DT
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 

CRM - קשרי לקוחות

מאמרים סדנאות מונחים בלוגים / קבוצות דיון מרכזי התמחות
מאמרים
סקירת כנס: "ERP Focus 2017 - כנס המחשוב הארגוני” (אוגוסט 17)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה, בהשתתפותם של כ-140 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות מגמות חדשות בתחום המחשוב הארגוני בנושאים מגוונים כגון: מחשוב ענן, מוצרים מתמחים, התייעלות תפעולית, גישות יישום ועוד.
סקירת כנס: "Business Analytics Focus 2017" (מאי 17)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 2017)
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול.
סקירת כנס: הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון (נובמבר 16)
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סייע למקבלי החלטות ובעלי עניין להבין את משמעויות הטרנספורמציה הדיגיטלית ותרומתה העסקית לפעילות הארגון, מתודולוגיות יישום, טכנולוגיות תומכות, חדשנות ועוד.
בחירת מערכת ERP לעסק הקטן והבינוני (נובמבר 16)
בחירת מערכת ERP (או כל מערכת אחרת), זו החלטה חשובה, שתשפיע על העסק שלכם מספר שנים קדימה, לכן, כדאי להשקיע, ולבחור את המערכת שבאמת מתאימה לכם. ריכזתי עבורכם את 10 הטעויות הנפוצות ביותר, תשתדלו להימנע...
סקירת מוצר: O-T-Tech– מערכות מבינות דיבור (אוקטובר 16)
O-T-Tech הינה מערכת המבינה דיבור מתקשרת עם לקוחות בשיחות נכנסות או יוצאות למטרות מגוונות: שירות, שיווק, וכוללת אפשרויות להתאמה אישית על פי צורכי הלקוח.
אתגרי רכש פתרונות ענן (יולי 16)
היכולת של מנהלים עסקיים בארגון לרכוש פתרונות ענן באופן עצמאי, מביאה להיווצרותו של "IT צללים – Shadow IT" – רכש פתרונות מחשוב ללא תיאום עם אגף המחשוב בארגון. על העוסקים ברכש פתרונות בענן לשים לב למספר מאפיינים חשובים בהתקשרות, כמפורט להלן.
סקירת מוצר: InfoBay מקבוצת מלם-תים – פלטפומה ארגונית לשליחה והפצה של מיילים מאובטחים ומוצפנים (יולי 16)
מערכת InfoBay מאפשרת שליחה מבוקרת של מיידע רגיש בתצורה מאובטחת ומוצפנת, תוך בקרה וניהול של העברת המידע בתוך הארגון ומחוצה לו.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2016" (אפריל 16)
בכנס נסקרו מגמות וחידושים בתחום המחשוב הארגוני - ERP והוצגו מתודות וטכנולוגיות מובילות בנושאים כגון: מיצוי ערכים עסקיים מבוססי טכנולוגיה, פתרונות מקיפים למחשוב ארגוני, פתרונות מתמחים, האינטרנט של הדברים - IoT ועוד.
סקירת כנס:"CIO FOCUS 2016" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 16)
הכנס כלל: מתחם תצוגה של טכנולוגיות ומתודולוגיות מתקדמות, מפגשי שיתוף ידע וסקירות מקצועיות כגון: מקורות הידע של המנמ"ר בעידן החדש, כיצד להתחבר ל-Business, מגמות בתשתיות ה-IT בשנת 2016, סייבר סקיוריטי – לקחים ואתגרים, Business Driven IT, מנהלי מערכות המידע והמשאב האנושי בארגון ועוד.
סקירת כנס: "טכנולוגיות בניהול שירות" (דצמבר 15)
הכנס התמקד בפתרונות טכנולוגיים ומתודות מתקדמות לניהול השירות. בין נושאי הכנס: מערכות מומחה לזימון טכנאים, ניהול והנגשת ידע לנציגי השירות וללקוחות, רב ערוציות והדרך למימוש נכון, יישום מערכי שירות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, הנגשת שירות לאנשים עם מוגבלויות ועוד.
אורח באתר: יונתן מטוס, מנהל השוק הישראלי ב-DocuSign (נובמבר 15)
חברת ARX, המפתחת ומשווקת את CoSign, פתרון החתימה הדיגיטאלית החזק והנפוץ ביותר בישראל, נרכשה השנה על ידי שותפתה האמריקאית, DocuSign. נפגשנו עם יונתן מטוס, מנהל השוק הישראלי בחברה, לשמוע קצת יותר על השינויים שקורים בחברה.
רב ערוציות- מדיבור למעשה. מבט מפוכח על מציאות מורכבת (נובמבר 15)
היכולת לתקשר עם לקוחות באמצעים דיגיטליים – תוך תנועה באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות ובאמצעות הסמרטפונים, מהווה כיום את רוב השיח בנושא וגם חלק לא מבוטל מההשקעה הארגונית המבוצעת תחת הסעיף: אינטימיות לקוח.
סקירת כנס: "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני" (יולי 15)
הכנס התמקד בפתרונות לניהול מסמכים ותוכן ארגוני בעידן החדש וערכם הכלכלי לארגון. בין נושאי הכנס: אמצעים ליצירת תכנים / מסמכים, רגולציה, שלוב מסמכים בתהליכי עבודה, חתימה אלקטרונית, אתגרי סריקת וארכוב מסמכים ועוד.
כיצד מסירים מכשולים בפרויקט ERP? (יולי 15)
במהלכו של פרויקט ERP ניצבים מכשולים רבים, אך מודעות למכשולים פוטנציאליים, ניהול נכון ובחירה נכונה של פתרון וספק יכולים לעשות את כל ההבדל.
סקירת כנס: "מגמות ואסטרטגיות מימוש ב-Mobile ארגוני" (יולי 15)
בכנס, סקרו מומחי eWave Mobile, מגמות ואסטרטגיות מימוש של מחשוב נייד בארגון, על בסיס ניסיון צבור בפרויקטים שבוצעו אצל לקוחות רבים ביניהם: אוסם, הכשרה ביטוח, פלאפון, בזק און ליין, משרד החוץ, בנק ירושלים ועוד.
דבר המומחה: אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח – CRM במלם תים (יוני 15)
אוהד סוקר את ניסיונו בתחום ה-CRM וההתמחות שנצברה ב-SAP CRM ו-C4C, מציין את התובנות שלו בהקשר לצוות הלקוח המעורב בפרויקט CRM ומונה את היתרונות העסקיים הנובעים מהטמעת מערכת CRM בארגון.
Location Intelligence - מתודולוגיה לניתוח עסקי על בסיס GIS (מאי 15)
המימד הגיאוגרפי, הינו לעיתים המימד הנסתר בניהול עסקי, שחברות רבות אינן ממצות כהלכה לשם שיפור פעילותם והגדלת הרווחיות. הוכח בפרויקטים רבים שבוצעו בתחום, שהתייחסות נכונה למימד הגיאוגרפי מביאה לקבלת החלטות טובה יותר ולהחזר השקעה מהיר.
סקירת כנס: "ERP FOCUS 2015" (מרץ 15)
בכנס, שנערך ב-3.3.15 בשיתוף פעולה בין החברות: ERP.ORG ו-R.M Direct, נסקרו פתרונות והיבטים שונים הקשורים למחשוב ארגוני – ERP בארגונים מסדר גודל קטן ובינוני.
אורח באתר: טל פרנקל, מנכ"ל חברת FBC המתמחה ביישום והטמעת מערכת פריוריטי (פברואר 15)
טל פרנקל מציג את התמחות חברתו בתחום המחשוב הארגוני, מציין את הערכים המוספים של מערכת פריוריטי בשוק הישראלי, סוקר את מתודולוגיית היישום המפחיתה סיכונים במהלך ביצוע פרויקט ERP בארגון ואת ה"אני מאמין" שלו במתן שירות ללקוחות.
סקירת כנס: "CIO FOCUS 2015" – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (ינואר 15)
בכנס, אשר התקיים ב-12.1.15 בכפר המכביה, סוכמה שנת פעילות עניפה של מועדון המנמ"רים. בהרצאות הכנס נסקרה דרך התאמת פעילות המנמ"ר לשינויים המתהווים בארגונים, הוצגה מתודה לשיפור השיח הפנים ארגוני, נחשף שירות חדש מבית המועדון המסייע למנמ"ר המבצע פרויקט בארגונו ונסקר השינוי האסטרטגי שבוצע בבנק ירושלים והשפעתו על מערך ה-IT. המנמ"רים בכנס התוודעו למתודולוגיות וטכנולוגיות חדשות של ספקים מובילים בתחום.
יישום מערכת Bgate ERP במרכז וסניפי הרשת - מניסיונה של נייל סטודיו (נובמבר 14)
מציין אנדרו גרוב, מנהל מערכות המידע בנייל סטודיו: "הצלחת המערכת והיתרונות העסקיים נובעים מכך שהצלחנו לקבל פתרון מחשוב ארגוני מלא, המקיף את כלל הפעילויות של ארגון כמו שלנו, מבלי להיות נדרשים להטמעה של פתרונות מתמחים שונים כפי שבצענו בעבר.
סקירת מוצר: Open Text – לניהול תוכן ארגוני ECM (נובמבר 14)
פתרון תוכנה מוביל לניהול מסמכים ותוכן ארגוני, בסביבת SAP ומחוץ לסביבת SAP, המאפשר בין השאר: קישור מסמכים לתהליכים העסקיים הארגוניים, מתן יכולת עריכת מסמכים וניהול סטטוסים בעבודה עם מסמך, מנגנון Work Flow המאפשר לנתב מסמכים בתהליכים עסקיים, רמות הרשאה שונות על מנת למדר תוכן בעל משמעות עסקית חסויה ועוד.
סקירת מוצר: SISense – פתרון BI למנהל העסקי (אוקטובר 14)
SiSense - פתרון BI חדשני המיועד לשימושם של מנהלים עסקיים, שאינם ממוקדי טכנולוגיה, מאפשר להגדיר בצורה נוחה את מקורות המידע הרלוונטיים לבחינה העסקית לה הם נדרשים, ולמצות את התובנות העסקיות שניתן לבסס במהלכה (מגמות, קורלציות, השוואות ועוד).
סקירת כנס: "Microsoft ERP" (אוקטובר 14)
בכנס, שהתקיים במתכונת "בית פתוח" ב-ERP.ORG, סקרו מומחי מלם מערכות את פתרונות ה-ERP של מיקרוסופט בהיבטים טכנולוגיים ויישומיים. ארז איצקוביץ, מנהל תחום פתרונות עסקיים Dynamics במיקרוסופט ישראל, חשף נושאי חדשנות בפתרונות ה-ERP של מייקרוסופט; וכן נסקר פרויקט יישום והטמעה של מודול ניהול משאבי אנוש של מערכת Microsoft AX שבוצע ע"י מלם.
אנליטיקה עסקית (BA) בארגון – מרעיון לפרויקט מוצלח (ספטמבר 14)
מיכל שטל דיסקין, מנהלת אפליקציות כספים ומשאבי אנוש באגד, סוקרת נושאים שונים שיישומם יביא למימוש מוצלח של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון: בחירת הלקוחות הארגוניים, איתור רעיונות לפרויקט, מאפיינים לרעיון נכון, ניהול התהליך ועוד.
כשד"ר אלפרד אדלר פוגש את הארגון (אוגוסט 14)
יישום עקרונות אדלריינים יאפשר יצירת שיח אפקטיבי בין מנהלים בארגון אודות אתגרים ניהוליים ושיפור אפקטיביות עסקית. זאת, באמצעות תהליך מתודולוגי המעודד את המשתתפים להשתמש ביכולות הקבוצה, באופן משתף ודמוקרטי.
Marketing Automation – הלכה למעשה (אוגוסט 14)
המרחב האינטרנטי מהווה הזדמנות לפעילות השיווק הארגונית. מאידך, בכדי להיות אפקטיביים במרחב זה, על מחלקת השיווק להטמיע טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו פעילות Marketing Automation. פעילות זו תאפשר למצות את הפוטנציאל העסקי הטמון במרחב האינטרנטי, על ידי טיפול וטיפוח הזדמנויות מכירה בקרב הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים כאחד
סקירת כנס: מפגש פורום Business Analytics (אוגוסט 14)
המפגש התקיים בנוכחות עשרות מנהלי BA ומנהלים עסקיים ובמסגרתו נסקרו נושאים כגון: פעילות פורום Business Analytics, דרכים למדידת ROI של פרויקט אנליטיקה עסקית בארגון, כיצד "למכור" פרויקט BA למשתמש ארגוני, Predictive Analytics, ועוד.
סקירת מוצר:Eloqua – Oracle Marketing Automation (אוגוסט 14)
Eloqua – Oracle Marketing Automation מנהל בצורה אוטומטית את הגדרת קהל היעד, תזמון, והתוכן של התקשורת השיווקית היזומה בתגובה לפעילות הלקוחות בערוצים נכנסים ובמרחב הדיגיטלי.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש שלישי 2014 (יולי 14)
בכנס, שהתקיים ב-22.7.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום ניהול IT ויחסי לקוח/ספק, הוצגה תופעת מחשוב צללים - Shadow IT בארגון, הודגם מהלך הטמעה בשיטת ה-Best Practice ועוד.
INFOR - שחקן ישן / חדש בשוק המחשוב הארגוני (יולי 14)
במהלך העשור האחרון רכשה חברת INFOR פתרונות מחשוב ארגוניים שונים: BPCS, BAAN, LAWSON ועוד ובססה קהל לקוחות רחב המונה כ-70,000 ארגונים במעל ל-200 מדינות. בשנים האחרונות מבצעת INFOR מהלכים משמעותיים למימוש סביבה חדשנית – Infor 10x – אשר תסייע לה להפוך לשחקן מהותי בשוק המחשוב הארגוני. האסטרטגיה של Infor מתבססת על שלושה מרכיבים: התמחות ענפית, סביבות שיתופיות (טכניות ואפליקטיביות) וממשק משתמש חדשני.
סקירת כנס: "CRM לארגוני Upper Mid Market – ארגז הכלים לניהול לקוחות חכם" (יוני 14)
בכנס, שנערך במשרדי ERP.ORG בפורמט "שולחן עגול", הוצגו המגמות החדשות בתחום קשרי הלקוחות בעולם, המשמעויות של "פתרונות ארוזים" לעולם ה-CRM, ונסקר פרויקט הטמעת SAP CRM בחברת נילית בשיטת ה-Best Practice.
מחשוב נייד בארגון – הלכה למעשה (מאי 14)
מומלץ לגבש צוות חשיבה אסטרטגי אשר יציע רשימה של יישומים ניידים היוצרים ערך עסקי בעבור הארגון (התייעלות) ו/או הלקוחות. מומלץ להתייעץ עם המחלקות השונות בארגון כגון: שיווק, IT, מכירות ועוד, לסרוק את התהליכים העסקיים ולאתר את אותם תהליכים שניתן לשפר על ידי נגישות למכשיר נייד.
זווית ראיה – 10 נושאים המביאים הצלחת פרויקט BI ויצירת ערך עסקי לארגון (מאי 14)
רפי ינקוביץ, יועץ BI סוקר את הלקחים העיקריים הקשורים להצלחת פרויקט BI בארגון, בהיבטים שונים: ארכיטקטורה, נתונים, טכנולוגיה, שפה ותרבות ארגונית, ועוד.
אורחת באתר: אורית קניגסברג, מנהלת חטיבת היישומים במלם מערכות מקבוצת מלם-תים (מאי 14)
אורית קניגסברג סוקרת את הפרופיל המקצועי של חטיבת היישומים במלם מערכות, מציינת את ה"אני מאמין" שלה בניהול החטיבה, מדגישה את האופנים לשימור ושיפור הידע והתובנות לגבי הקשר עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש שני 2014 (מאי 14)
בכנס, שהתקיים ב-12.5.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקר תחום מחשוב הענן והדרך לבחינת אימוצו בארגון, הוצג בצוע פרויקט PLM בארגון, הודגם שינוי אסטרטגיה עסקית בבנק ירושלים והשפעתו על מערכות המידע ועוד.
סקירת כנס: Oracle Cloud Applications Day 2014 (אפריל 14)
מאות מוזמנים גדשו את אולם המליאה והמסלולים המקצועיים במהלך הכנס בו הציגה חברת אורקל סט של פתרונות יישומיים המוצעים לארגונים במודל ענן. מודל אספקת הפתרונות, המתבסס על פתוחים ורכישות של חברת אורקל, יאפשר לארגונים רבים יותר לצרוך פתרונות מתקדמים בתחומי המכירות, שיווק, תפעול, משאבי אנוש, ועוד מבית אורקל.
אורח באתר: אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה (מרץ 14)
אבנר שטראוס מציג את פעילות שטראוס אסטרטגיה, ה"אמת המקצועית" המנחה אותו במתן שירותי ייעוץ לגופי IT; התמורות שיעברו על תחום ה-IT בשנים הקרובות ועוד.
סקירת כנס: מועדון המנמ"רים Business Alignment, מפגש ראשון 2014 (מרץ 14)
בכנס, שהתקיים ב-25.2.14 במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, נסקרו מתודות לשיפור יחסי הגומלין מנמ"ר / מנהלים בארגון, הוצג מערך תגמול שיגן על יחידת ה-IT מפני מתקפת גיוס ומתחרים, הותנע מחקר מועדון בנושא IT בינלאומי / גלובלי, נסקרה מתודה למזוג פעילות IT עקב רכש חברות, ועוד.
CIO: אכוף אסטרטגיית ענן בגישת "המקל והגזר" (ינואר 14)
היצע פתרונות הענן מתרחב ומביא לשינוי מהותי בדרך בה ארגונים צורכים טכנולוגיה. מנהלי מערכות מידע נדרשים להבין את מהות השינוי ולאמץ את הפתרונות בשיתוף פעולה עם המנהלים העסקיים בארגונם, כדי שיוכלו למשול בסביבת ה-IT כולה.
דבר המומחה: הדר ניר, מומחית הדרכת מנהלים בשפה הסינית (דצמבר 13)
הדר מציגה את הייחודיות שבשפה הסינית, המרחק שבין המנטליות המערבית למנטליות הסינית, כללי התנהגות מומלצים למבקר העסקי בסין והחשיבות בהיכרות בסיסית של השפה הסינית.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2014 – הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים Business Alignment (נובמבר 13)
בכנס, שהתקיים בכפר המכביה ב-11.11.2013 בהשתתפותכם של כ-200 מנהלים ומומחים בתחומי המחשוב, נדונו נושאים הקשורים לפעילותו של ה-IT בארגון העסקי העתידי. בין המרצים: גדעון לופז, מנכ"ל IDC ישראל; פרופסור דוד פסיג, חוקר עתידים; מומחים, מנהלי מערכות מידע ומנהלים עסקיים מארגונים מובילים בישראל.
הטמעת מתודולוגיה לשיפור ה-Customer Experience - מניסיונה של שטראוס מים (יולי 13)
נפגשנו בשטראוס מים עם טליה שינדלר, סמנכ"ל GBP & IT ו-יעל נוי-מן אהרונסון, Customer Management Director, לבחון יישום של מתודולוגיה חדשה לשיפור חווית הלקוח- Customer Experience מבית אורקל.
דבר המומחה: Arjo van Oosten – מומחה לחווית לקוח / Customer Experience (יוני 13)
Arjo מציג את החשיבות ביצירת חווית לקוח אחידה ורציפה עם הארגון המבוססת על פרסונליזציה והיכרות. במחקרים שבוצעו נמצא שכ-86% מהלקוחות ציינו שהם מוכנים לשלם יותר עבור חווית לקוח משופרת. סדנה מיוחדת בנושא מבהירה למנהלים בארגונים כיצד להניע מהלכים בארגון ליצירת חווית לקוח משופרת.
מערכת ממוחשבת לטיפול בדואר כמותי – מניסיונה של דואר ישראל (מאי 13)
בעקבות השקת המערכת המבוזרת לכלל היחידות של דואר ישראל, גדלה כמות הלקוחות והעסקאות כתוצאה מפעולות שיווק המתבססות על מידע זמין ומדויק. כמו כן גדלו הכנסות החברה כתוצאה מדיוק החישובים. המערכת יצרה פלטפורמה אחידה לחישוב תעריפי המשלוחים, ניהול האשראי ויתרת הלקוח עבור מערכות של קווי שירות נוספים.
סקירת כנס: CIO FOCUS 2013 (נובמבר 12)
הכנס, שהתקיים במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment מיסודן של IDC ו-ERP.ORG, סיכם את פעילות המועדון לשנת 2012 וסקר מגמות בתחום המחשוב הארגוני לשנת 2013. הכנס כלל: פאנל מנכ"לים, הרצאות מקצועיות, מתחם מומחים ועוד.
זווית ראיה: כלי שיתוף בענן (אוגוסט 12)
מגמת אימוץ כלי השיתוף בענן ( Collaboration Tools ) בארגוני ה- Enterprise משנה ללא ספק את הדרך שבה אנשים מתקשרים ומאיצה בתוך כך את יצירת והפצת המידע בארגון במהירות וביעילות.
סקירת כנס: NetSuite – מחשוב הארגון הגלובלי מקצה לקצה (אוגוסט 12)
כנס NetSuite השנתי השלישי בישראל סקר את הפונקציונאליות, התועלות וכיווני הפיתוח של פתרון NetSuite – מערכת ה-ERP המובילה בענן. הכנס כלל הרצאות של נציגי NetSuite העולמית ונציגי NetCloud (הנציגה והמפיצה בישראל), סיפורי הצלחה של לקוחות: Impreva, Groupon, ועוד.
סקירת כנס: Mobility (יוני 12)
בכנס, שהתקיים במסגרת מועדון המנמ"רים - Business Alignment, נסקרו נושאים שונים הקשורים לתחום הארגון הנייד – Mobility: יישומים, אבטחה, מדיניות הצטיידות ארגונית, ניהול ועוד.
פעילות ארגונית ופרטית ברשת החברתית לינקדאין - טיפים לשימוש מוצלח (מרץ 12)
בניסוי חברתי שערך סטנלי מילגראם בשנות ה-60, ניסה החוקר מהארוורד לבחון את עקרון "שש דרגות של קשר" הקובע כי דרושות עד שש הכרויות כדי לקשר בין כל זוג אנשים בעולם. זה העקרון שהוביל ליצירת הרשתות החברתיות באינטרנט - בהן נרשמים גולשים עם פרטיהם, ומנסים להגיע דרך חברים לגולשים אחרים בעולם. הרשתות החברתיות הן אחד המאפיינים העיקריים של עולם ה-Web 2.0 ותוכן הגולשים והשימוש בהם הולך ומתרחב.
דבר המומחה: דני מזרחי, יו"ר Allegronet, מומחה למחשוב עסקי ב"ענן" (מרץ 12)
דני מזרחי מתאר את פעילות Allegronet המספקת מענה כולל של צרכי IT ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים, מפרט את היתרונות ללקוח, אופן ביצוע השירות, והתוכניות לעתיד.
סקירת כנס: "מחשוב ענן" (פברואר 12)
במפגש, שהתקיים במסגרת מועדון המנמ"רים - Business ALignment בו נכחו עשרות מנמ"רים מארגונים מובילים במשק, נסקרו נושאים שונים הקשורים למחשוב ענן: תכנון Road Map ארגוני, מה נכון למקם בענן, באיזה אופן, ספקים מקומיים מול בינלאומיים, תשתיות מול אפליקציות ועוד.
יישום מערכת NetSuite מניסיונה של גרופון (פברואר 12)
מציין דובי איל, סמנכ"ל הכספים בגרופון ישראל: "בתחילת אפריל 2011 התקבלה הנחיה ממטה הקבוצה ליישם את מערכת NetSuite במהלך ארבעה שבועות, כחלק ממהלך ה-Roll Out שבוצע במדינות נוספות. הסניף הישראלי של גרופון מעסיק עשרות עובדים המטפלים במאות בתי עסק בחודש ומנפיקים אלפי שוברי עסקה ללקוחות".
סקירת כנס: מ-CRM ל-CEM - ניהול מועדון לקוחות חכם (דצמבר 11)
במסגרת אירועי שולחן עגול של נס ישראל, התקיים מפגש נוסף של חברת סינרג'י ללקוחות בכירים מתחומי השירות, השיווק ומערכות מידע. בכנס הוצגו מתודות לניהול מועדון לקוחות חכם המתבססות על חווית הלקוח, ויכולת הארגון להרחיב את ההכרות עם לקוחותיו באמצעות פעילות ברשתות החברתיות.
סקירת כנס: NetSuite - מוצר ה-E-commerce, CRM, ERP המוביל בעולם במודל "ענן" (דצמבר 11)
בכנס הציגו מומחי NetCloud, הנציגה והמשווקת הרשמית של NetSuite בישראל, את פעילות NetSuite בהיבטים שונים: מודל השימוש (Cloud), דוחות אנליסטים, פונקציונאליות, פרויקטים מייצגים שבוצעו בישראל והתוכניות לעתיד.
סקירת כנס: "Salesforce הקשת בענן בעולם ה-CRM" (נובמבר 11)
בכנס הציגו מומחי היישום של One1 ונציגי Salesforce העולמית את מערכת Salesforce גרסת חורף 2012. דגש רחב הושם על הטמעת מודל ה-Social Enterprise במערכת המאפשר לארגון ליישם שיתופיות תואמת "רשתות חברתיות" בין עובדים, שותפים ולקוחות ולשפר את האפקטיביות בניהול קשרי הלקוח.
סקירת מוצר: NetSuite (נובמבר 11)
מערכת NetSuite תומכת בפעילות תפעולית/פיננסית (ERP) אינטגרטיבית למערכי ניהול הלקוחות – CRM ופעילות סחר אלקטרוני ב"ענן". למעלה מ-10,000 ארגונים בכ-100 מדינות בחרו ב-NetSuite לניהול עסקים, קבלת מידע בזמן אמת ועוד.
BIG DATA או "כיצד BIG DATA יכול לעזור לי ?" (נובמבר 11)
"טכנולוגיית BIG DATA מתארת קבוצה (או אוסף) של טכנולוגיות חדשות וארכיטקטורות מגוונות ,אשר תוכננו יחדיו לאסוף ולסנן מידע איכותי רב מממספר גדול של מקורות מידע ,תוך שימוש ביכולות זיהוי המידע ,אחזור ויכולות ניתוח מהירות ביותר". מקור: IDC.
יישום מערכת מידע גיאוגרפי - מניסיונו של תאגיד הגיחון (ספטמבר 11)
משימות אספקת המים וניתוב הביוב והניקוז ברמת אמינות גבוהה, משמשות את ליבת העסק של תאגיד הגיחון. עסק זה על נכסיו מנוהל במידה רבה על בסיס גיאוגרפי. על מנת לנהל את הפעילות והנכסים בצורה מיטבית, נדרש התאגיד לשלב בין ההיבט הגיאוגרפי - פיזי, המבוסס על מפות, לבין תהליכים עסקיים שונים.
זווית ראיה: הלקוחות של המאה ה-21 (ספטמבר 11)
בעקבות כניסתו גוגל פלוס למגרש המשחקים של הגדולים, החיבור לעולם העסקים ואל הלקוחות הוא בגדר שאלה של זמן בלבד.
סקירת כנס: Social CRM – ניהול לקוחות חכם באמצעות רשתות חברתיות (אוגוסט 11)
במסגרת אירועי שולחן עגול של מגזר תעשייה בנס ישראל, התקיים מפגש נוסף ללקוחות בסטודיו אלוף שביפו. במפגש השתתפו עשרות לקוחות בכירים מתחומי השירות, השיווק ומערכות מידע. המפגש החל בארוחת בוקר מפנקת בגג יפואי הצופה לים התיכון ובמהלכו נסקרו מתודולוגיות וטכנולוגיות לשם העצמת פעילות קשרי הלקוחות, והרחבתה לתחום הרשתות החברתיות. דרור גלוברמן, שדרן חדשות ערוץ 2 וכתב לענייני טכנולוגיה , סיכם את המפגש בהרצאה חדשנית אודות חשיבות הרשתות החברתיות לעולם המיתוג ותדמית ארגונים.
הטמעת מערכת CRM On Demand - מניסיונה של מכללת הגליל (אוגוסט 11)
מציינת יעל שטראוס, מנהלת המחלקה הבינלאומית במכללת הגליל ונציגת ההנהלה בפרויקט: "פעילות קשרי הלקוחות שלנו מתבצעת על ידי צוות המונה כ-60 עובדים בשני אופנים: שיבוץ תלמידים לקורסים שתוכננו מראש, ופניה לארגונים גדולים הצורכים קורסים מותאמים לצרכיהם. לאורך השנים הורחבה הפעילות והיום אנו בקשר עם 30,000 ארגונים במדינות שונות ולמעלה מ-60,000 אנשי קשר".
סקירת כנס: Oracle CRM On Demand (אוגוסט 11)
בכנס הוצגה האסטרטגיה ותוכנית העבודה - Road Map של פתרון Oracle CRM On Demand, נסקרו סיפורי לקוח של חברות ויישומים של פתרון ה-CLoud CRM של אורקל והתקיים פאנל: מניסיונם המוצלח של לקוחות.
סקירת כנס: ניהול תוכן ארגוני - Enterprise 2.0 (יולי 11)
בכנס, בהשתתפותם של למעלה מ- 80 אנשי מקצוע מאירגונים שונים, נחשפו פתרונות מתקדמים לניהול סביבת עבודה ארגונית אינטראקטיבית על בסיס פלטפורמת Oracle Enterprise 2.0. בין התועלות שהומחשו במהלך הכנס: הפריה הדדית ושיתוף מידע טוב יותר בין עובדי הארגון, ייעול תהליכי העבודה עם לקוחות וספקים ושיפור תפוקות הארגון.
סקירת שירות: בית ספר לשירות ותמיכה (יולי 11)
אחד האתגרים החשובים ביותר, הניצבים בפני ארגון, הנו מתן שירות מיטבי ללקוחותיו באופן התומך בשיפור תוצאותיו העסקיות. לצורך מתן מענה מקיף לנושא, הקימו נס טכנולוגיות ו"קבוצת לדעת" את בית הספר היחיד מסוגו בישראל, לשירות ותמיכת לקוחות. שתוף הפעולה בין החברות מתבסס על ניסיון רב השנים של "קבוצת לדעת" בתחום ופעילותה בקרב הגופים הגדולים בישראל, בשלוב עם המיומנויות הטכנולוגיות והאופרטיביות של נס טכנולוגיות אשר הקימה ומתפעלת מרכזי שירות ותמיכה בעשרות ארגונים מובילים.
סקירת כנס: כשרפואה פוגשת טכנולוגיה - SAP מארחת את מגזר הבריאות (יוני 11)
מיקי מגדל, מנכ"ל SAP ישראל ומרים טלבי, מנהלת המגזר הציבורי ב-SAP פתחו את הכנס וציינו כי למעלה מ- 2,000 ארגונים בעולם משתמשים בפתרונות SAP לתחום הבריאות. ל-SAP שיתופי פעולה עם ארגוני בריאות שונים, כגון בית החולים Charite בברלין, שנציגיו הגיעו במיוחד להשתתף בכנס ולחשוף את יישומי SAP החדשנים אשר יושמו בארגונם בחודשים האחרונים.
כללי מפתח להצלחה בפעילות הרב ערוצית (מאי 11)
המאמר מציג 5 כללי מפתח להצלחה בפעילות הרב ערוצית. כללים אלו נכונים למרבית ארגוני השירותים והם מבוססים על ניסיון מוצלח ולעתים כואב שנצבר בפרויקטים שבוצעו בארץ ובחו"ל.
הגדלת האפקטיביות העסקית תוך שימוש ב-Social CRM (אפריל 11)
המדיות החברתיות מציבות אתגר עסקי מורכב יחד עם הזדמנויות גדולות. ארגון שיידע לרתום את העוצמה הרבה שיש בהן, תוך הבנה כי יש להשקיע במערכות ובניית תהליכים אשר יתמכו בבניית מערכת יחסים אמיתית, שקופה ובעלת ערך ללקוח, יהנה מהצפת ערך רבה. מאידך, ביצוע חלקי או קוסמטי בלבד מול הלקוח, יכול לגרור תגובה שלילית חזקה מאוד מצד הלקוח ששכרה ייצא בהפסדה.
ניהול ידע וניהול קשרי לקוחות – יד ביד לאורך כל הדרך (אפריל 11)
הממשק עם לקוחות מתבצע, בין השאר, באמצעות מערכת CRM ארגונית, ערוצי אינטרנט כגון אתר החברה, בצוע שיחה (chat) ומדיה חברתית. הנסיון מוכיח כי שילוב נכון של מערך ניהול הידע הארגוני בכלים הנ"ל - מביא ערכים מוספים רבים שיפורטו להלן.
מדוע סקרי שביעות רצון חשובים? (אפריל 11)
בחברות רבות, מנסים לשמור על תחושה של "אנחנו יודעים מהם צרכי הלקוח" באמצעות שילוב של מדדים פנימיים, סיפורים אנקדוטיים, פאסיביות באיסוף הנתונים, וכן שפע של "בדיעבד", חברות אלה מנסות להיות עם אצבע על הדופק, אך בפועל עסוקות בתחקירי אירוע מחד וכיבוי שריפות מאידך.
סקירת כנס: כשרשתות חברתיות פוגשות פיננסים (מרץ 11)
בכנס לקוחות המגזר הפיננסי של נס טכנולוגיות, הועברו הרצאות מקצועיות בנושאי כלכלה ופיננסים ונחשפו פתרונות מתקדמים בנושאים שונים: ניהול קופות גמל, פתרונות SAP לתחום הבנקאות, IT Governance, בקרות בעולם החשבות, Social CRM ועוד. בין המרצים: בכירים בתחום הכלכלי, לקוחות, מומחי נס ושותפיה העסקיים.
סקירת כנס: Oracle CRM On Demand (מרץ 11)
בכנס, בו השתתפו יועצים מובילים בישראל בתחום ה-CRM, נסקרה פונקציונאליות מתקדמת במערכת Oracle CRM On Demand בעיקר בתחום ה-Marketing Automation והוצג סיפור הלקוח "אורידיון מדיקל" אשר משתמש במערכת בהצלחה מרובה בארץ ובעולם.
ניהול קשרי לקוחות (CRM) ב"ענן" – מניסיונה של תופין (פברואר 11)
אומר רובי כיטוב, מייסד ומנכ"ל משותף: "אנו פועלים גלובלית ומשרתים למעלה מ-750 לקוחות בעלי ארגוני IT גדולים. החברה גדלה ב-5,200% בחמש השנים האחרונות – קצב גידול מדהים (שני בישראל ומספר עשר באירופה בסקרי צמיחה של חברות Start-UP) שהציב בפנינו אתגרים תפעוליים וניהוליים רבים".
CRM בעידן הדיגיטאלי: מתפיסת Multi Channel ל- Cross Channel (ינואר 11)
את הצרכן החדש ניתן לכנות גם הצרכן הדיגיטאלי. הוא מצויד במכשיר סלולרי "חכם", גולש באינטרנט, מקיים חיים וירטואלים ברשתות החברתיות ונע במהירות בין ערוצים שונים לשם גיבוש החלטת קניה וביצועה. ארגונים נדרשים לאמץ את תפיסת ה-Cross Channel בכדי שיוכלו לפגוש את הצרכן היכן שנוח לו, ולהעניק לו חווית רכישה אחודה במגוון הערוצים בהם הוא משתמש.
אומנות המשא ומתן (ינואר 11)
משא ומתן הוא מצד אחד מקצוענות ועבודת הכנה ארוכה ומצד שני הוא מעין אומנות עדינה והבנה פסיכולוגית של הנפשות הלוקחות חלק בתהליך. זהו מעין ריקוד עדין שבו מתנועעים לאט עד שמוצאים את הקצב המתאים לשני "בני הזוג" ואז אפשר להתקדם, לבצע "תרגילים אקרובטים" ואפילו ליהנות.
זווית ראיה: 15 מגמות במחשוב הנייד לשנים 2014 - 2011 (ינואר 11)
Jack Gold, אנליסט בכיר בתחום המחשוב הנייד (לשעבר סגן נשיא למחקר ב-Meta Group), מציג מגמות בטכונולוגיות, מוצרים ואסטרטגיות שהשפעתן מהותית בהיבט המשתמשים והארגונים.
סקירת כנס : One1ERP – הדור השלישי! (ינואר 11)
בכנס, שציין עשרים שנות פתוח ועשיה בתחום המחשוב הארגוני, הוצג חזונה של One1ERP המתבסס על שלושה מרכיבים: מהדורת הדור השלישי המאופיינת בעושר פונקציונאלי ושיפור חווית המשתמש, מתן האפשרות לשימוש במערכת במודל ה"ענן" –Software as a Service ו-one1 in a Box - פתרון מלא (חומרה + תוכנת ERP) מבית אחד.
Oracle Real Time Decisions - RTD (ינואר 11)
המגמות האחרונות בעולם הצרכנות גורמות ללקוח להיות מוצף במסרים שיווקיים ולמעשה לפתח קהות חושים ואדישות להצעות אותן הוא מקבל מחברות שונות בכל יום. אם נחבר זאת למידע החופשי אליו חשוף הלקוח בעידן האינטרנט, לנאמנות הנמוכה לחברה מסוימת, ולקלות הרכישה (בלחיצת כפתור די אימפולסיבית), נקבל תמונת מצב מאד בעייתית עבור מרבית החברות בארץ. אם מדובר בבנק, בחברת התקשורת, או בעיתון היומי – הלקוח דורש שנתייחס אליו כאינדיבידואל ולא כחלק מסגמנט.
סקירת כנס: The Future is Now - SAP Business One (דצמבר 10)
למעלה מ-1,000 משתתפים לקחו חלק באירוע ההכרזה של דור המוצר החדש של SAP Business One. באירוע נחשפו טכנולוגיות חדשות שהוטמעו בפתרון, בין השאר, בתחום ה-BI , האינטגרציה וה-MOBILE; הוצגה מפת הדרכים להמשך פתוח המוצר והתקיימה תערוכה של 24 שותפים עסקיים שחשפה היצע עשיר של פתרונות ורטיקאלים ומתמחים.
סקירת כנס: קבלת החלטות בזמן אמת באמצעות פתרונות BI מתקדמים (נובמבר 10)
בכנס שנערך במשרדי נס טכנולוגיות, הוצגו מגמות, מתודות ופתרונות BI בזמן אמת המסייעים לשיפור הקשר עם הלקוח. בכנס נחשפה טכנולוגיית ה-RTD המסייעת בהפקת הצעות מחיר ללקוח באופן אופטימאלי ומותאם.
פרויקט הטמעת מערך בינה עסקית (BI) מניסיונה של DHL EXPRESS (נובמבר 10)
שלמה מרקוזה, סמנכ"ל מערכות המידע ב-DHL Express, משתף מניסיונו בהקמת מערכת בינה עסקית (BI) מתקדמת המאפשרת תחקור הפעילות העסקית ברמת ההנהלה ואגפי השיווק והמכירות.
פרויקט ה-ERP ברכבת ישראל (נובמבר 10)
אחד הפרויקטים הגדולים שבוצעו לאחרונה בתחום המחשוב הארגון – ERP הנו פרויקט המחשוב ברכבת ישראל. שלושה בעלי תפקידים, שלקחו חלק בפרויקט מהותי זה, משתפים מניסיונם: יהושע פורמן (איגור), מנהל מידע ראשי ולליב ברעם אלקיים, מנהלת אגף כלכלה - רכבת ישראל, וברוך רוטשילד – מנהל / שותף בחברת הייעוץ סקר.
סקירת מוצר: Oracle CRM On Demand (נובמבר 10)
אורקל מציעה מערכת CRM On Demand מתקדמת הנמצאת בשימוש של למעלה מ-4.6 מיליון משתמשים במודל SAAS - תוכנה כשרות. המערכת מסייעת בניהול קשרי הלקוחות בתחומי השיווק, מכירות ושרות וכוללת מערך בינה עסקית – BI מתקדם, סביבת פתוח ופתרונות CRM מותאמים למגזרים שונים.
הטמעת טכנולוגיה להדרכה ולמידה מתוקשבת – מניסיונה של HOT (אוקטובר 10)
מדגיש ינאי זגורי, מפתח הדרכה ב-HOT: "הטמעת כלים ללמידה מתוקשבת בארגון מחייבת התייחסות לניהול השינוי. פעמים רבות ישנה התנגדות לסוג זה של למידה והעדפת שיטת הלמידה המסורתית שבמהלכה מעביר מדריך / מנהל הדרכה פרונטאלית לעובדים. היה חשוב לנו, כאנשי הדרכה, שגם המנהלים היווכחו ביעילות הלמידה המתוקשבת.
אורח באתר - קרייג לוי, מנכ"ל Beyond IT (אוקטובר 10)
קרייג לוי סוקר את פעילות הייעוץ של חברתו ששמה במרכז את ההגדרה של הצרכים העסקיים בארגון והתאמה של הטכנולוגיה לאותן דרישות עסקיות - בדגש על תחומי ה-CRM, BI ו-ERP; מציג את ה"שלב הבא" בהתפתחות ה-CRM וה-BI בארגונים ועוד.
כשה-DNA של הארגון פוגש את ה-DNA של המותג (ספטמבר 10)
בכדי להטמיע את ערכי המותג ב- DNA הארגוני נדרש לבצע שינוי ארגוני על פני ציר הזמן שמטרתו לרתום את העובדים וההנהלה לקיום הבטחות המותג. תרבות ארגונית חזקה יכולה להתקיים כאשר עובדי הארגון מבינים את החזון והמשימה, שותפים למטרות הארגון, מזדהים עם הערכים ומתנהגים על פי הנורמות שעולות בקנה מידה אחד עם המותג.
סקירת כנס: מהדורה חדשה ל- SAP Business One (ספטמבר 10)
בכנס חשף הצוות המקצועי ב-SAP ישראל את הפונקציונאליות החדשה שהתווספה לפתרון SAP Business One ואת השינויים הטכנולוגיים המהותיים. המהלך שבוצע מציב את הפתרון ברמה גבוהה הן בהיבט האיכות והן בהיבט החדשנות.
ניהול קשרי לקוחות - מניסיונה של תמי 4 / שטראוס מים (ספטמבר 10)
מערך השירות והשיווק של תמי 4 הוא מהמתקדמים בארץ ומנוהל במוקדי שירות -CALL CENTERS ומרכז פעילותו באזור התעשייה החדש באור יהודה. מרכזי השירות והמכירה של תמי 4 מונים למעלה מ-200 נציגים. לתמי 4 למעלה מ- 300,000 לקוחות (בתי אב ובתי עסק), הנהנים ממסלולי השירות המגוונים של החברה. לתמי 4 חברת בת בבריטניה ומספר מפיצים ברחבי אירופה.
לנהל את השינוי ולהצליח (ספטמבר 10)
אחד האתגרים הגדולים ביותר העומדים על סדר יומם של מנהלים ומנהיגים הוא תהליך ניהול השינוי אותו הם נדרשים להוביל כחלק בלתי נפרד ממחזור החיים הארגוני. תהליך של שינויי נוצר בדרך כלל כתוצאה מפערים בין המצב הקיים לבין המצב הרצוי, בייחוד בעידן בו המצב הקבוע בו שרויים ארגונים הוא מצב של שינוי. תוצאת השינוי לרוב מגדילה את המורכבות בה פועל הארגון ומחייבת אותו, לשנות את האסטרטגיה שלו באמצעות רכישת תכונות משלימות שיסייעו לו בהגשמת מטרותיו, בשגשגו או בהמשך שרידותו והרלוונטיות שלו.
סקירת כנס: מפגש העשרה למנהלים – הטמעת / הרחבת ERP בארגון (יולי 10)
במפגש, אשר התקיים ב-23.6.10 במסגרת מועדון העסקים – Business Alignment, השתתפו מנהלים עסקיים הנמצאים במהלכי בחירה, הטמעה והרחבה של מערכת ה-ERP בארגונם. במפגש הועבר ידע במספר מישורים: חברת המחקר, מומחה בתחום ודיון "שולחן עגול" בהשתתפות ארגונים שבצעו את המהלך.
אורח באתר – ראובן אגסי, יזם ומנכ"ל קוויקסופט (יוני 10)
לפני עשרים שנה הקימו ראובן ושי אגסי את קוויקסופט – כחברה שתעסוק בפיתוח ושווק תוכנה. ראובן אגסי סוקר את העקרונות שהובילו להצלחה, הדגשים בהווה והתוכניות לעתיד.
דבר המומחה: קרן שקד, מומחית קשרי לקוחות – CRM תפעולי ואנליטי (מאי 10)
קרן מציגה את ניסיונה בתחום ה-CRM וה-BI, ה"אני מאמין" שלה בניהול פרויקטים בתחום, חשיבות ה-Master Data בארגון והיעדים העסקיים של פרויקט CRM.
סקירת כנס: SAP OPEN HOUSE – CRM ANALYTICS (מאי 10)
בכנס SAP OPEN HOUSE – CRM ANALYTICS הוצגו דגשים לבצוע נכון של פרויקט CRM ANALYTICS בארגון; נסקרה פונקציונאליות המאפשרת בצוע ניתוחים עסקיים והוצג השימוש במידע לשם שיפור האפקטיביות של התהליכים העסקיים.
סקירת כנס: פתרונות ניהול עסקי באמצעות Dynamics AX (אפריל 10)
במסגרת הכנס הציגו החברות: מיקרוסופט ואלמוג דינימיקס את מערכת ה Dynamics AX ERP והמחישו כיצד ניתן, על ידי יישום המערכת, לייעל את שיטות העבודה בארגון. בנוסף, נסקרו הסיכונים וההזדמנויות הארגוניות והעסקיות בהטמעת פרויקט ERP, על בסיס ניסיון צבור של פרויקטים רבים בתחום.
דבר המומחה: אבי נווה, מומחה פתרונות SAP CRO– CUSTOMER RELATIONSHIP OFFICER (אפריל 10)
אבי נווה מציג את הפורטפוליו של פתרונות SAP בתחום ה-CRM, סוקר את קהלי היעד והשותפים העסקיים וחושף יכולות מתקדמות: השתלבות במערך ה-Web 2.0, מחשוב נייד ו-CRM אנליטי.
ייעול תהליך השירות בארגון (אפריל 10)
חברות המעניקות שירות ללקוחות מחויבות לזמני תגובה מהירים, דבר המחייב גישה מהירה לכל המידע הדרוש לטיפול בפניית השירות וכולל: מידע מלא על הלקוחות, הסכם השירות והמוצרים הכלולים בו, טכנאי השירות בעל הידע המתאים והזמינות ללקוח, זמינות של חלקי החילוף ועוד. מצד אחד חברות חייבות לשמור על רמת שירות גבוהה ללקוח ע"י מתן זמני תגובה סבירים, ומצד שני לבצע מעקב, בדיקה ובקרה אחר הרווחיות הכוללת בטיפול בקריאות השירות.
דבר המומחה: אפרת דרורי, מומחית לתחום אפליקציות ארגוניות ו-SOA ב-IDC ישראל (ינואר 10)
הדרישה לשימוש באפליקציות ארגוניות באמצעות מכשירים ניידים-Enterprise Mobility, ממשיכה לגדול בעקביות משנה לשנה. הגידול נרשם לא רק בהיקף השימוש באפליקציות ארגוניות ניידות אלא גם במגוון האפליקציות שבהן נעשה שימוש. בעוד שבעבר עיקר הביקוש התמקד בתחום האימייל, יותר ויותר ארגונים מעונינים כיום לנייד אפליקציות עסקיות נוספות בעלות חשיבות קריטית לעסקים.
פתרונות LiveCycle לחווית משתמש אינטואיטיבית (ינואר 10)
החשיבות של מתן חווית משתמש חיוביות ללקוחות אינה דבר חדש. “ שירות עם חיוך", “שביעות רצון מובטחת", ו-”הלקוח תמיד צודק" הן כולם דוגמאות קלאסיות של הדרכים שבהן חברות שילבו את העיקרון כחלק מהנוהג העסקי שלהן כשהן עובדות מול לקוחות באופן אישי, בדואר, או בטלפון. עם המעבר של הפעילות העסקית לאינטרנט, חברות רבות מתמודדות עם השאלה כיצד להמשיך לספק ללקוחותיהן חוויה חיובית דומה.
דבר המומחה: בועז מרידור, מומחה ל-CRM On Demand (ינואר 10)
בועז סוקר את ההתמחויות שצברה manofIT בשוק המחשוב הארגוני, המניעים למיקוד בתחום פתרונות המחשוב לפי דרישה - SaaS וב-Oracle CRM on Demand.
יישום מערכת CRM ON DEMAND – מניסיונה של תמה תעשיית פלסטיק (ינואר 10)
מציין זאב לשנר, מנהל מערכות המידע: "במהלך פרויקט ה-ERP הגענו למסקנה שנדרשת מערכת ייעודית לטפול במחשוב פעילות אנשי המכירות, זאת מאחר ואנו פועלים באופן עונתי - מייצרים במהלך השנה ומוכרים במהלך ארבעה חודשים בלבד. רצינו לאפשר לאנשי המכירות מבט מקיף על הלקוח בהיבטים שונים: היסטורית מכירות, מחירונים, מצב אובליגו ותשלומים, ניהול פעילויות מול הלקוח (שיחות, ביקורים, הצעות), קישוריות למסמכים ועוד."
הטמעת מערכת CRM ON DEMAND – מניסיונה של TraceSpan (דצמבר 09)
אורן כרסנטי, מנהל הכספים: "בסיום התהליך עמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו כולל הטמעה בלוחות הזמנים שהוגדרו. היום, לאחר מספר חודשים מ"עליה לאוויר", פעילות אנשי המכירות משולבת במערכת. המנכ"ל, שעבד בעבר עם דוחות ואקסלים, יכול בכל שעה לצפות בנתוני המערכת ולקבל תמונת ON LINE מלאה אודות תהליכי המכירה והשרות. כל פגישה מכירות – Sales Meeting, מתבצעת על בסיס המערכת.
סקירת כנס: Salesforce.com - Enterprize Cloud Computing (נובמבר 09)
הכנס, שהדגיש את יתרונות "מחשוב הענן" - On Demand, כלל הרצאות וסיפורי לקוח (הסוכנות היהודית, יד הנדיב), תערוכת פתרונות ומסלולים מקצועיים.
סקירת כנס: בית פתוח בנושא CRM למערך מכירות בעידן הגלובאלי (אוקטובר 09)
בכנס, שהתקיים בבית מיקרוסופט, הוצגו היבטים שונים הקשורים להטמעת מערכת CRM במערך המכירות בעידן הגלובאלי. במהלך יום העיון הוצג סיפור לקוח על ידי רוני שחר, סמנכ"ל תפעול בחברת רמפל המשמשת כזרוע הטכנולוגית של חברת RCS. RCS עוסקת בסחר בינלאומי של טלפונים סלולארים והיא הגדולה בתחומה. היקפי המסחר מעל 1,000,000 יחידות של טלפונים סלולארים הנרכשים ונמכרים מידי חודש. החברה פועלת מישראל עם נציגויות בארה"ב, אנגליה, אטליה, הולנד ועוד. מעסיקה כ-130 עובדים פועלת בתיאום עם 35 נציגי מכירות ו-25 שותפים לוגיסטיים.
דבר המומחה: אפרת דרורי, מומחית לאפליקציות ארגוניות ב-IDC ישראל (ספטמבר 09)
אפרת דרורי, אנליסטית בתחומי ה-BI, CRM, ERP ו-SOA, מציגה את עיקרי ממצאי דוח ה-ERP לשנת 2008, סוקרת את המגמות בתחום והצפי לעתיד.
Oracle Day 2009 - (יוני 09)
בכנס, בו השתתפה נשיאת אורקל העולמית צפרה כץ, הוצגה אסטרטגיית אורקל - Go to Market וכן התקיימו הרצאות ומסלולים מקצועיים.
CRM ON DEMAND – מניסיונה של חברת Aqua Creations (אפריל 09)
מודל ה- CRM On Demand מתאים ביותר לתפיסה העסקית של ארגונים כמו Aqua Creations. ארגון כזה אינו מתמחה במחשוב ולכן עבורו הוצאת פעילויות המיחשוב לספק מתמחה היא נכונה מאוד מבחינה עסקית.
מבט על שוק ה-IT ברבעון הראשון של 2009 - IDC ישראל (אפריל 2009)
האנליסיטים של IDC ישראל סוקרים את הפעילות והמגמות בשוק ה-IT בנושאים הבאים: IT&Business Alignment, Business Intelligence, אחסון, מחשבים אישיים וטכנולוגיות חדשות.
The demand-driven supply chain: A holistic approach (מרץ 09)
מאמר זה נכתב על ידי ה-Economist Intelligence Unit בחסות אורקל על בסיס מחקר וראיונות עם מנהלים בכל העולם בהקשר לפיתוח שרשראות אספקה גלובליות מכוונות ביקושים.
דבר המומחה: אבנר אלגום, מומחה ל"מחשוב עננים" (נובמבר 08)
אבנר אלגום, מנכ"ל האיגוד הישראלי לטכנולוגיות גריד IGT מפרט לגבי התועלות הכלכליות לארגונים כתוצאה מהטמעת "מחשוב עננים", מטרות הכנס שייערך ב-1-2.12.08 בנושא והמגמות לעתיד.
היום שבו חטיבת השיווק והמכירות החלה להתעניין בשרשרת אספקה (אוקטובר 08)
באופן מסורתי למבנה הפונקציונאלי של ארגונים תפקיד ברור ומוגדר: חטיבות השיווק והמכירות אחראיות לספק מענה לצרכי הלקוחות ע"י הצעת ערך של מוצרים ושירותים - הן בד"כ מנוע הצמיחה של הארגון, חטיבות המו"פ וההנדסה מספקות את החדשנות הטכנולוגית ואילו חטיבת התפעול אחראית לממש את ההבטחה של הארגון ללקוחות ולדאוג לכך שכל שרשרת האספקה החל מספקי ח"ג, דרך מפעלי הייצור ומרכזי ההפצה ועד לנקודת המכירה ממלאת את ייעודה ומספקת את הביקוש. האם זה כך גם כיום?
אורח באתר – ארנון דים, מנהל אגף ה-CRM בחברת טלדור (ספטמבר 08)
ארנון דים מתאר את פעילות האגף, סוקר את התפתחות תחום ה-CRM ON DEMAND ופרויקטים שבוצעו בשנה אחרונה ומתאר את דרישת הארגונים לבצוע פרויקט CRM "ריאליסטי".
דבר המומחה: יעל לביאן – מומחית בהובלת פרויקטי CRM (יולי 08)
יעל לביאן מתארת את התפתחותה המקצועית בתחום, מציגה את ה"אני מאמין" שלה בהובלת פרויקטי CRM מורכבים (כגון פרויקט "בזק") ואת התועלות הנובעות מהטמעה מוצלחת של פרויקט CRM לארגון.
ניהול מיטבי של חוזים - ניצול הזדמנויות ומזעור סיכונים (יוני 08)
לעתים קרובות חוזים מופרים, או אינם מיושמים במלואם מסיבות פשוטות, לכאורה. לדוגמה: אי-תשומת לב לפרטי החוזה, העדר בקרה מספקת, או העדר התראות יזומות על מועדי ביצוע, או על אירועים בניהול החוזה.
אורח באתר יצחק חלדי – מנכ"ל משותף בחברת סקר (יוני 08)
יצחק סוקר את פעילותה העניפה של חברת סקר בתחומים השונים, מציג פרויקטים שבוצעו לאחרונה כגון: פרויקט מחשוב בתי החולים - "נמר" ופרויקט יישום אסטרטגיה חדשה בחברת "בזק" ועוד.
העלות הנסתרת ביישום CRM (מאי 08)
קל לנו לבנות תוכנית תקציב לפרויקט המכילה את המרכיבים ה"ניראים" – קשה יותר לחשוב על כל המרכיבים הקשורים לפרויקט ובמיוחד אותם מרכיבים המשפיעים ביותר על יישום מוצלח שלו.
אורחת באתר – טליה שינדלר, מנהלת תהליכים ומידע בתמי4 (אפריל 08)
טליה מציגה את הייחודיות אשר בשרשרת הערך הארגונית בתמי4, החשיבות בקבלת אחריות על תחומי תהליכים ומערכות מידע ותוכניות הארגון לעתיד.
האם ה-CRM זורם כמו החשמל? (פברואר 08)
עידן ה-utility Computing למעשה מתבסס על הקונספט שבמקום שארגונים ירכשו את מערכות המחשב שלהם באתר שלהם, הארגונים ישלמו בגין שימוש במחשוב. מודל ה-Computing Utility מתבסס על שלוש מגמות עיקריות של מחשוב: Virtualization, Grid Computing, Web Services .
מפתחות להצלחת פרויקט CRM (פברואר 08)
מתוך ניסיון בניהול פרויקטים כולנו ודאי מכירים את המונח: CSF – Critical Success factors או בלשוננו: "גורמים קריטיים להצלחה". כלומר, אם נבטיח ניהול יעיל של גורמים אלו ונקפיד כי ינוהלו היטב במהלך חיי הפרויקט, אזי מובטח לנו שיעור הצלחה גבוה יותר.
אורח באתר - סטיב גרינשפן, סמנכ"ל סחר בחברת כ.א.ל כרטיסי אשראי בישראל (נובמבר 07)
סטיב גרישפן מציין את גישתו לניהול מערכות יחסים עסקיים עם למעלה מ-50,000 בתי עסק, טיפים ותובנות מיישום מערכת קשרי לקוחות שבוצע לאחרונה והשינוי בגישת מנהלים בכירים לטכנולוגיה ומערכות IT בארגון.
להיות או לא להיות - ממחלקת משאבי אנוש למחלקה להנדסת תרבות ארגונית (נובמבר 07)
ברוב המקרים מנהל משאבי אנוש הגיע מעולם תוכן של תחום החינוך, סוציולוגיה, פסיכולוגיה, ארגון ובטח לא מתחום העסקים. נוצר מצב שמנהל זה למעשה מנותק מהאסטרטגיה הארגונית, איינו שותף ביישום תהליכים ארגוניים אסטרטגיים ואם המצב יימשך כך – גם ככל הנראה שיהפוך ללא רלוונטי בארגון.
אורחים באתר - קיירון שנלי, SALESFORCE.COM ומיכל בלאט מחברת בלאט-לפידות (נובמבר 07)
קיירון שנלי ומיכל בלאט סוקרים את התפתחות פתרון SALESFORCE.COM, גישת הארגונים לאימוץ שיטת ה-SAAS - תוכנה כשרות והתוצאות המצויינות לפעילות המשותפת בישראל.
חווית לקוח- הדור הבא (אוקטובר 07)
האתגר הניצב בפני ארגונים בימים אלו הינו מציאת דרכים חדשות ויצירתיות להעמקת הקשר עם הלקוח, הגדלת נתח הפעילות מולו ונאמנותו לארגון. אלו מובילים למונח חדש/ ישן: חוויית לקוח, אשר קיבל תפנית במשמעותו ופירושו כפי שנפרט במאמר זה.
אבני הבניין ליישום אסטרטגיית CRM בארגון (אוקטובר 07)
כיום, לאחר שנצבר ניסיון רב בעולם ביישום פרויקטי CRM מוצלחים, נוצרו תובנות ברורות מתי פרויקט CRM יצליח ויפיק את הערך והציפיות להם מצפה ההנהלה, ומתי הפרויקטים נדונים לכישלון. יצירת תוכנית כוללת ליישום ה-CRM בארגון – חייבת לכלול לא רק היבטים טכנולוגיים אלא גם מערכת שיקולים ותכנון רחב יותר המתחילים מהגדרת החזון, דרך האסטרטגיה לטיפול בלקוח ועד להגדרת הנתונים עליהם נתבסס בקשר מול הלקוח.
הבשורה – CRM לארגונים תעשייתיים כבר כאן (אוקטובר 07)
האם ארגונים תעשייתיים צריכים בכלל מערכת ממוקדת אסטרטגיה עסקית כ-CRM? האם כדאי לארגונים תעשייתיים להשקיע במערכות מהסוג הזה? האם בשלו התנאים לקבלת החלטה חיובית ליישום מערכת CRM בארגון יצרני?
חברות התוכנה הגדולות בישראל מאמינות במיקרוסופט CRM (אוגוסט 07)
דו"חות גרטנר שראו אור בשנת 2005 כמעט ולא התייחסו באופן רציני לפתרון ה-CRM של מיקרוסופט לעומת זאת בעיון בדו"ח האחרון של גרטנר ממרץ 2007 עולה כי ב"ריבוע הקסם" – Magic Quadrant – מיקרוסופט נושקת לרביע של ה-Leaders...
פרויקט CRM במיטבו, מחשוב כוח המכירות-SFA במודל SAAS (תוכנה כשרות)... (אוגוסט 07)
פרויקט CRM למחשוב כוח המכירות בארגון חייב להיות פרויקט ממוקד, מותאם לדרישות הארגון והמאפשר סביבת עבודה נוחה ואינטואיטיבית. באופן זה יאמצו אנשי המכירות את המערכת ויחוו בשימוש בה ערך מוסף אמיתי.
מדוע אנשי מכירות לא עובדים ב-CRM ? או כיצד לגרום לאנשי מכירות לעבוד במערכת ה-CRM? (אוגוסט 07)
לאחרונה קיבלתי פניות מ 4 ארגוני הי-טק שונים שהשקיעו למעלה מ 150,000 דולר בפרויקט ה- CRM. אותם ארגונים הביעו בפני אכזבתם שלמרות ההשקעה הנכבדה שהשקיעו במערכת ה- CRM, למעשה אנשי המכירות (בניגוד לאנשי השירות) אינם מדווחים למערכת ואינם מתעדים את פרטי הלקוחות.
המיתוס מאחורי כישלון פרויקטי CRM (אוגוסט 07)
חברות מחקר רבות מצטטות את הסטטיסטיקה לגבי כישלון פרויקטי CRM. לפי סטטיסטיקה זו קיים סיכוי של כ-75% אחוז לכישלון הפרויקט. במאמר יוצגו היבטים שונים הקשורים לחשיבות בצוע פרויקטי CRM בארגון ויובהר מה עומד מאחורי המספרים המפחידים.
... In the Scope or out of the Scope (יולי 07)
נדמה כי אחד מהמשפטים השגורים ביותר בפיהם של חברי צוות פרויקט ה-CRM הינו:"כן בתכולה ולא בתכולה", הלקוח מצידו טוען: "החלק הזה כן בתכולת הפרויקט", הספק שמנגד יטען בודאי: "לא, זה לא בתכולה...".
מבט עכשווי על שוק ה-CRM (מאי 07)
ניתן לחלק את עולם ה-CRM לשתי תקופות עיקריות: התקופה לפני כניסתה של מיקרוסופט לשוק היישומים הארגוניים (2004) והתקופה לאחר הכרזתה של מיקרוסופט על כניסתה לתחום היישומים הארגוניים.
אורח באתר - אבי עסיס, מייסד חברת WIDELINK המתמחה בייעוץ בתחומי: CRM & ERP
אבי עסיס מתאר את תחום ה-CRM והפירושים השונים הניתנים על ידי הלקוחות, מרחיב אודות המשמעות של התמחות וורטיקאלית, וסוקר את הצלחת מודל הרכישה - CRM ON DEMAND בישראל.
CRM ON DEMAND (אפריל 07)
עם הגידול בפופולאריות של הנושא, ארגונים רבים נמצאים בדילמה ומתחבטים בשאלה – האם על הארגון שלי לאמץ את טכנולוגיית ה CRM לפי דרישה? האם עלי להעדיף רכישת תוכנה? מה הסיכונים והתועלות בכל אחת מהאופציות הניצבות לפני? האם שימוש ב CRM לפי דרישה אכן זול יותר מרכישת התוכנה?
ניהול סיכונים בפרויקט CRM (מרץ 07)
ניהול סיכונים נכון דורש יצירת זיקה ישירה בין מטרות הפרויקט לסיכונים העסקיים, לדוגמה: הגדרת יעדי מוקד השירות בחברה חייבת לכלול גם הגדרת הסיכונים שיכולים למנוע ממחלקה זו לעמוד ביעדים, סיכונים כמו: איכות העובדים, טכנולוגיה חדשנית, מספר עובדים שאינו תואם את העומס הצפוי ועוד.
שירות לקוחות שלום,.. (מרץ 07)
נסו להיזכר ב"חוויית" שירות בלתי נשכחת: האם עברתם מנציג שירות לקוחות למשנהו? מצאתם עצמכם מזמזמים נעימת המתנה ארוכה בעודכם ממתינים דקות ארוכות למענה של קול אנושי? פנייתכם נתקלה במענה חסר-סבלנות שהפנה אתכם למספר טלפון אחר להתקשרות?
למה נופל לי ה-C.R.M חלק ב' - (נובמבר 06)
מטרת המאמר לאתר נקודות כשל אפשריות בפרויקטי C.R.M על מנת לנטרלם ולמנוע פגיעה בפרויקט בעוד מועד. מחקרים עולמיים מצביעים כי רמת הכישלון בפרויקטי C.R.M בעולם האמירה לתחום שבין 60% ל 70%. בחלק א' הוצגו נקודות הכשל הקשורות לטעויות על, בחלק ב' מוצגות טעויות הקשורות לטעויות טקטיות.
למה נופל לי ה- C.R.M. - חלק א' (נובמבר 06)
מטרת המאמר לאתר נקודות כשל אפשריות בפרויקטי C.R.M על מנת לנטרלם ולמנוע פגיעה בפרויקט בעוד מועד. מחקרים עולמיים מצביעים כי רמת הכישלון בפרויקטי C.R.M בעולם האמירה לתחום שבין 60% ל 70%. בחלק א' מוצגות נקודות הכשל הקשורות לטעויות על, בחלק ב' יוצגו טעויות הקשורות לטעויות טקטיות.
האינטרנט כפלטפורמה לניהול עסקים– מגמות ודגשים (אוקטובר 06)
בשנים האחרונות אנו עדים לרכישות, בסכומים גבוהים, של פעילויות אינטרנט "טהורות". כמו כן, חלק הולך וגובר מהפעילות העסקית של תאגידים ועסקים המשתייכים ל"כלכלה הישנה" עושה שימוש בפלטפורמת האינטרנט. המאמר מציין מגמות ודגשים בתחום זה ובכלל זה היבטים הקשורים בשימוש ב"כסף הווירטואלי".
אורח באתר, ניר דונת - שותף ומנהל בחברת סקר ומומחה בתחום ניהול קשרי לקוחות (אוקטובר 06)
לקראת פרסום ספרו: "לשלוט בדלת המסתובבת ולהרוויח! - ניהול קשרי לקוחות צעד אחר צעד", נפגש שמואל מרדלר עם ניר דונת, ושמע ממנו אודות נסיונו בתחום בארץ ובעולם.
כריית נתונים לעסקים (יולי 06)
דוחות כריית נתונים (data mining) מסוגלים למצוא בנתונים דפוסים מעניינים שלא ניתן לגלות אותם באמצעות דוחות "רגילים". בדרך זו ניתן להפיק דוחות שעונים לשאלות הבאות: מה מאפיין נטישת לקוחות? מה מאפיין פריטים פגומים? מה מאפיין לקוחות שרוכשים מוצר מסוים? וכד'
ניהול אפקטיבי של קשרי הלקוחות מחייב שינויים מהותיים בתרבות הארגונית (מאי 06)
המאמר מתאר, בקצרה, חמש מההתנהגויות היותר חשובות שעל הארגון לאמץ ולהטמיע, שחלקן הלא מבוטל מחייב נטישת פרדיגמות והרגלים המושרשים בארגונים מאז ומעולם, לטובת דברים אחרים, לא מוכרים ולא תמיד קלים ל"עיכול", וזאת לשם ניהול אפקטיבי של קשרי הלקוחות.
התבגרות ה CRM: יצירת ערך מניהול קשרי לקוחות עבור יצרני שוק הביניים (מאי 06)
מאמר זה סוקר את התפתחות ניהול קשרי הלקוחות ומספר גישות אסטרטגיות וטקטיות קיימות הננקטות על ידי חברות משוק הביניים להשגת רווחים משמעותיים תוך מזעור נזקים אפשריים.
? Its the End of the (SW) World as We Know it (דצמבר 05)
האם המודל של רכישת תוכנה עומד בפני שינויים מהותיים. המאמר דן בנושא רכישת תוכנה מול שכירת השירות לאור פעילות Salesforce.com. (המאמר בשפה האנגלית)
פונקציונאליות מערכת QAD-ERP בתחום קשרי הלקוחות
תיאור הפונקציונליות של מערכת QAD-ERP במיגוון נושאים הקשורים לתחום קשרי הלקוחות.
סדנאות
סדנה: "התאמת דרישות תפקיד לכישורי העובד - מיצוי פוטנציאל ומעורבות רגשית", ה-27.12.17, ד"ר אבי מרדלר ושמואל מרדלר
מונחים
Backlog - צבר הזמנות
כל הזמנות הלקוח שהתקבלו אך עדין לא סופקו.
CRM - ניהול קשרי לקוחות
מטרת CRM - לשפר את השירות ללקוח באמצעות יישום תהליכים ומתודולוגיה המאפשרים ללמוד יותר על צרכי הלקוחות ולשפר את הקשר עימם.
EDI - Electronic Data Interchange
סט של חוקים בינלאומיים לשם העברת מידע בין גופים שונים באופן אלקטרוני לצרכי מסחר. משמש להעברת מסמכי סחר כגון: הזמנות רכש, הוראות שילוח, חשבוניות בהתאם לפורמטים מוגדרים מראש.
ERP - Enterprise Resource Planning - ניהול משאבי הארגון
שיטה לשם תכנון, הגדרה וסטנדרטיזציה של תהליכים עסקיים הנדרשים לשם תכנון יעיל ובקרה של הארגון.
Information Systems - מערכות מידע
קישוריות שבין מחשבים, תוכנות, אנשים ותהליכים המיועדת לאיסוף, עיבוד והפצה של מידע לצרכי תכנון, קבלת החלטות, תפעול ובקרה.
Integrated Enterprise - הארגון האינטגרטיבי
ארגון שבו התקשורת והשילוב שבין הפונקציות השונות, התהליכים והאנשים מתבצע באופן שמייעל משמעותית את פעולתו.
ISO - International Organization for Standardization
שתוף פעולה בין מכונים בכ 140 מדינות הפועלים בכדי לפתח ולפרסם תקינה בינלאומית ולשמש כגורם תקינה ובחינה בקשר שבין הציבור והמגזר הפרטי.
Kaizen - שיפור מתמיד
גישה ותרבות ארגונית של שיפור שרשרת הערך ע"י מאמץ מתמשך ויומיומי כחלק מהתרבות הארגונית.
LAN - Local Area Network - רשת תקשורת מקומית
מערכת תקשורת מהירה המחברת מחשבים, אמצעי אחסון, מסופים ומכשירים נוספים באיזור גיאוגרפי מצומצם כגון בנין או מספר בנינים.
MRP II - Manufacturing Resource Planning
שיטה לשם תכנון כלל המשאבים בארגון יצרני. מקשרת בין התוכנית העסקית, תכנון הייצור, תוכנית האב, תכנון דרישות החומר, תכנון דרישות הקיבולת והמערכות המבצעות בהקשרי העבודה והחומר. שיטה זו התפתחה על בסיס שיטת ה MRP - תכנון דרישות החומר.
MRP - Material requirements Planning - תכנון דרישות חומרים
שיטה לתכנון מלאי לפיה מתבצע שימוש במבנה עצי המוצר, יתרות המלאי, תוכנית האב וכניסות ויציאות מלאי עתידיות בכדי לחשב המלצות לייצור ולרכש על גבי ציר הזמן.
Process Improvement - שיפור תהליך
פעולות המיועדות לאתר ולמנוע גורמים של איכות נמוכה, חוסר סטנדרטיזציה ופעילויות שאינן מוסיפות ערך לתהליך.
Project Management - ניהול פרוייקטים
שימוש ביכולות וידע בכדי לתאם את הארגון, התכנון, הזימון, ההכוונה, הבקרה והבחינה של פעילויות הנדרשות לשם אבטחת השגתם של מטרות הפרויקט.
Quality Control - בקרת איכות
תהליך של בחינת העמידה באיכות על ידי השוואת מדדי בחינה בפועל מול תקנים.
SEC - Secure Electronic Transaction
שיטה הנהוגה במסחר אלקטרוני בכדי להבטיח את הבטיחות של טרנזקציות כספיות המבוצעות באמצעות רשת האינטרנט.
TQM - Total Quality management
מושג לשם הגדרת שיטת ניהול יפאנית לשיפורי איכות. מבוסס על שיתוף כלל העובדים בארגון בשיפור תהליכים, מוצרים שירותים ותרבות העבודה.
Value Stream - שרשרת ערך
שרשרת הפעולות שתכליתן יצירת הערך והעברתו ללקוח, דרך מכלול הצעדים אותם עובר המוצר/שירות: מהספקים לארגון, וממנו אל הלקוח הסופי.
XML - Extensible Markup Language
שיטה המאפשרת תקשורת ישירה בין מערכות ממוחשבות בסביבת האינטרנט.
"CIO FOCUS 2018" - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
מועדון המנמ"רים מזמין אותך, מנהל/ת במערכות מידע, לכנס השנתי של מועדון המנמ"רים אשר יתקיים ביום שלישי, ה-30.1.2018 בכפר המכביה, רמת גן. לפירוט והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני. השירות כולל: סיוע בהכנת התוכן, הכנה והפצת הזמנה, רישום ואירוח. לפרטים>>
12.12.17 בית פתוח: "כלים מתקדמים לניהול התכנון"
במפגש יציגו מומחי ASC, כלים מתקדמים ומובילים בעולם ובישראל לתכנון בשני היבטים: ניהול תחזיות ו-S&OP ותזמון הייצור בקיבולת סופית. לפרטים והרשמה>>
סקירת כנס: ERP Focus 2017 - כנס המחשוב הארגוני
בכנס הוצגו מגמות חדשות בתחום המחשוב הארגוני בנושאים שונים כגון: מחשוב ענן, מוצרים מתמחים, התייעלות תפעולית, גישות יישום ועוד.
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
27.12.17 סדנה: "התאמת דרישות תפקיד לכישורי העובד - מיצוי פוטנציאל ומעורבות רגשית"
בסדנה נלמד כיצד לשפר את ההלימה בין כישורי ויכולות העובד למשימות אותן הוא מבצע. לפרטים>>
כנסי FOCUS 2018
בין כנסי פוקוס לשנת 2018: הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים, ניהול שירות וחווית לקוח, בינה עסקית, מחשוב ארגוני, סייבר ואבטחת מידע, ניהול תשתיות ופיתוח בענן ועוד. לפרטים>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe