DT
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 

תגמול ותמרוץ

מאמרים סדנאות מונחים בלוגים / קבוצות דיון מרכזי התמחות
מאמרים
סקירת כנס: "Business Analytics Focus 2017" (מאי 17)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 2017)
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול.
סקירת כנס: הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון (נובמבר 16)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סייע למקבלי החלטות ובעלי עניין להבין את משמעויות הטרנספורמציה הדיגיטלית ותרומתה העסקית לפעילות הארגון, מתודולוגיות יישום, טכנולוגיות תומכות, חדשנות ועוד.
אתגרי רכש פתרונות ענן (יולי 16)
היכולת של מנהלים עסקיים בארגון לרכוש פתרונות ענן באופן עצמאי, מביאה להיווצרותו של "IT צללים – Shadow IT" – רכש פתרונות מחשוב ללא תיאום עם אגף המחשוב בארגון. על העוסקים ברכש פתרונות בענן לשים לב למספר מאפיינים חשובים בהתקשרות, כמפורט להלן.
סקירת מוצר: InfoBay מקבוצת מלם-תים – פלטפומה ארגונית לשליחה והפצה של מיילים מאובטחים ומוצפנים (יולי 16)
מערכת InfoBay מאפשרת שליחה מבוקרת של מיידע רגיש בתצורה מאובטחת ומוצפנת, תוך בקרה וניהול של העברת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2016" (אפריל 16)
בכנס נסקרו מגמות וחידושים בתחום המחשוב הארגוני - ERP והוצגו מתודות וטכנולוגיות מובילות בנושאים כגון: מיצוי ערכים עסקיים מבוססי טכנולוגיה, פתרונות מקיפים למחשוב ארגוני, פתרונות מתמחים, האינטרנט של הדברים - IoT ועוד.
סקירת כנס:"CIO FOCUS 2016" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 16)
הכנס כלל: מתחם תצוגה של טכנולוגיות ומתודולוגיות מתקדמות, מפגשי שיתוף ידע וסקירות מקצועיות כגון: מקורות הידע של המנמ"ר בעידן החדש, כיצד להתחבר ל-Business, מגמות בתשתיות ה-IT בשנת 2016, סייבר סקיוריטי – לקחים ואתגרים, Business Driven IT, מנהלי מערכות המידע והמשאב האנושי בארגון ועוד.
רב ערוציות- מדיבור למעשה. מבט מפוכח על מציאות מורכבת (נובמבר 15)
היכולת לתקשר עם לקוחות באמצעים דיגיטליים – תוך תנועה באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ובאמצעות הסמרטפונים, מהווה כיום את רוב השיח בנושא וגם חלק לא מבוטל מההשקעה הארגונית המבוצעת תחת הסעיף: אינטימיות לקוח.
זווית ראיה: על חדשנות בעולם מערכות לניהול לניהול משאבי אנוש והאבולוציה של כח העבודה (אפריל 15)
במסגרת עבודתי אני משוטט וחוקר ברחבי הרשת כל פסית מידע בנוגע לטרנדים החדשים בעולם ניהול המשאב האנושי. מדובר בעולם מתחדש שעובר טלטלה יסודית בתקופה האחרונה ומנקז אליו גישות חדשות, לעיתים מנוגדות זו לזו.
סקירת כנס: "CIO FOCUS 2015" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 15)
בכנס, אשר התקיים ב-12.1.15 בכפר המכביה, סוכמה שנת פעילות עניפה של מועדון המנמ"רים. בהרצאות הכנס נסקרה דרך התאמת פעילות המנמ"ר לשינויים המתהווים בארגונים, הוצגה מתודה לשיפור השיח הפנים ארגוני, נחשף שירות חדש מבית המועדון המסייע למנמ"ר המבצע פרויקט בארגונו ונסקר השינוי האסטרטגי שבוצע בבנק ירושלים והשפעתו על מערך ה-IT. המנמ"רים בכנס התוודעו למתודולוגיות וטכנולוגיות חדשות של ספקים מובילים בתחום.
אנליטיקה עסקית (BA) בארגון – מרעיון לפרויקט מוצלח (ספטמבר 14)
מיכל שטל דיסקין, מנהלת אפליקציות כספים ומשאבי אנוש באגד, סוקרת נושאים שונים שיישומם יביא למימוש מוצלח של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון: בחירת הלקוחות הארגוניים, איתור רעיונות לפרויקט, מאפיינים לרעיון נכון, ניהול התהליך ועוד.
כשד"ר אלפרד אדלר פוגש את הארגון (אוגוסט 14)
יישום עקרונות אדלריינים יאפשר יצירת שיח אפקטיבי בין מנהלים בארגון אודות אתגרים ניהוליים ושיפור אפקטיביות עסקית. זאת, באמצעות תהליך מתודולוגי המעודד את המשתתפים להשתמש ביכולות הקבוצה, באופן משתף ודמוקרטי.
סקירת כנס: מפגש פורום Business Analytics (אוגוסט 14)
המפגש התקיים בנוכחות עשרות מנהלי BA ומנהלים עסקיים ובמסגרתו נסקרו נושאים כגון: פעילות פורום Business Analytics, דרכים למדידת ROI של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון, כיצד "למכור" פרויקט BA למשתמש ארגוני, Predictive Analytics, ועוד.
זווית ראיה – 10 נושאים המביאים הצלחת פרויקט BI ויצירת ערך עסקי לארגון (מאי 14)
רפי ינקוביץ, יועץ BI סוקר את הלקחים העיקריים הקשורים להצלחת פרויקט BI בארגון, בהיבטים שונים: ארכיטקטורה, נתונים, טכנולוגיה, שפה ותרבות ארגונית, ועוד.
סקירת כנס: Oracle Cloud Applications Day 2014 (אפריל 14)
מאות מוזמנים גדשו את אולם המליאה והמסלולים המקצועיים במהלך הכנס בו הציגה חברת אורקל סט של פתרונות יישומיים המוצעים לארגונים במודל ענן. מודל אספקת הפתרונות, המתבסס על פתוחים ורכישות של חברת אורקל, יאפשר לארגונים רבים יותר לצרוך פתרונות מתקדמים בתחומי המכירות, שיווק, תפעול, משאבי אנוש, ועוד מבית אורקל.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש ראשון 2014 (מרץ 14)
בכנס, שהתקיים ב-25.2.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקרו מתודות לשיפור יחסי הגומלין מנמ"ר / מנהלים בארגון, הוצג מערך תגמול שיגן על יחידת ה-IT מפני מתקפת גיוס ומתחרים, הותנע מחקר מועדון בנושא IT בינלאומי / גלובלי, נסקרה מתודה למזוג פעילות IT עקב רכש חברות, ועוד.
שימור עובדים ביחידות ה-IT הארגוניות – האתגר והמענה (מרץ 13)
מספר עובדי טכנולוגיות המידע (IT) בארגון מצומצם, אך השפעתם על פעילות התקינה של הארגון מהותית. שימור עובדי היחידה הינו הכרח להצלחתה, זאת עקב הגורמים הבאים: ההתמחות שנוצרה אצל העובדים ביישומים ארגוניים ייחודיים, יכולתם לתמוך במספר רב יחסית של מערכות והיותם "בנק ידע" ארגוני אודות השילוב שבין הטכנולוגיה לתהליכים עסקיים.
סקירת כנס: ניהול כישורים – Talent Management (יוני 11)
במפגש, בו השתתפו סמנכ"לי משאבי אנוש המשתייכים למאה החברות הגדולות במשק, נסקרו היבטים שונים לניהול כישורים בארגון – Talent Management על ידי חברת המחקר – IDC, מוביל טכנולוגי – אדוונטק, בנק דיסקונט ומוטורולה. המפגש התקיים במסגרת פורום VP HR Updatre המשתייך למועדון העסקים Business Alignment.
מדוע סקרי שביעות רצון חשובים? (אפריל 11)
בחברות רבות, מנסים לשמור על תחושה של "אנחנו יודעים מהם צרכי הלקוח" באמצעות שילוב של מדדים פנימיים, סיפורים אנקדוטיים, פאסיביות באיסוף הנתונים, וכן שפע של "בדיעבד", חברות אלה מנסות להיות עם אצבע על הדופק, אך בפועל עסוקות בתחקירי אירוע מחד וכיבוי שריפות מאידך.
סקירת כנס: מאסטרטגיה למעשה – פתרונות ניהול החלטה מודרניים (מרץ 11)
בכנס, שנערך במסגרת פעילות מועדון העסקים Business Alignment, נסקרו מגמות בתחום פתרונות ניהול החלטה מודרניים וניהול אסטרטגיה בפרט; נבחנו היבטים מתודולוגים ואחרים לשם בצוע נכון של פרויקט יישום אסטרטגיה בארגון, והוצג פתרון SAP BusinessObjects Strategy Management – פתרון ייעודי לתחום זה שיושם בארץ ובעולם.
מגמות 2011 בעולם משאבי האנוש ופיתוח ארגוני - המתודולוגיה, הטכנולוגיה והמרוץ אחר עובדים מוכשרים (פברואר 11)
בפתחה של שנת עסקים חדשה, חשוב לציין כי פיתוח ההון האנושי אינו רק מעניינם של אנשי משאבי האנוש, אלא של כלל יחידות הארגון והוא חלק מהדינאמיקה הפנימית של הארגונים ובדגש על מערכת היחסים האישית שנוצרת בין מנהלים, כפיפים ועמיתים מיחידות שונות בארגון. ארגון המבקש לשגשג, חייב להטמיע תרבות ארגונית תומכת ביצועים, הגורמת לשיתוף פעולה ומגשרת במידת האפשר על פני קונפליקטים, אגו ופוליטיקה פנים ארגונית שהם חלק מהמשחק.
זווית ראיה: ערכי יסוד – גורם מפתח בפעילות הארגון (ינואר 11)
אריה עמית, סגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בנס ישראל, מציג את הצורך באימוץ ערכי יסוד בפעילותן של חברות רב לאומיות. ערכים מוסכמים מועדדים את הזדהות העובדים עם החברה כיישות גלובלית, מסייעים להתגבר על הבדלים בין-תרבותיים ותורמים למחויבות העובד ולהצלחת החברה.
ניהול קשרי לקוחות - מניסיונה של תמי 4 / שטראוס מים (ספטמבר 10)
מערך השירות והשיווק של תמי 4 הוא מהמתקדמים בארץ ומנוהל במוקדי שירות -CALL CENTERS ומרכז פעילותו באזור התעשייה החדש באור יהודה. מרכזי השירות והמכירה של תמי 4 מונים למעלה מ-200 נציגים. לתמי 4 למעלה מ- 300,000 לקוחות (בתי אב ובתי עסק), הנהנים ממסלולי השירות המגוונים של החברה. לתמי 4 חברת בת בבריטניה ומספר מפיצים ברחבי אירופה.
לנהל את השינוי ולהצליח (ספטמבר 10)
אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים על סדר יומם של מנהלים ומנהיגים הוא תהליך ניהול השינוי אותו הם נדרשים להוביל כחלק בלתי נפרד ממחזור החיים הארגוני. תהליך של שינויי נוצר בדרך כלל כתוצאה מפערים בין המצב הקיים לבין המצב הרצוי, בייחוד בעידן בו המצב הקבוע בו שרויים ארגונים הוא מצב של שינוי. תוצאת השינוי לרוב מגדילה את המורכבות בה פועל הארגון ומחייבת אותו, לשנות את האסטרטגיה שלו באמצעות רכישת תכונות משלימות שיסייעו לו בהגשמת מטרותיו, בשגשגו או בהמשך שרידותו והרלוונטיות שלו.
מגמות 2010 בעולם משאבי האנוש - יצירתיות ניהולית כתנאי לשרידות עסקית (אוגוסט 10)
שנת 2009 תיחקק בעיני ארגונים רבים, כשנה מאתגרת, שנה שבה מנהלי משאבי האנוש נדרשו להיות שותפים פעילים בביצוע תהליכי ליבה פנים ארגוניים, מחויבי המציאות, כפועל יוצר של המשבר הכלכלי, שהחל בספטמבר 2008.
מחיר ההנחה – רגישות לקוחות למחיר מתיאוריה למעשה (אוגוסט 10)
מאמר זה מציג את חשיבות הפילוח של לקוחות לפי רגישות למחיר, הדרך לבצע זאת והשימושים המעשיים שיש בפילוח מסוג זה. היתרון הגדול ביכולת לזהות לקוחות לפי הרגישות למחיר שלהם, הינו ביכולת להגדיל הכנסות ולחסוך בעלות ההטבות הניתנות, ע"י הצמדת ההטבה לפי סוג הלקוח. לקוח רגיש למחיר יקבל הטבה המבוססת על מחיר ולקוח שאינו רגיש יקבל הטבה שאינה מבוססת על המחיר.יכולת זו מאפשרת לנו לייעל את אפקטיביות הקמפיין, מאחר ואנו לא מבזבזים הנחות על לקוחות שבכל מקרה היו קונים גם ללא ההנחה (או שניתן לתת להם הנחות נמוכות יותר).
ייעוץ ארגוני אופרטיבי - על השילוב בין ייעוץ-תפעולי וייעוץ התנהגותי-ארגוני (דצמבר 09)
מה הפך את הביופיזיקה למדע כל כך חדשני? מה כל כך מוצלח בסוריאליזם שהפך אותו לזרם אומנותי משמעותי ומעורר מחשבה? ייתכן והתשובה לכך נעוצה בכך שבשניהם קיים חיבור בין שני תחומים, אשר שילובם יחד יצר עולם חדש של ידע ודמיון. גם בעולם הייעוץ והניהול מתגלה כיום שילוב חדש ה"ייעוץ הארגוני אופרטיבי", המשלב בין ייעוץ ארגוני לייעוץ תפעולי ונותן פרספקטיבה כוללת, ראיית 6/6, על תהליכי שינוי וניהול פרויקטי ייעוץ.
סקירת כנס: חידושים בתחום ההדרכה והפיתוח הארגוני (דצמבר 09)
בכנס הוצגו ונדונו גישות חדשות בנושא פיתוח מנהלים ושרות. הכנס כלל: הצגת מוצר חדש המסייע למנהל הנכנס לתפקיד ניהולי, סקירת מתודה לפתוח מיומנויות שרות ומכירה בסביבת אילוצים, פתוח מנהלים "מאחורי הקלעים" - סיפור לקוח בנק לאומי וכן דיון בניהולו של מר אלי גרבי, מנהל פיתוח והדרכה בחברת פלפון.
Balanced Scorecard? Technology is not enough (יוני 09)
מתודולוגיית Balanced ScoreCard(סרגל הישגים מאוזן) שפותחה ע"י נורטון וקפלן הינה תפיסה ניהולית המגובה בשיטה וכלים, לניהול שוטף ומסונכרן של רמות הביצוע בתחומים השונים בארגון. אולם, בדומה למתרחש בתהליכי היישום של תפיסות ניהוליות אחרות בארגונים (כגון CRM, ERP ועוד), גם בנושא ה- BSC קיימים מקרים לא מעטים שבהם הארגון אינו ממצה את התועלות מהכלי הניהולי החדש.
זווית ראיה - פרטו וניהול המלאי (יוני 09)
חוק פרטו משמש אותנו בתחומים רבים כל כך של החיים בלא שנשים לב. ההשלכה המעשית שלו היא, שבמידה ונטפל בעשרים האחוזים הדומיננטיים נשיג שמונים אחוזים מהתוצאה. במילים אחרות, הפרדת העיקר מהתפל.
"סינכרון תפוקות" בארגון (מרץ 09)
מאמר זה מתאר שיטה יישומית חדשנית ליישום אסטרטגיה, המבוססת על גישת ה- Performance Improvement ככלי לאבחון ארגוני. מבנה העיסוקים של היחידה הארגונית מנותח דרך הפריזמה של התפוקות הנדרשות מהיחידה, ונבחן הקשר הפורמלי בין תפוקות היחידה לבין התפוקות הנדרשות מכל עיסוק, מרמת מנהל היחידה הארגונית ומטה.
יישום ה-Balanced ScoreCard מאלף ועד תו (מרץ 09)
כיצד תיישם את שיטת ה-Balanced ScoreCard - המקשרת בין מדידת הביצועים והאסטרטגיה הארגונית - באופן המיטבי בארגונך.
האם אתה מנהל "שורד" או מנהל "מתפתח" ? (ינואר 08)
מניסיוננו, באופן בלתי מודע, מנהלים בארגונים יוצרים מערכות יחסים של "הישרדות" או "התפתחות" בקשר עם עובדיהם. למערכות יחסים אלו השפעה מכרעת על יכולת הארגון, המנהל והעובד לעמוד ביעדים.
אורח באתר - סטיב גרינשפן, סמנכ"ל סחר בחברת כ.א.ל כרטיסי אשראי בישראל (נובמבר 07)
סטיב גרישפן מציין את גישתו לניהול מערכות יחסים עסקיים עם למעלה מ-50,000 בתי עסק, טיפים ותובנות מיישום מערכת קשרי לקוחות שבוצע לאחרונה והשינוי בגישת מנהלים בכירים לטכנולוגיה ומערכות IT בארגון.
להיות או לא להיות - ממחלקת משאבי אנוש למחלקה להנדסת תרבות ארגונית (נובמבר 07)
ברוב המקרים מנהל משאבי אנוש הגיע מעולם תוכן של תחום החינוך, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, ארגון ובטח לא מתחום העסקים. נוצר מצב שמנהל זה למעשה מנותק מהאסטרטגיה הארגונית, איינו שותף ביישום תהליכים ארגוניים אסטרטגיים ואם המצב יימשך כך – גם ככל הנראה שיהפוך ללא רלוונטי בארגון.
מדוע אנשי מכירות לא עובדים ב-CRM ? או כיצד לגרום לאנשי מכירות לעבוד במערכת ה-CRM? (אוגוסט 07)
לאחרונה קיבלתי פניות מ 4 ארגוני הי-טק שונים שהשקיעו למעלה מ 150,000 דולר בפרויקט ה- CRM. אותם ארגונים הביעו בפני אכזבתם שלמרות ההשקעה הנכבדה שהשקיעו במערכת ה- CRM, למעשה אנשי המכירות (בניגוד לאנשי השירות) אינם מדווחים למערכת ואינם מתעדים את פרטי הלקוחות.
יישום מערכת לניהול תמריצי שכר – מנסיונה של חברת AIG (פברואר 07)
אומרת נתי לויט – סמנכ"ל תפעול ומערכות מידע של AIG: "החברה מעסיקה אנשי מכירות ושירות לקוחות רבים שמודל השכר שלהם מתבסס בעיקרו על תגמול לפי ביצועים. למודל מורכבות ודינמיות רבה והוא מנוע משמעותי לפעילות המכירות של החברה".
הכל או כלום – תגמול מנהלים ועובדים במפעלי תעשייה (ינואר 07)
לתוכניות חלוקת הישגים מיוחס שיפור פריון של לפחות 10% לשנה בשנתיים הראשונות להפעלתן, תלוי כמובן ברמת הפריון ערב הכניסה לתהליך ולשילובה בתוכניות שיפור ארגוניות כגון 6 סיגמה, Lean Management, תורת האילוצים ועוד.
סדנאות
סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון", יום שני ה-18.9.17. ד"ר אבי מרדלר ושמואל מרדלר
סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME", ה-26.9.17, ערן רוטליין
מונחים
Balanced ScoreCard - סרגל הישגים מאוזן
סרגל הישגים מאוזן (Balanced ScoreCard) – תפיסה ניהולית ליישום האסטרטגיה על פי קביעת יעדים ומדדים אינדיקטיביים בארבעה עולמות תוכן שונים: פיננסי, לקוחות, תהליכים פנימיים, צמיחה וגדילה. התפיסה מקשרת בין יעדי החברה הנגזרים מהאסטרטגיה והחזון, לבין גורמי ההצלחה הניהוליים באמצעות מדדי ביצוע. מבטאת את האסטרטגיה של הארגון ע"י מתן משקלים למדדים השונים.
Critical Success Factors - גורמים קריטיים להצלחה
אותם מרכיבים בפעילות הארגון אשר הצלחה בהם הינה הכרחית להצלחת הארגון ולהשגת יעדיו. תחת אילוצי משאבים משתנים, חייב הארגון להתמקד קודם כל בגורמים הקריטיים להצלחה.
Goal - יעד
הכיוון אליו חותר הארגון להגיע, לדוגמא: "השגת יעילות תפעולית". היעדים מופיעים במפה האסטרטגית של הארגון ומבטאים את שאיפות ההנהלה לשנים הקרובות.
Indicator - מדד
ערך לבחינת השגת היעד, לדוגמא: "יחס הוצאות הנה"כ לתקציב כולל". המדדים הם תרגום של האסטרטגיה העסקית לערכים שניתן לעקוב אחריהם ולבקר באמצעותם את פעילות הארגון.
Key Performance Indicators - KPI
זהו המונח המקצועי למדד ביצוע במערכות מדידה ממוכנות. ניהול על פי מדדים MBO (Management By Objectives) – שיטת ניהול שקדמה ל-BSC ומתרכזת במתן מדדים אישיים לעובד.
מפגשי שיתוף ידע - 2017 - של מועדון המנמ"רים
מטרת המפגשים להפחית סיכונים ולשפר את יכולות ה-IT בארגון על ידי שיתוף ידע בין המשתתפים וקבלת משובים לסוגיות שיועלו על ידם. לפרטים והרשמה>>>
18.9.17 סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון"
בסדנה יוצגו שתי גישות של אבחון והתערבות, המציידות את המנהלים בכלים מעשיים ואפקטיביים לבנייה וניהול מערך יחסים תומך בהנעת עובדים ויצירת מעורבות - Engagement. למידע נוסף >>
26.9.17 סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME"
בסדנה תוצג מתודולוגיה סדורה לשלבי הבחירה וההטמעה ותתבצע סקירה של שלוש מערכות ERP (פריוריטי, SAP Business One ו-Infor M3). לפרטים והרשמה>>
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
MBTI - Presenting Type in Organizations
מודל ה-MBTI המתבסס על התיאוריה של קארל יונג אודות סוגי טיפוסים פסיכולוגיים, מסייע למנהלים בהנעת והעצמת עובדים ושיפור תפוקות ברמת העובד והצוות>>
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול. לפרטים>>
Crowdsourced Coaching במועדון מנהלי מערכות מידע
יישום השיטה במפגשי מועדון המנמ"רים, מעודד שיח קולקטיבי אודות אתגרים ופתרונות אפקטיביים לפתרונם. לצפיה>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe