בחמש השנים האחרונות – קצב גידול מדהים (שני בישראל ומספר עשר באירופה בסקרי צמיחה של חברות Start-UP) שהציב בפנינו אתגרים תפעוליים וניהוליים רבים".
CRM בעידן הדיגיטאלי: מתפיסת Multi Channel ל- Cross Channel (ינואר 11)
את הצרכן החדש ניתן לכנות גם הצרכן הדיגיטאלי. הוא מצויד במכשיר סלולרי "חכם", גולש באינטרנט, מקיים חיים וירטואלים ברשתות החברתיות ונע במהירות בין ערוצים שונים לשם גיבוש החלטת קניה וביצועה. ארגונים נדרשים לאמץ את תפיסת ה-Cross Channel בכדי שיוכלו לפגוש את הצרכן היכן שנוח לו, ולהעניק לו חווית רכישה אחודה במגוון הערוצים בהם הוא משתמש.
אומנות המשא ומתן (ינואר 11)
משא ומתן הוא מצד אחד מקצוענות ועבודת הכנה ארוכה ומצד שני הוא מעין אומנות עדינה והבנה פסיכולוגית של הנפשות הלוקחות חלק בתהליך. זהו מעין ריקוד עדין שבו מתנועעים לאט עד שמוצאים את הקצב המתאים לשני "בני הזוג" ואז אפשר להתקדם, לבצע "תרגילים אקרובטים" ואפילו ליהנות.
סקירת כנס : One1ERP – הדור השלישי! (ינואר 11)
בכנס, שציין עשרים שנות פתוח ועשיה בתחום המחשוב הארגוני, הוצג חזונה של One1ERP המתבסס על שלושה מרכיבים: מהדורת הדור השלישי המאופיינת בעושר פונקציונאלי ושיפור חווית המשתמש, מתן האפשרות לשימוש במערכת במודל ה"ענן" –Software as a Service ו-one1 in a Box - פתרון מלא (חומרה + תוכנת ERP) מבית אחד.
אורחת באתר – דניאלה פיש, מנהלת מקצועית של תחום הייעוץ בנס גילון (דצמבר 10)
דניאלה מציגה את הייחודיות של נס גילון בתחום הבינה העסקית והשירותים הנגזרים מכך, ההפרדה המתבצעת בין תוכניות העבודה והמימוש, דגשים במהלך ביצוע פרויקט BI בארגון והכלים לשמירת היתרון היחסי בתחום.
מכירות, רווח גולמי ומלאי: יותר ממה שחשבת (דצמבר 10)
מנכ"ל יכול להשפיע על ערך המניות שלו לטווח הארוך ע"י הבנה וניהול מושכל של הקשר בין המכירות, המלאי והרווח הגולמי. ניהול של רמות המלאי המתבסס על פילוח המוצרים לפי הרווחיות והיקף המכירות יוביל למיקסום הערך של החברה לטווח הארוך.
סקירת כנס: קבלת החלטות בזמן אמת באמצעות פתרונות BI מתקדמים (נובמבר 10)
בכנס שנערך במשרדי נס טכנולוגיות, הוצגו מגמות, מתודות ופתרונות BI בזמן אמת המסייעים לשיפור הקשר עם הלקוח. בכנס נחשפה טכנולוגיית ה-RTD המסייעת בהפקת הצעות מחיר ללקוח באופן אופטימאלי ומותאם.
פרויקט הטמעת מערך בינה עסקית (BI) מניסיונה של DHL EXPRESS (נובמבר 10)
שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות המידע ב-DHL Express, משתף מניסיונו בהקמת מערכת בינה עסקית (BI) מתקדמת המאפשרת תחקור הפעילות העסקית ברמת ההנהלה ואגפי השיווק והמכירות.
סקירת מוצר: Oracle CRM On Demand (נובמבר 10)
אורקל מציעה מערכת CRM On Demand מתקדמת הנמצאת בשימוש של למעלה מ-4.6 מיליון משתמשים במודל SAAS - תוכנה כשרות. המערכת מסייעת בניהול קשרי הלקוחות בתחומי השיווק, מכירות ושרות וכוללת מערך בינה עסקית – BI מתקדם, סביבת פתוח ופתרונות CRM מותאמים למגזרים שונים.
הטמעת טכנולוגיה להדרכה ולמידה מתוקשבת – מניסיונה של HOT (אוקטובר 10)
מדגיש ינאי זגורי, מפתח הדרכה ב-HOT: "הטמעת כלים ללמידה מתוקשבת בארגון מחייבת התייחסות לניהול השינוי. פעמים רבות ישנה התנגדות לסוג זה של למידה והעדפת שיטת הלמידה המסורתית שבמהלכה מעביר מדריך / מנהל הדרכה פרונטאלית לעובדים. היה חשוב לנו, כאנשי הדרכה, שגם המנהלים היווכחו ביעילות הלמידה המתוקשבת.
אורח באתר - קרייג לוי, מנכ"ל Beyond IT (אוקטובר 10)
קרייג לוי סוקר את פעילות הייעוץ של חברתו ששמה במרכז את ההגדרה של הצרכים העסקיים בארגון והתאמה של הטכנולוגיה לאותן דרישות עסקיות - בדגש על תחומי ה-CRM, BI ו-ERP; מציג את ה"שלב הבא" בהתפתחות ה-CRM וה-BI בארגונים ועוד.
כשה-DNA של הארגון פוגש את ה-DNA של המותג (ספטמבר 10)
בכדי להטמיע את ערכי המותג ב- DNA הארגוני נדרש לבצע שינוי ארגוני על פני ציר הזמן שמטרתו לרתום את העובדים וההנהלה לקיום הבטחות המותג. תרבות ארגונית חזקה יכולה להתקיים כאשר עובדי הארגון מבינים את החזון והמשימה, שותפים למטרות הארגון, מזדהים עם הערכים ומתנהגים על פי הנורמות שעולות בקנה מידה אחד עם המותג.
סקירת כנס: מהדורה חדשה ל- SAP Business One (ספטמבר 10)
בכנס חשף הצוות המקצועי ב-SAP ישראל את הפונקציונאליות החדשה שהתווספה לפתרון SAP Business One ואת השינויים הטכנולוגיים המהותיים. המהלך שבוצע מציב את הפתרון ברמה גבוהה הן בהיבט האיכות והן בהיבט החדשנות.
ניהול קשרי לקוחות - מניסיונה של תמי 4 / שטראוס מים (ספטמבר 10)
מערך השירות והשיווק של תמי 4 הוא מהמתקדמים בארץ ומנוהל במוקדי שירות -CALL CENTERS ומרכז פעילותו באזור התעשייה החדש באור יהודה. מרכזי השירות והמכירה של תמי 4 מונים למעלה מ-200 נציגים. לתמי 4 למעלה מ- 300,000 לקוחות (בתי אב ובתי עסק), הנהנים ממסלולי השירות המגוונים של החברה. לתמי 4 חברת בת בבריטניה ומספר מפיצים ברחבי אירופה.
ניהול ישויות ארגוניות (MDM) - אתגרים ותועלות עסקיות (ספטמבר 10)
חברה גדולה מקנדה, שעסקיה מקיפים יותר מ- 1100 חנויות retail , אתר מכירות באינטרנט, תחנות דלק, שירותים פיננסיים ועוד, הצליחה במהלך השנתיים האחרונות להגדיל מכירות ולהקטין הוצאות הישג משמעותי עוד יותר בתקופה של מיתון עולמי שפגע קשה בשווקי הפעילות שלה. הצלחתה של האסטרטגיה השיווקית ויישומה בפועל התאפשרה בעזרת שימוש בפלטפורמה תשתיתית מסוג MDM.
QAD ERP בתעשיית המכשור הרפואי – Medtronic Physio-Control Case Study (אוגוסט 10)
החברה החליטה שפתרון QAD ERP הנו הפתרון המועדף למתן מענה לדרישותיה העסקיות. אומר Jim Stark, מנהל מערכות המידע: "תוכנת ה-ERP של QAD ויכולותיה לניהול שרשרת האספקה מייצרים עבורנו את הערך הגבוה ביותר מכלל הפתרונות שנבחנו. פתרון זה יאפשר לחזק את יתרוננו התחרותי על ידי אופטימיזציה של תהליכים פנימיים וקשרים עם שותפינו בשרשרת האספקה. המערכת מאפשר לנו למחשב את ניהול המלאי אצל ספקינו (VMI), לעקוב אחר נתוני התקנות הציוד אצל הלקוחות ולעמוד בדרישות המחמירות של ה-FDA".
מחיר ההנחה – רגישות לקוחות למחיר מתיאוריה למעשה (אוגוסט 10)
מאמר זה מציג את חשיבות הפילוח של לקוחות לפי רגישות למחיר, הדרך לבצע זאת והשימושים המעשיים שיש בפילוח מסוג זה. היתרון הגדול ביכולת לזהות לקוחות לפי הרגישות למחיר שלהם, הינו ביכולת להגדיל הכנסות ולחסוך בעלות ההטבות הניתנות, ע"י הצמדת ההטבה לפי סוג הלקוח. לקוח רגיש למחיר יקבל הטבה המבוססת על מחיר ולקוח שאינו רגיש יקבל הטבה שאינה מבוססת על המחיר.יכולת זו מאפשרת לנו לייעל את אפקטיביות הקמפיין, מאחר ואנו לא מבזבזים הנחות על לקוחות שבכל מקרה היו קונים גם ללא ההנחה (או שניתן לתת להם הנחות נמוכות יותר).
סקירת כנס: מפגש העשרה למנהלים – הטמעת / הרחבת ERP בארגון (יולי 10)
במפגש, אשר התקיים ב-23.6.10 במסגרת מועדון העסקים – Business Alignment, השתתפו מנהלים עסקיים הנמצאים במהלכי בחירה, הטמעה והרחבה של מערכת ה-ERP בארגונם. במפגש הועבר ידע במספר מישורים: חברת המחקר, מומחה בתחום ודיון "שולחן עגול" בהשתתפות ארגונים שבצעו את המהלך.
אורח באתר – ראובן אגסי, יזם ומנכ"ל קוויקסופט (יוני 10)
לפני עשרים שנה הקימו ראובן ושי אגסי את קוויקסופט – כחברה שתעסוק בפיתוח ושווק תוכנה. ראובן אגסי סוקר את העקרונות שהובילו להצלחה, הדגשים בהווה והתוכניות לעתיד.
מתחזית המכירות ועד תכנון ההצטידות והיצור – מלחמה בתנאי אי ודאות (יוני 10)
חברות רבות חוות קשיים בהתמודדות עם המורכבות הכרוכה בתהליך תכנון ההצטיידות והיצור המבוססים על תחזיות המכירות. מדובר בתהליך חוצה ארגון ושותפים לו גורמי המכירות, התפעול, הכספים והפיתוח. להצלחת התהליך יש השפעה רבה על ביצועיה של החברה בתחומים משמעותיים - יכולתה לספק מוצרים ללקוחות במועדים הנדרשים, עלויות היצור, רמות המלאי ותזרים המזומנים.
סקירת כנס: מחשוב בתעשייה – הדור הבא (מאי 10)
עשרות רבות של מוזמנים הגיעו לכנס שהתקיים בבית מיקרוסופט ובו הוצגו טכנולוגיות למחשוב הארגון היצרני, מקצה לקצה, באופן המביא לשיפור יתרונו התחרותי. בכנס הודגמו הפתרונות Microsoft AX ERP ו-PLMS מבית פסגה המאפשרים פתרון מלא ERP+MES למפעל היצרני.
אורח באתר – אלכס דרוקר, מנמ"ר כ.צ.ט (מאי 10)
אלכס מציג את ניסיונו בתחום המחשוב הארגוני, הפרויקטים ש"על הפרק" בשנה הקרובה, הובלת נושא ה"סביבה הירוקה" בכ.צ.ט והסיבות ליזום הקמת מועדון המנמ"רים - Business Alignment.
דבר המומחה: קרן שקד, מומחית קשרי לקוחות – CRM תפעולי ואנליטי (מאי 10)
קרן מציגה את ניסיונה בתחום ה-CRM וה-BI, ה"אני מאמין" שלה בניהול פרויקטים בתחום, חשיבות ה-Master Data בארגון והיעדים העסקיים של פרויקט CRM.
סקירת כנס: SAP OPEN HOUSE – CRM ANALYTICS (מאי 10)
בכנס SAP OPEN HOUSE – CRM ANALYTICS הוצגו דגשים לבצוע נכון של פרויקט CRM ANALYTICS בארגון; נסקרה פונקציונאליות המאפשרת בצוע ניתוחים עסקיים והוצג השימוש במידע לשם שיפור האפקטיביות של התהליכים העסקיים.
דבר המומחה: אבי נווה, מומחה פתרונות SAP CRO– CUSTOMER RELATIONSHIP OFFICER (אפריל 10)
אבי נווה מציג את הפורטפוליו של פתרונות SAP בתחום ה-CRM, סוקר את קהלי היעד והשותפים העסקיים וחושף יכולות מתקדמות: השתלבות במערך ה-Web 2.0, מחשוב נייד ו-CRM אנליטי.
סקירת כנס: SAP Business Objects Workshop Event (אפריל 10)
הכנס התקיים בבית SAP בהשתתפות מנהלים מארגונים מובילים במשק ושותפים עסקיים ובמסגרתו הוצג הפורטפוליו הרחב של פתרונות SAP Business Objects, נסקר סיפור לקוח - חברת בטוח ישיר והתקיימו סדנאות יישומיות.
S&OP - Sales & Operation Planning (פברואר 10)
תהליך ה - S&OP) Sales & Operation Planning) הוא אוסף תהליכי קבלת החלטות המתבצעים בארגון תוך תיאום הפעילויות בין גופי התפעול לגופי השיווק והמכירות שמטרתם לאזן בין תחזיות הביקוש, לבין אילוצי היצור והאספקה. זאת על מנת לעמוד בצורה מיטבית בדרישות השוק באופן המאפשר רווחיות מקסימאלית לארגון ולספק נראות של תכניות היצור למפעלים.
הקרב על המדף (פברואר 10)
המדף הופך בימים אלו לזירת מסחר מרכזית יותר מאי פעם, לאור חשיבותו הגדולה הן עבור הקמעונאים והן עבור הספקים. קרב השליטה על המדף ועל סידורו מלווה את היחסים בין הרשתות והספקים ומעיד על מידת החשיבות שיש לניהול המדף – כמחולל ערך עבור הקונה וכמרכז רווח המשפיע באופן ישיר על ביצועי ורווחיות הארגון.
זווית ראיה: ISCS מציעה חמש אסטרטגיות S&OP מובילות על מנת למקסם תוצאות (ינואר 10)
חברות מובילות שוק מזהות את התפקיד החדש של תהליכי S&OP, אשר יכולים לתרום לביצועי הארגון. במקום להסתכל בראייה טקטית של איזון הביקוש עם האספקה החברות נעזרות בתהליכים אלו על מנת לעצב את הביקוש: לקבל החלטות על השקת מוצרים חדשים, לבנות תוכניות שיווק ומכירות ותוכניות ייצור והקצאת משאבים התומכות ביעדים האסטרטגיים של הארגון.
דבר המומחה: בועז מרידור, מומחה ל-CRM On Demand (ינואר 10)
בועז סוקר את ההתמחויות שצברה manofIT בשוק המחשוב הארגוני, המניעים למיקוד בתחום פתרונות המחשוב לפי דרישה - SaaS וב-Oracle CRM on Demand.
יישום מערכת CRM ON DEMAND – מניסיונה של תמה תעשיית פלסטיק (ינואר 10)
מציין זאב לשנר, מנהל מערכות המידע: "במהלך פרויקט ה-ERP הגענו למסקנה שנדרשת מערכת ייעודית לטפול במחשוב פעילות אנשי המכירות, זאת מאחר ואנו פועלים באופן עונתי - מייצרים במהלך השנה ומוכרים במהלך ארבעה חודשים בלבד. רצינו לאפשר לאנשי המכירות מבט מקיף על הלקוח בהיבטים שונים: היסטורית מכירות, מחירונים, מצב אובליגו ותשלומים, ניהול פעילויות מול הלקוח (שיחות, ביקורים, הצעות), קישוריות למסמכים ועוד."
האח הגדול נכנס לספרים (נובמבר 09)
בהחלטה שמגובה בחוק ההסדרים במשק שעבר לא מכבר, ידרשו העוסקים, החל מעוד מספר מועט של חודשים, להגיש דוחות ממוחשבים. הדוחות יכילו את פרוט כל העסקאות (מכירות) וכל התשומות (קניות) באופן מפורט. רשות המיסים תקבל את כל הקבצים, תקלוט אותם למערכות של שע"ם ובכך תוכל לעלות על אותם עסקאות פיקטיביות.
סקירת כנס: בית פתוח בנושא CRM למערך מכירות בעידן הגלובאלי (אוקטובר 09)
בכנס, שהתקיים בבית מיקרוסופט, הוצגו היבטים שונים הקשורים להטמעת מערכת CRM במערך המכירות בעידן הגלובאלי. במהלך יום העיון הוצג סיפור לקוח על ידי רוני שחר, סמנכ"ל תפעול בחברת רמפל המשמשת כזרוע הטכנולוגית של חברת RCS. RCS עוסקת בסחר בינלאומי של טלפונים סלולארים והיא הגדולה בתחומה. היקפי המסחר מעל 1,000,000 יחידות של טלפונים סלולארים הנרכשים ונמכרים מידי חודש. החברה פועלת מישראל עם נציגויות בארה"ב, אנגליה, אטליה, הולנד ועוד. מעסיקה כ-130 עובדים פועלת בתיאום עם 35 נציגי מכירות ו-25 שותפים לוגיסטיים.
פתרונות SAP לחברות מסדר גודל קטן ובינוני – SAP WORLD TOUR 09 (יולי 09)
הכנס הדגיש את מעמדה של SAP כספקית פתרונות מחשוב כוללים לארגון. החברה מאפשרת ללקוחותיה פתרונות מותאמים למגזרי השוק השונים ולסדרי גודל שונים של הארגון עם יכולת התפתחות והתרחבות.
זווית ראיה - פרטו וניהול המלאי (יוני 09)
חוק פרטו משמש אותנו בתחומים רבים כל כך של החיים בלא שנשים לב. ההשלכה המעשית שלו היא, שבמידה ונטפל בעשרים האחוזים הדומיננטיים נשיג שמונים אחוזים מהתוצאה. במילים אחרות, הפרדת העיקר מהתפל.
The demand-driven supply chain: A holistic approach (מרץ 09)
מאמר זה נכתב על ידי ה-Economist Intelligence Unit בחסות אורקל על בסיס מחקר וראיונות עם מנהלים בכל העולם בהקשר לפיתוח שרשראות אספקה גלובליות מכוונות ביקושים.
היום שבו חטיבת השיווק והמכירות החלה להתעניין בשרשרת אספקה (אוקטובר 08)
באופן מסורתי למבנה הפונקציונאלי של ארגונים תפקיד ברור ומוגדר: חטיבות השיווק והמכירות אחראיות לספק מענה לצרכי הלקוחות ע"י הצעת ערך של מוצרים ושירותים - הן בד"כ מנוע הצמיחה של הארגון, חטיבות המו"פ וההנדסה מספקות את החדשנות הטכנולוגית ואילו חטיבת התפעול אחראית לממש את ההבטחה של הארגון ללקוחות ולדאוג לכך שכל שרשרת האספקה החל מספקי ח"ג, דרך מפעלי הייצור ומרכזי ההפצה ועד לנקודת המכירה ממלאת את ייעודה ומספקת את הביקוש. האם זה כך גם כיום?
דבר המומחה: יעל לביאן – מומחית בהובלת פרויקטי CRM (יולי 08)
יעל לביאן מתארת את התפתחותה המקצועית בתחום, מציגה את ה"אני מאמין" שלה בהובלת פרויקטי CRM מורכבים (כגון פרויקט "בזק") ואת התועלות הנובעות מהטמעה מוצלחת של פרויקט CRM לארגון.
ניהול מיטבי של חוזים - ניצול הזדמנויות ומזעור סיכונים (יוני 08)
לעתים קרובות חוזים מופרים, או אינם מיושמים במלואם מסיבות פשוטות, לכאורה. לדוגמה: אי-תשומת לב לפרטי החוזה, העדר בקרה מספקת, או העדר התראות יזומות על מועדי ביצוע, או על אירועים בניהול החוזה.
יישום עקרונות תכנון ותיאום מכירות תפעול (S&OP) כהמשך טבעי להטמעת LEAN SUPPLY CHAIN (אפריל 08)
מסקרים עולה כי יישום מערך נכון יביא לשיפור ברמת השירות (18-26%), שיפור הפריון (13-20%), הורדת עלויות הרכש (9-13%), הורדת רמות המלאי (21-30%) ,עלייה בשימור לקוחות (4%).
אורח באתר – שמעון כהן – סמנכ"ל השיווק של טלדור (מרץ 08)
שמעון כהן מפרט את השינויים שחלו בתפיסת הארגונים את תחום מערכות המידע, החשיבות בהבנת ה-BUSINESS של הלקוחות, אסטרטגיית טלדור לשנים הבאות ועוד.
אתגרים בניהול ממוחשב של פעילות ההפצה בארגונים מסחריים (פברואר 08)
כל ארגון המספק סחורה או מוצרים ללקוחותיו בהיקף סביר נדרש למחשוב נושא ההפצה. במאמר, נתמקד באתגרים השונים הקשורים לניהול הממוחשב של פעילות ההפצה משלב ניהול התשתיות, הקשר עם הלקוח, הפצת המוצרים ובצוע ההתחשבנות. יש לציין כי ההפצה הפיסית יכולה להתבצע באופן עצמאי ע"י הארגון או ע"י חברות הפצה/שילוח חיצוניות.
מפתחות להצלחת פרויקט CRM (פברואר 08)
מתוך ניסיון בניהול פרויקטים כולנו ודאי מכירים את המונח: CSF – Critical Success factors או בלשוננו: "גורמים קריטיים להצלחה". כלומר, אם נבטיח ניהול יעיל של גורמים אלו ונקפיד כי ינוהלו היטב במהלך חיי הפרויקט, אזי מובטח לנו שיעור הצלחה גבוה יותר.
אורח באתר - סטיב גרינשפן, סמנכ"ל סחר בחברת כ.א.ל כרטיסי אשראי בישראל (נובמבר 07)
סטיב גרישפן מציין את גישתו לניהול מערכות יחסים עסקיים עם למעלה מ-50,000 בתי עסק, טיפים ותובנות מיישום מערכת קשרי לקוחות שבוצע לאחרונה והשינוי בגישת מנהלים בכירים לטכנולוגיה ומערכות IT בארגון.
חווית לקוח- הדור הבא (אוקטובר 07)
האתגר הניצב בפני ארגונים בימים אלו הינו מציאת דרכים חדשות ויצירתיות להעמקת הקשר עם הלקוח, הגדלת נתח הפעילות מולו ונאמנותו לארגון. אלו מובילים למונח חדש/ ישן: חוויית לקוח, אשר קיבל תפנית במשמעותו ופירושו כפי שנפרט במאמר זה.
אבני הבניין ליישום אסטרטגיית CRM בארגון (אוקטובר 07)
כיום, לאחר שנצבר ניסיון רב בעולם ביישום פרויקטי CRM מוצלחים, נוצרו תובנות ברורות מתי פרויקט CRM יצליח ויפיק את הערך והציפיות להם מצפה ההנהלה, ומתי הפרויקטים נדונים לכישלון. יצירת תוכנית כוללת ליישום ה-CRM בארגון – חייבת לכלול לא רק היבטים טכנולוגיים אלא גם מערכת שיקולים ותכנון רחב יותר המתחילים מהגדרת החזון, דרך האסטרטגיה לטיפול בלקוח ועד להגדרת הנתונים עליהם נתבסס בקשר מול הלקוח.
המיתוס מאחורי כישלון פרויקטי CRM (אוגוסט 07)
חברות מחקר רבות מצטטות את הסטטיסטיקה לגבי כישלון פרויקטי CRM. לפי סטטיסטיקה זו קיים סיכוי של כ-75% אחוז לכישלון הפרויקט. במאמר יוצגו היבטים שונים הקשורים לחשיבות בצוע פרויקטי CRM בארגון ויובהר מה עומד מאחורי המספרים המפחידים.
ניהול ידע תומך מכירות (אוגוסט 07)
מערך ניהול ידע אפקטיבי המשלב פתרון טכנולוגי, תהליכים ותרבות ארגונית מהווה גורם מכריע בהגדלת המכירות, קיצור זמן הטיפול במכרזים והתמודדות עם שאלות ובעיות העולות בשלבי המכירה השונים.
המרשם הקמעונאי - הצופן הגנטי של נקודת המכירה (יוני 07)
עקרון "הצופן הגנטי", ישים גם בשיווק קמעונאי . מומחים מכל העולם, מנסים להבין את סוד ההצלחה של רשתות שיווק מצליחות, אשר מציגות במערכי המכירה שלהם קומבינציה מנצחת של גורמים, שהביאו להצלחה הגדולה.
"המלחמה על המדף": קרב קשוח בו החזק שורד (מאי 07)
בעבר, הוטרדו המשווקים מהעובדה, שהמוצרים שלהם לא זוכים לשטח מדף מתאים בחנות האזורית או בחנות השכונתית. היום, מספר המדפים, עלה בצורה קריטית, והוא כל כך גדול, עד שהמשווקים לעתים אינם מסוגלים או מעונינים למלא את כולם. חלקם, אינו זוכה לקבל שטח מדף בנקודות המכירה הגדולות, ונאלץ להסתפק בקטנות והפחות חשובות. חלק גדול של המשווקים כבר אינו מוטרד אם יקבל "שטח מדף מעולה", אלא האם יקבל שטח מדף כלל, ואם כן, באיזה נקודות מכירה.
CRM ON DEMAND (אפריל 07)
עם הגידול בפופולאריות של הנושא, ארגונים רבים נמצאים בדילמה ומתחבטים בשאלה – האם על הארגון שלי לאמץ את טכנולוגיית ה CRM לפי דרישה? האם עלי להעדיף רכישת תוכנה? מה הסיכונים והתועלות בכל אחת מהאופציות הניצבות לפני? האם שימוש ב CRM לפי דרישה אכן זול יותר מרכישת התוכנה?
הדרך אל מצוינות תפעולית ברשתות קמעונאיות (מרץ 07)
במאמר תוצג מתודולוגיה להשגת מצוינות תפעולית ברשת קמעונאית תוך הדגשת הכלים היישומים בשימוש בכל שלב ושלב. הדרך אל מצוינות תפעולית בנויה מ-4 שלבים עיקריים: הגדרת חזית היעילות של הרשת, הגדרת יעדים לשיפור, יישום, מצוינות.
Sales & Operations Planning - תכנון למקסום הרווח (ינואר 07)
כאשר תשאלו מנהלי שרשרת אספקה, אם תכנונם של המכירות ושל התפעול חשובים לארגון, הרי רוב הסיכויים הם שתקבלו תשובה חיובית ממרביתם. למרות זאת, בארגונים רבים תהליך התכנון והתיאום בין המכירות לבין התפעול (S&OP - Sales & Operations Planning) [להלן - "S&OP") רחוק מלהיות מוצלח ואפקטיבי.
התבגרות ה CRM: יצירת ערך מניהול קשרי לקוחות עבור יצרני שוק הביניים (מאי 06)
מאמר זה סוקר את התפתחות ניהול קשרי הלקוחות ומספר גישות אסטרטגיות וטקטיות קיימות הננקטות על ידי חברות משוק הביניים להשגת רווחים משמעותיים תוך מזעור נזקים אפשריים.
סדנאות
סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון", יום שני ה-18.9.17. ד"ר אבי מרדלר ושמואל מרדלר
סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME", ה-26.9.17, ערן רוטליין
מונחים
Goal - יעד
הכיוון אליו חותר הארגון להגיע, לדוגמא: "השגת יעילות תפעולית". היעדים מופיעים במפה האסטרטגית של הארגון ומבטאים את שאיפות ההנהלה לשנים הקרובות.
מפגשי שיתוף ידע - 2017 - של מועדון המנמ"רים
מטרת המפגשים להפחית סיכונים ולשפר את יכולות ה-IT בארגון על ידי שיתוף ידע בין המשתתפים וקבלת משובים לסוגיות שיועלו על ידם. לפרטים והרשמה>>>
18.9.17 סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון"
בסדנה יוצגו שתי גישות של אבחון והתערבות, המציידות את המנהלים בכלים מעשיים ואפקטיביים לבנייה וניהול מערך יחסים תומך בהנעת עובדים ויצירת מעורבות - Engagement. למידע נוסף >>
26.9.17 סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME"
בסדנה תוצג מתודולוגיה סדורה לשלבי הבחירה וההטמעה ותתבצע סקירה של שלוש מערכות ERP (פריוריטי, SAP Business One ו-Infor M3). לפרטים והרשמה>>
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
MBTI - Presenting Type in Organizations
מודל ה-MBTI המתבסס על התיאוריה של קארל יונג אודות סוגי טיפוסים פסיכולוגיים, מסייע למנהלים בהנעת והעצמת עובדים ושיפור תפוקות ברמת העובד והצוות>>
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול. לפרטים>>
Crowdsourced Coaching במועדון מנהלי מערכות מידע
יישום השיטה במפגשי מועדון המנמ"רים, מעודד שיח קולקטיבי אודות אתגרים ופתרונות אפקטיביים לפתרונם. לצפיה>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe