MBTI
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
27.11.18 סדנה: "Microsoft Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי, שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם. לפרטים>>
18.12.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>
11.12.18 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"

בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
21.11.18 כנס: "ניהול השירות בעידן החדש"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים אודות חדשנות טכנולוגית ויישומית לשיפור מערכי השירות בארגונם. לפרטים והרשמה>>
מועדון המנמ"רים - מפגשי 2018
מפגשי 2018 של מועדון המנמ"רים יעסקו בנושאים שעל הפרק כגון: סייבר ואבטחת מידע, עננים, חדשנות ב-IT, יישומים / רישוי תוכנה ועוד. לפרטים והרשמה>>

עדכונים וחדשות

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
SAP מכריזה על יכולות לימוד מכונה ואנליטיקה חדשות ב- SAP Leonardo...

 

בהכרזה נחשף כלי המאפשר לחברות לבנות בקלות בוטים מתוחכמים עבור שירות בצ'אט וכן כלי RPA חכם לביצוע אוטומציה לתהליכים רוטיניים

SAP הכריזה על הרחבת יכולות לימוד המכונה (ML) של SAP Leonardo, אשר מתבססת על שירות SAP Conversational AI המשודרג של החברה. ההרחבה תאפשר לחברות לבנות בקלות בוטים מתוחכמים עבור שירות בצ'אט. SAP גם הכריזה על השקעה ב- RPA חכם – תהליכים רובוטיים אוטומטיים – אשר נועד לבצע אוטומציה של תהליכים רוטיניים. מעבר לכך, SAP מתכננת להשיק יכולות חדשות לתכנון חכם של אפליקציות בפתרון SAP Analytics Cloud, וכן הוסיפה תוכן שותפים חדש לספריית התוכן העסקי. 

הכרזות אלו נערכו בכנס SAP TechED שנערך השבוע (23-25 באוקטובר) בברצלונה. 

"באמצעות אוטומציה חכמה של תהליכים רוטיניים שלעיתים מבוצעים על ידי בני אדם, הלקוחות שלנו יוכלו להשיג את רמות האוטומציה הגבוהות שנדרשות להם כדי להפוך לארגון חכם", אמר יורגן מולר, סמנכ"ל חדשנות, SAP. "לימוד מכונה פועל כאן כמוח, אשר מנהל אירועים חריגים ומנחה את בוט ה- RPA בדרך לביצוע התהליכים הרצויים. עם ההיצע של SAP Conversational AI לארגונים גדולים, עשינו צעד נוסף קדימה עם חבילת בוטים ייעודיים משופרת. השדרוג הנוכחי מאפשר ללקוחות שלנו לבצע אוטומציה של שירות הלקוחות עם בוטים של צ'אט. עדכונים אלה, יחד עם יכולות אנליטיקה חכמה חדשות, מהווים נקודת ציון חשובה בשילוב חוכמה בארגון".   

יכולות לימוד המכונה הכלולות ב-  SAP Leonardo מאפשרות למפתחים לצרוך, לתכנן ולהרחיב לימוד מכונה (ML) בהתאם לצרכיהם בצורה חכמה. 

עם השקת הפתרון לרמת האנטרפרייז, SAP Conversational AI הופך לשירות מהיר, יעיל ועתיר ביצועים לבניית בוטים. ארגונים יכולים כעת לפרוס בוטים עוצמתיים לתמיכה בלקוחות ולהזניק את התפוקה שלהם תוך ימים. הפתרון שיהיה זמין בסוף אוקטובר, נתמך על ידי השקת חמישה פיצ'רים נוספים. למידע נוסף, לחץ כאן. 

בנוסף, SAP ממשיכה להשקיע ביכולות לימוד מכונה שיאפשרו למדעני נתונים להכשיר את המודלים שפיתחו בעצמם ובשירותי ML חדשים. פיתוח זה הוא חלק מהאסטרטגיה של   SAPלנוע אל עבר פתרון יחיד שיספק חווית ML מאוחדת בכל פתרונות SAP, לצד גישה לטכנולוגיות ML מרכזיות בקוד פתוח. פתרון זה נועד לתמוך בהפעלה קלה של מודלים של ML  בסביבת הייצור ובהיקף נרחב. בכך מקילה SAP את רמת העומס מארגוני IT אשר מנהלים את מחזור החיים והאינטגרציה של לימוד מכונה בתוך הסביבה הארגונית. 

אלו הם חמשת שירותי ה- ML הבאים המתוכננים להמשך השנה:

  • זיהוי טקסט בתוך תמונה: חילוץ טקסט מתוך תכני תמונה אקראיים. יכולת המשמשת לקריאת תוויות של מוצרים ולזיהוי שמות מותג עם צבעים, גדלים וסגנונות שונים.
  • סיווג מותאם אישית של תמונה: שירות אדפטיבי, אשר מבצע סיווג תמונה מבוסס פיקסלים. מאפשר איתור וזיהוי של אובייקטים בתמונות ואת הצורות שלהם. הדבר יכול לשמש, לדוגמא, לזיהוי מארזים בחנויות קמעונאיות, כגון בקבוקים, פחיות, פריטי אופנה וכדומה.
  • חילוץ מותאם אישית של מאפייני טקסט: שירות אדפטיבי המאפשר לזהות תבניות בטקסט ולהשיג התאמה בין מסמכים דומים.
  • טקסט-לקול בענן מאת גוגל: ממיר טקסט כתוב לדיבור כדי להפעיל יישומי שיחה
  • קול-לטקסט בענן של גוגל: ממיר קול לטקסט כתוב באמצעות טכנולוגיית DeepMind WaveNet כדי להפעיל יישומי שיחה   

כחלק מהשותפות של SAP עם גוגל, היצע לימוד המכונה של SAP מתוכנן להיות זמין גם עבור Google Cloud Platform (GCP) בנובמבר 2018. הדבר יאפשר ללקוחות להשתמש ב- GCP וב- SAP Cloud Platform יחדיו כדי לבנות אפליקציות עבור ארגונים חכמים. SAP וגוגל ממשיכות לשתף פעולה כדי לספק שירותים נוספים ל- SAP Cloud Platform.

כדי להגדיל יעילות עסקית וכדי להפחית תלות בעבודה ידנית, חזרתית ויקרה, SAP תרחיב את מערך ה- ML שלה עם intelligent robotic process automation – שילוב בין אוטומציה של תהליכים רובוטיים, לימוד מכונה ו- Conversational AI, במסגרת מערך אוטומציה אחיד מקצה לקצה. הזמינות של המוצר הראשון מתכוננת לתחילת 2019 - תשתית רובוטית עבור SAP S/4HANA – שנועדה לספק תהליך עבודה אוטומטי עם מספר צעדים ואפליקציות, תוך לימוד והתמודדות עם אירועים חריגים.

 אפליקציות אנליטיקה עוצמתיות עם יכולות חכמות

בהתבסס על החדשנות האחרונה בלימוד מכונה עבור משתמשים עסקיים של SAP Analytics Cloud וכדי לתמוך בדרישות המתוחכמות של עסקים, החברה מתכננת לאפשר למפתחים לבנות אפליקציות אנליטיקה המשלבות מערך עשיר של יכולות. במסגרת סביבת פיתוח ייעודית, יכולות תכנון האפליקציות ב- SAP Analytics Cloud יאפשרו יכולות של כתיבת סקריפט מתקדמת, סטנדריזציה של תוכן אנליטיקה, והרחבת אנליטיקה – באמצעות ערכות פיתוח תוכנה וממשקים גרפיים לתכנות אפליקציות.

אודות SAP 

SAP היא מובילה עולמית בפיתוח ויישום יישומים ארגוניים. החברה מסייעת לארגונים בכל סדר גודל ובכל ענף ועיסוק להתנהל טוב יותר באמצעות כלי Back Office, כלים לניהול החלטות בחדר ישיבות, ניהול מפעלים, ניהול מרכזים לוגיסטיים ועד חנויות. היישומים והשירותים של SAP משמשים כ- 320,000 עסקים ולקוחות על מנת לעבוד ברווחיות, להתחדש ללא הרף ולצמוח בהתמדה. SAP היא ספקית היישומים העסקיים הגדולה בישראל. ל- SAP 3,400 לקוחות גדולים ועד קטנים בישראל ולמעלה מ- 220,000 משתמשים. בין לקוחות SAP בישראל נמנים: ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.sap.com/israel

21.11.18 - כנס Service Management Focus - ניהול השירות בעידן החדש
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים אודות חדשנות טכנולוגית ויישומית לשיפור מערכי השירות בארגונם. לפרטים והרשמה>>
26.11.18 מפגש מנמ"רים: "המשאב האנושי ב-IT"
מטרת המפגש: כיצד לשמר עובדים ולבסס את הידע המקצועי ביחידת ה-IT בשלוב של עובדי החברה, אינטגרטורים וספקים. לפרטים והרשמה.>>
27.11.18 סדנה: "Microsoft Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי, שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם. לפרטים והרשמה>>
11.12.18 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
18.12.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
23.1.19 CIO FOCUS 2019 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe