MBTI
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
23.1.19 CIO FOCUS - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>

עדכונים וחדשות

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
SAP מכריזה על מערכת חדשה לניהול נקודות מכירה -SAP Customer Checkout ...

 

הפתרון יושק בישראל בכנס Retail 2019

SAP העולמית מרחיבה את היצע הפתרונות שלה בתחום השיווק והמכירות עם השקת SAP Customer Checkout בישראל, מערכת POS (ניהול נקודת מכירה) לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני. הפתרון אשר יושק בישראל נותן מענה לכל הצרכים בתחום המכירה הקמעונאית, החל מרשתות קמעונאיות וכלה בענפי ההסעדה והאירוח. SAP Customer Checkout מספק כלים מתקדמים לניהול יעיל של כלל הצרכים בנקודת המכירה, כמו כן הוא מספק לאנשי המכירות את כל המידע והכלים להם הם זקוקים על מנת לשרת ביעילות את לקוחותיהם כולל ניהול מועדוני לקוחות ושימור לקוחות הרשת. הפתרון מחזק משמעותית את כוחה של SAP במגזר הקמעונאי בישראל.

SAP ישראל תציג לראשונה את הפתרון בכנס -Retail 2019, ועידת הקמעונאות ה-11 שתערך ב- 7 בינואר הקרוב במרכז הכנסים Avenue, שם יוסבר על יתרונות המערכת ובידולה בשוק.

SAP Customer Checkout היא מערכת נקודת מכירה מתקדמת המסייעת לנהל עסק ביעילות ובמהירות תוך כדי מתן שירות לקוחות אופטימלי. היא מאפשרת צורות תשלום שונות (מזומן, אשראי, כרטיסי מתנה, שוברים) כמו גם טרנזאקציות, הפקת חשבוניות, והפקת דוחות מכירה לניתוח נתונים באופן מיידי. הפתרון נותן מענה כולל לכל הדרישות הנפוצות של POS, החל במכירות וכלה במבצעים והנחות.

הפתרון מתממשק היטב לפתרונות ה- ERP של  SAP כגון:

(SAP Business One, SAP for Retail, SAP ERP), ומאפשר ניהול קטלוג, לקוחות וחברי מועדון, מחירונים הנחות והעברת תנועות פיננסיות מהקופה למערכת ה- ERP בצורה שקופה ובאופן אוטומטי.

לדברי חיים פנירי, מומחה פתרונות SME ב- SAP ישראל  – "בייחוד בעולם הדיגיטלי, המספק אלטרנטיבות רבות לנקודות המכירה המסורתיות, על חברות להציע ללקוחותיהן חווית קנייה מושלמת הכוללת היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח וכן שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. כדי להתחרות בשווקים המתפתחים, ארגונים זקוקים לפתרונות POS המציעים גמישות, אנליטיקה ותובנות ניהול מעמיקות. הפתרון ש- SAP מציעה מתאים את עצמו לצרכים המשתנים של העסק המתפתח, מאפשר ניצול הזדמנויות עסקיות באופן מיידי ועתיד לסייע ללקוחות שלנו לבצע פעולות באופן יעיל ומהיר יותר." 

לקוחות מענפים שונים ברחבי העולם כבר בחרו ב- SAP Customer checkout, ביניהם קבוצות הכדורגל הופנהיים ובאיירן מינכן, קבוצת ההוקי אדלר מנהיים ועוד רבים נוספים.

אודות SAP 

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel

23.1.19 CIO FOCUS 2019 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע כגון: ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון - KM Best Practices"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
28.3.18 "כנס המחשוב הארגוני - ERP FOCUS"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות חידושים וחדשנות במערך המחשוב הארגוני בהיבטים שונים: פלטפורמה, פונקציונאליות ומהלכי הטמעה. לפרטים והרשמה...
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe