NETSUITE
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 

ניהול השינוי

מאמרים סדנאות מונחים בלוגים / קבוצות דיון מרכזי התמחות
מאמרים
סקירת כנס: "Business Analytics Focus 2017" (מאי 17)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 2017)
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול.
סקירת כנס: הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון (נובמבר 16)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סייע למקבלי החלטות ובעלי עניין להבין את משמעויות הטרנספורמציה הדיגיטלית ותרומתה העסקית לפעילות הארגון, מתודולוגיות יישום, טכנולוגיות תומכות, חדשנות ועוד.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2016" (אפריל 16)
בכנס נסקרו מגמות וחידושים בתחום המחשוב הארגוני - ERP והוצגו מתודות וטכנולוגיות מובילות בנושאים כגון: מיצוי ערכים עסקיים מבוססי טכנולוגיה, פתרונות מקיפים למחשוב ארגוני, פתרונות מתמחים, האינטרנט של הדברים - IoT ועוד.
סקירת כנס:"CIO FOCUS 2016" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 16)
הכנס כלל: מתחם תצוגה של טכנולוגיות ומתודולוגיות מתקדמות, מפגשי שיתוף ידע וסקירות מקצועיות כגון: מקורות הידע של המנמ"ר בעידן החדש, כיצד להתחבר ל-Business, מגמות בתשתיות ה-IT בשנת 2016, סייבר סקיוריטי – לקחים ואתגרים, Business Driven IT, מנהלי מערכות המידע והמשאב האנושי בארגון ועוד.
כיצד מסירים מכשולים בפרויקט ERP? (יולי 15)
במהלכו של פרויקט ERP ניצבים מכשולים רבים, אך מודעות למכשולים פוטנציאליים, ניהול נכון ובחירה נכונה של פתרון וספק יכולים לעשות את כל ההבדל.
סקירת כנס: "CIO FOCUS 2015" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 15)
בכנס, אשר התקיים ב-12.1.15 בכפר המכביה, סוכמה שנת פעילות עניפה של מועדון המנמ"רים. בהרצאות הכנס נסקרה דרך התאמת פעילות המנמ"ר לשינויים המתהווים בארגונים, הוצגה מתודה לשיפור השיח הפנים ארגוני, נחשף שירות חדש מבית המועדון המסייע למנמ"ר המבצע פרויקט בארגונו ונסקר השינוי האסטרטגי שבוצע בבנק ירושלים והשפעתו על מערך ה-IT. המנמ"רים בכנס התוודעו למתודולוגיות וטכנולוגיות חדשות של ספקים מובילים בתחום.
סקירת מוצר: SISense – פתרון BI למנהל העסקי (אוקטובר 14)
SiSense - פתרון BI חדשני המיועד לשימושם של מנהלים עסקיים, שאינם ממוקדי טכנולוגיה, מאפשר להגדיר בצורה נוחה את מקורות המידע הרלוונטיים לבחינה העסקית לה הם נדרשים, ולמצות את התובנות העסקיות שניתן לבסס במהלכה (מגמות, קורלציות, השוואות ועוד).
סקירת כנס: "Microsoft ERP" (אוקטובר 14)
בכנס, שהתקיים במתכונת "בית פתוח" ב-ERP.ORG, סקרו מומחי מלם מערכות את פתרונות ה-ERP של מיקרוסופט בהיבטים טכנולוגיים ויישומיים. ארז איצקוביץ, מנהל תחום פתרונות עסקיים Dynamics במיקרוסופט ישראל, חשף נושאי חדשנות בפתרונות ה-ERP של מייקרוסופט; וכן נסקר פרויקט יישום והטמעה של מודול ניהול משאבי אנוש של מערכת Microsoft AX שבוצע ע"י מלם.
אנליטיקה עסקית (BA) בארגון – מרעיון לפרויקט מוצלח (ספטמבר 14)
מיכל שטל דיסקין, מנהלת אפליקציות כספים ומשאבי אנוש באגד, סוקרת נושאים שונים שיישומם יביא למימוש מוצלח של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון: בחירת הלקוחות הארגוניים, איתור רעיונות לפרויקט, מאפיינים לרעיון נכון, ניהול התהליך ועוד.
כשד"ר אלפרד אדלר פוגש את הארגון (אוגוסט 14)
יישום עקרונות אדלריינים יאפשר יצירת שיח אפקטיבי בין מנהלים בארגון אודות אתגרים ניהוליים ושיפור אפקטיביות עסקית. זאת, באמצעות תהליך מתודולוגי המעודד את המשתתפים להשתמש ביכולות הקבוצה, באופן משתף ודמוקרטי.
סקירת כנס: מפגש פורום Business Analytics (אוגוסט 14)
המפגש התקיים בנוכחות עשרות מנהלי BA ומנהלים עסקיים ובמסגרתו נסקרו נושאים כגון: פעילות פורום Business Analytics, דרכים למדידת ROI של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון, כיצד "למכור" פרויקט BA למשתמש ארגוני, Predictive Analytics, ועוד.
זווית ראיה – 10 נושאים המביאים הצלחת פרויקט BI ויצירת ערך עסקי לארגון (מאי 14)
רפי ינקוביץ, יועץ BI סוקר את הלקחים העיקריים הקשורים להצלחת פרויקט BI בארגון, בהיבטים שונים: ארכיטקטורה, נתונים, טכנולוגיה, שפה ותרבות ארגונית, ועוד.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש שני 2014 (מאי 14)
בכנס, שהתקיים ב-12.5.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום מחשוב הענן והדרך לבחינת אימוצו בארגון, הוצג בצוע פרויקט PLM בארגון, הודגם שינוי אסטרטגיה עסקית בבנק ירושלים והשפעתו על מערכות המידע ועוד.
אז מה זה סינרגיה ומדוע חשוב "להתנשק" גם בארגונים ? (מרץ 14)
מנהל מערכות המידע, בדומה למנהלים אחרים בארגון, נמדד יותר ויותר על יכולתו לשפר את הפעילות העסקית של הארגון. בכדי להצליח בכך עליו לשנות את מעמדו ממומחה טכנולוגי לחבר הנהלה ולעלות את רמת הסינרגיה בתוך הצוות שלו ובינו לבין מנהלים עסקיים אחרים בארגון.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש ראשון 2014 (מרץ 14)
בכנס, שהתקיים ב-25.2.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקרו מתודות לשיפור יחסי הגומלין מנמ"ר / מנהלים בארגון, הוצג מערך תגמול שיגן על יחידת ה-IT מפני מתקפת גיוס ומתחרים, הותנע מחקר מועדון בנושא IT בינלאומי / גלובלי, נסקרה מתודה למזוג פעילות IT עקב רכש חברות, ועוד.
מנהלים וארגונים בתוך שינוי (מאי 11)
ארגון מצליח בימינו הוא ארגון שחייב לשגשג ולהצטיין בסביבה עסקית תחרותית ומשתנה חדשות לבקרים. בלב ליבה של היכולת להצליח טמונה היכולת הארגונית להתמודד עם דרישות השוק מחד, ועם הכנת הארגון להתמודדות עם אתגרי צמיחה ושינוי עתידיים מאידך.
שינוי – איך עוברים אותו בשלום? - תובנות לקראת הכנסת מערכות מידע לארגונים (מאי 11)
ניוטון, בחוק הראשון שלו, קבע כי " גוף ישאף להתמיד במהירותו, כל עוד סכום כל הכוחות הפועלים עליו הינו אפס " – משמע - כל גוף שואף להישאר במצבו הקיים. מסתבר שזה נכון גם לגבינו, מפתיע עד כמה אנחנו נוטים להצמד למוכר ולידוע, להרגלים הישנים שלנו.
זווית ראיה: ערכי יסוד – גורם מפתח בפעילות הארגון (ינואר 11)
אריה עמית, סגן נשיא בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בנס ישראל, מציג את הצורך באימוץ ערכי יסוד בפעילותן של חברות רב לאומיות. ערכים מוסכמים מועדדים את הזדהות העובדים עם החברה כיישות גלובלית, מסייעים להתגבר על הבדלים בין-תרבותיים ותורמים למחויבות העובד ולהצלחת החברה.
פרויקט ה-ERP ברכבת ישראל (נובמבר 10)
אחד הפרויקטים הגדולים שבוצעו לאחרונה בתחום המחשוב הארגון – ERP הנו פרויקט המחשוב ברכבת ישראל. שלושה בעלי תפקידים, שלקחו חלק בפרויקט מהותי זה, משתפים מניסיונם: יהושע פורמן (איגור), מנהל מידע ראשי ולליב ברעם אלקיים, מנהלת אגף כלכלה - רכבת ישראל, וברוך רוטשילד – מנהל / שותף בחברת הייעוץ סקר.
הטמעת טכנולוגיה להדרכה ולמידה מתוקשבת – מניסיונה של HOT (אוקטובר 10)
מדגיש ינאי זגורי, מפתח הדרכה ב-HOT: "הטמעת כלים ללמידה מתוקשבת בארגון מחייבת התייחסות לניהול השינוי. פעמים רבות ישנה התנגדות לסוג זה של למידה והעדפת שיטת הלמידה המסורתית שבמהלכה מעביר מדריך / מנהל הדרכה פרונטאלית לעובדים. היה חשוב לנו, כאנשי הדרכה, שגם המנהלים היווכחו ביעילות הלמידה המתוקשבת.
לנהל את השינוי ולהצליח (ספטמבר 10)
אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים על סדר יומם של מנהלים ומנהיגים הוא תהליך ניהול השינוי אותו הם נדרשים להוביל כחלק בלתי נפרד ממחזור החיים הארגוני. תהליך של שינויי נוצר בדרך כלל כתוצאה מפערים בין המצב הקיים לבין המצב הרצוי, בייחוד בעידן בו המצב הקבוע בו שרויים ארגונים הוא מצב של שינוי. תוצאת השינוי לרוב מגדילה את המורכבות בה פועל הארגון ומחייבת אותו, לשנות את האסטרטגיה שלו באמצעות רכישת תכונות משלימות שיסייעו לו בהגשמת מטרותיו, בשגשגו או בהמשך שרידותו והרלוונטיות שלו.
מגמות 2010 בעולם משאבי האנוש - יצירתיות ניהולית כתנאי לשרידות עסקית (אוגוסט 10)
שנת 2009 תיחקק בעיני ארגונים רבים, כשנה מאתגרת, שנה שבה מנהלי משאבי האנוש נדרשו להיות שותפים פעילים בביצוע תהליכי ליבה פנים ארגוניים, מחויבי המציאות, כפועל יוצר של המשבר הכלכלי, שהחל בספטמבר 2008.
דבר המומחה: ד"ר יעל לפידות, מומחית לפיתוח מנהלים (מרץ 10)
יעל סוקרת מגמנות וחידושים בתחום פיתוח המנהלים, בהתבסס על ניסיונה רב השנים בתחום המעשי והאקדמי בנושא זה, ואת התוכניות לעתיד בתחום פיתוח מוצרים תומכי הדרכה ולמידה לדרג הניהולי.
מעבר הארגון למבנה מטריציוני - האתגרים והתועלות (ינואר 10)
אחד השינויים הארגוניים הבולט בשנים האחרונות במורכבותו ועוצמתו הוא מעבר של ארגונים רבים למבנה מטריציוני. מגמה זו מקורה בהבנה כי בכוחו של המבנה המטריציוני ליצור ארגון המתאים עצמו לסביבה העסקית המשתנה של ימינו. ניתן לתאר מבנה מטריציוני כארגון הבנוי מיחידות עסקיות מכוונות שוק ומוצרים הממוקדות ברווחיות ובצמיחה, בשילוב עם יחידות רוחביות האחראיות על תהליכי ליבה ועל תהליכים תומכים.
ייעוץ ארגוני אופרטיבי - על השילוב בין ייעוץ-תפעולי וייעוץ התנהגותי-ארגוני (דצמבר 09)
מה הפך את הביופיזיקה למדע כל כך חדשני? מה כל כך מוצלח בסוריאליזם שהפך אותו לזרם אומנותי משמעותי ומעורר מחשבה? ייתכן והתשובה לכך נעוצה בכך שבשניהם קיים חיבור בין שני תחומים, אשר שילובם יחד יצר עולם חדש של ידע ודמיון. גם בעולם הייעוץ והניהול מתגלה כיום שילוב חדש ה"ייעוץ הארגוני אופרטיבי", המשלב בין ייעוץ ארגוני לייעוץ תפעולי ונותן פרספקטיבה כוללת, ראיית 6/6, על תהליכי שינוי וניהול פרויקטי ייעוץ.
סקירת כנס: חידושים בתחום ההדרכה והפיתוח הארגוני (דצמבר 09)
בכנס הוצגו ונדונו גישות חדשות בנושא פיתוח מנהלים ושרות. הכנס כלל: הצגת מוצר חדש המסייע למנהל הנכנס לתפקיד ניהולי, סקירת מתודה לפתוח מיומנויות שרות ומכירה בסביבת אילוצים, פתוח מנהלים "מאחורי הקלעים" - סיפור לקוח בנק לאומי וכן דיון בניהולו של מר אלי גרבי, מנהל פיתוח והדרכה בחברת פלפון.
אורחת באתר - איריס איזקוב, מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני של מוטורולה ישראל (נובמבר 09)
איריס מציגה את הנושאים השונים הנמצאים בתחום אחריותה, תפיסתה למימוש חזון "הארגון הלומד", הדרך להסתייע בטכנולוגיות ומתודולוגיות בתחום ההדרכה ופיתוח ארגוני ועוד.
אורחת באתר - חגית לנדמן, PMI ישראל (מאי 09)
הכנס השנתי ה-13 של העמותה לניהול פרויקטים בישראל נערך ב-20.5.09. חגית לנדמן - חברת הנהלת PMI, סוקרת את פעילות העמותה; מציינת את היתרונות לשיפור פעילות הארגונים כתוצאה מהטמעת מתודולוגיות וטכנולוגיות תומכות בתחום ניהול הפרויקטים ומדגישה את תרומת הכנס והחשיבות לקחת בו חלק.
ניהול סיכוני תקשורת בין אישית בין שותפים לפרויקט/תהליך (נובמבר 08)
לפתרון בעיית העברה ועיבוד מידע בארגון לא די בבניית מבנה ארגוני מתאים או כתיבת נהלים מסודרת ואפילו לא קביעת מנגנוני תאום ובקרה כגון ישיבות תכופות וכו. מאמצים אלה חשובים ונדרשים, אבל, פעם אחר פעם אינם משיגים את המטרה. התקשורת אינה גמישה, זריזה ועשירה דייה כדי למנוע את התקלות.
האם אתה מנהל "שורד" או מנהל "מתפתח" ? (ינואר 08)
מניסיוננו, באופן בלתי מודע, מנהלים בארגונים יוצרים מערכות יחסים של "הישרדות" או "התפתחות" בקשר עם עובדיהם. למערכות יחסים אלו השפעה מכרעת על יכולת הארגון, המנהל והעובד לעמוד ביעדים.
אורח באתר - סטיב גרינשפן, סמנכ"ל סחר בחברת כ.א.ל כרטיסי אשראי בישראל (נובמבר 07)
סטיב גרישפן מציין את גישתו לניהול מערכות יחסים עסקיים עם למעלה מ-50,000 בתי עסק, טיפים ותובנות מיישום מערכת קשרי לקוחות שבוצע לאחרונה והשינוי בגישת מנהלים בכירים לטכנולוגיה ומערכות IT בארגון.
להיות או לא להיות - ממחלקת משאבי אנוש למחלקה להנדסת תרבות ארגונית (נובמבר 07)
ברוב המקרים מנהל משאבי אנוש הגיע מעולם תוכן של תחום החינוך, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, ארגון ובטח לא מתחום העסקים. נוצר מצב שמנהל זה למעשה מנותק מהאסטרטגיה הארגונית, איינו שותף ביישום תהליכים ארגוניים אסטרטגיים ואם המצב יימשך כך – גם ככל הנראה שיהפוך ללא רלוונטי בארגון.
חווית לקוח- הדור הבא (אוקטובר 07)
האתגר הניצב בפני ארגונים בימים אלו הינו מציאת דרכים חדשות ויצירתיות להעמקת הקשר עם הלקוח, הגדלת נתח הפעילות מולו ונאמנותו לארגון. אלו מובילים למונח חדש/ ישן: חוויית לקוח, אשר קיבל תפנית במשמעותו ופירושו כפי שנפרט במאמר זה.
יצירתיות וחדשנות ביישום של מערכות ERP (ספטמבר 07)
מאמר זה דן בחשיבות ויתרונות של הפעלת שיטות חשיבה יצירתית וחדשנות ביישום של מערכות ERP. מושג "יצירתיות" ביישום של מערכת מדף (שבה כביכול כבר המציאו את הכל) בא לידי ביטוי בדרכי חשיבה וגישה לפתרון הבעיות במהלך הפרוייקט.
אורח באתר - אילן רובין, מנכ"ל דנשיר תמורות (מאי 07)
אל"מ (מיל) אילן רובין סוקר את פעילותו במסגרת 23 שנות שרות בצה"ל ובכלל זה קידום ומיסוד מערך הנדסת תעשיה וניהול באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. פעילות דנשיר תמורות - בניהולו - בתחומי הייעוץ האסטרטגי, ייעוץ ארגוני והנדסת תעשיה וניהול והאני מאמין שלו בהובלת תהליכי שינוי בארגונים ומצוינות תפעולית.
ניהול תהליך השינוי – אסטרטגית 4X4 (פברואר 07)
ארגונים שלא ייערכו מראש לניהול שינויים, יתקשו ברגע האמת להתמודד עם תהליך השינוי ולהצליח להתאים עצמם לצורכי השוק המשתנים. אם כן, כיצד ניתן להיערך לשינוי בלתי מתוכנן? כיצד ינוהלו תהליכי השינוי בארגון? מטרת מאמר זה הנה הצגת תהליך השינוי הגנרי תוך הדגשת התכונות הארגוניות הנדרשות בכל שלב, לצד הצגת דיספלינות מקצועיות הרלוונטיות לכל שלב.
ניהול השינוי – מנסיונה של חברת פלאפון (ינואר 07)
"בהערכת המצב שעשינו הבנו שלגורם האנושי חשיבות עליונה בהצלחת המעבר. נערכנו, מבעוד מועד, לסייע לעובדים במהלך השינוי הצפוי" – מנחם מסר, מנהל אגף לוגיסטיקה וציוד קצה בפלאפון .
אורח באתר - משה שמש, משנה למנכ"ל שטראוס-עלית ויו"ר ובעלים בחברת אביב תעשיה וניהול (נובמבר 06)
משה שמש התראיין אודות תרבות ארגונית, היתרונות והחסרונות שבניהול הישראלי, המוכנות לאימוץ מתודולוגיות מחו"ל ועוד.
לשם השינוי ! – כיצד נתמוך בגורם האנושי שבארגון בכדי לאפשר ביצועם של פרויקטים ארגוניים המאיימים על יציבותו. (נובמבר 06)
ארגונים רבים משקיעים אנרגיה והתמחויות בכל הקשור להחלטה על הפרויקט, בחירת הספק, הגופים המעורבים וגופים מנהלים. בהערכות זו אין כמעט התחשבות בגורם האנושי,נראה כאילו לאותו גורם אין מספיק משמעות בפרטו שמרכיב את הצלחת הפרויקט. התפיסה עליה מושתתת מתודולוגיית ניהול השינוי בארגונים, מבוססת על מחקרים ויישומים הרואים במערכת אנושית באשר היא, כמערכת שאינה מעוניינת בשינוי. כאשר נכפה על מערכת אנושית מהלך של שינוי, היא תפעל כתגובה ובאופן אינסטינקטיבי, להתנגדות לשינוי.
מונחים
Change Agents - סוכני שינוי
משתמשי קצה אשר מסייעים למנהלים ב: שיווק המערכת ביחידות, למידת והצגת תהליכי העבודה , תמיכה מקצועית ומנטלית במשתמשים במהלך ההדרכות ותהליך ההטמעה.
Change Leading- הובלת שינוי
אחד מתפקידי המנהלים במסגרת פרוייקט ה-ERP . תפקיד זה כולל: העברת מידע, שיווק תועלות המערכת, העברת המסרים של הפרוייקט, רתימת העובדים, התמודדות עם התנגדויות לשינוי.
Change Management - ניהול השינוי
עבודה שיטתית הנפרשת על פני שלבי הפרוייקט ומטרותיה: ניהול ההיערכות הארגונית הדרושה להטמעה מירבית של המערכת, ניהול התרחישים והכוחות העלולים להשפיע על ההטמעה ומקורם במשולש: ארגון –אנשים-מערכת.
Change Resistance - התנגדות לשינוי
התנגדות לשינוי היא רגש, עמדה או פעולה (או שילוב שלהם) המבטאים אי הסכמה, אי שביעות רצון או חוסר נכונות לקבל את השינוי (פוקס, 2001)
Critical Success Factors - גורמים קריטיים להצלחה
אותם מרכיבים בפעילות הארגון אשר הצלחה בהם הינה הכרחית להצלחת הארגון ולהשגת יעדיו. תחת אילוצי משאבים משתנים, חייב הארגון להתמקד קודם כל בגורמים הקריטיים להצלחה.
End to End Business Process - תהליך עסקי מלא, מקצה לקצה
תהליך עסקי מלא, הכולל את כלל הפעילויות והישויות הקיימות בו (שיטות עבודה, נהלים וגורמים מבצעים) ונתמך ע"י מערכות המידע לביצועו.
Gap Analysis - ניתוח פערים
מיפוי הפערים הנוצרים כתוצאה מהטמעת התהליכים החדשים וההבדלים ביניהם לבין התהליכים המצויים.
Goal - יעד
הכיוון אליו חותר הארגון להגיע, לדוגמא: "השגת יעילות תפעולית". היעדים מופיעים במפה האסטרטגית של הארגון ומבטאים את שאיפות ההנהלה לשנים הקרובות.
Indicator - מדד
ערך לבחינת השגת היעד, לדוגמא: "יחס הוצאות הנה"כ לתקציב כולל". המדדים הם תרגום של האסטרטגיה העסקית לערכים שניתן לעקוב אחריהם ולבקר באמצעותם את פעילות הארגון.
Internal Communication - תקשור פנימי
תקשור פנימי של הפרוייקט בערוצי המדיה השונים שנועד להעביר מידע נחוץ וליצור מחוייבות בקרב מנהלים ועובדים.
Kaizen - שיפור מתמיד
גישה ותרבות ארגונית של שיפור שרשרת הערך ע"י מאמץ מתמשך ויומיומי כחלק מהתרבות הארגונית.
KNOWLEDGE - ידע
משמעויות ותובנות הנקשרות לפריט מידע כלשהו. ההקשר נובע מנסיון והוא תלוי אדם או ארגון.
Methodology - מתודולוגיה
שיטת עבודה מובנית לביצוע עבודת ייעוץ ו/או פרויקט או משימה מורכבת אחרת.
Organizational Behavior - התנהגות ארגונית
שדה החקר המתמקד ביחסי הגומלין שבין הארגונים לבין האנשים והקבוצות המרכיבים אותם; האופן בו גורמים בארגון משפיעים על התנהגותם של פרטים והאופן שבו פרטים וקבוצות משפיעים על המבנה, התרבות והאקלים הארגוני.
Organizational Risks Mapping - מיפוי סיכונים
בדיקת מוכנות עובדים ומנהלים לקראת השינוי. התהליך כולל איתור כוחות ותרחישים אשר עתידים להשפיע על ההטמעה בתחילת התהליך וכן הערכת עמדות המשתמשים לכל אורך ההטמעה.
Organizational Learning - למידה ארגונית
יכולתו של ארגון לקבל הארה - INSIGHT מניסיונו העצמי ומניסיונם של אחרים ולשנות את הדרך בה הוא פועל לאור הארה זו.
Process Improvement - שיפור תהליך
פעולות המיועדות לאתר ולמנוע גורמים של איכות נמוכה, חוסר סטנדרטיזציה ופעילויות שאינן מוסיפות ערך לתהליך.
Project Management - ניהול פרוייקטים
שימוש ביכולות וידע בכדי לתאם את הארגון, התכנון, הזימון, ההכוונה, הבקרה והבחינה של פעילויות הנדרשות לשם אבטחת השגתם של מטרות הפרויקט.
Steering Committee - ועדת היגוי
ועדת על המורכבת מהנהלה בכירה של הארגון והספקים המעורבים בפרוייקט, בראשות מנכ"ל הארגון. הוועדה מגדירה את קווים מנחים ועקרונות יסוד ומנהלת מעקב על הפרויקט.
Strategic Map - מפה אסטרטגית
כלי ניהולי המתאר את האסטרטגיה של הארגון בצורה ויזואלית ולוגית. הרעיון המרכזי בגיבוש מפה אסטרטגית הוא לתרגם את האסטרטגיה הארגונית הקיימת לתרשים שיבטא את יצירת הערך בארגון ויציף קשרי גומלין בין מדדי הצלחה שונים ובין תהליכים עסקיים של הארגון.
Training - הדרכה
הקניית המיומנויות והידע הנדרש למשתמשים על מנת שיוכלו להשתמש במערכת הממוחשבת המוטמעת בארגון, בהתאם לתפקידיהם השונים.
Value Stream - שרשרת ערך
שרשרת הפעולות שתכליתן יצירת הערך והעברתו ללקוח, דרך מכלול הצעדים אותם עובר המוצר/שירות: מהספקים לארגון, וממנו אל הלקוח הסופי.
ERP FOCUS 2017 - ה-12.7.17
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות "השלב הבא" במערך המחשוב הארגוני - ERP ושילובו במחשוב ענן, רשתות חברתיות, מחשוב נייד, BIG DATA ו-ANALYTICS. לפרטים והרשמה...
מפגשי שיתוף ידע 2017 של מועדון המנמ"רים
במפגשים, המתקיימים במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG יינתנו סקירות מקצועיות ויתקיים דיון במתכונת "שולחן עגול". לפרטים והרשמה .>>
18.7.17 סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון"
בסדנה יוצגו שתי גישות של אבחון והתערבות, המציידות את המנהלים בכלים מעשיים ואפקטיביים לבנייה וניהול מערך יחסים תומך בהנעת עובדים ויצירת מעורבות - Engagement. למידע נוסף >>
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
MBTI - Presenting Type in Organizations
מודל ה-MBTI המתבסס על התיאוריה של קארל יונג אודות סוגי טיפוסים פסיכולוגיים, מסייע למנהלים בהנעת והעצמת עובדים ושיפור תפוקות ברמת העובד והצוות>>
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול. לפרטים>>
מרכז התמחות: ניהול מסמכים ותוכן ארגוני
פירוט אודות ספקים מרכזיים בתחום ניהול מסמכים ותוכן ארגוני>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe