MBTI
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
29,10,18 סדנה: "להוציא יותר מהפריוריטי בארגון"
בסדנה נסקור את שלושת רמות היישום של פריוריטי - מהשלב הבסיסי ועד השלב המתקדם ביותר ונתייחס לאתגרים של המשתתפים שפריוריטי מוטמעת בארגונם. לפרטים>>
GuideAPP מציעה שירותי הדרכה לפריוריטי
שירותי הדרכה, לא יישום ! זול יותר ! יעיל יותר ! בניית תוכנית הדרכה לפי צרכי הארגון, מדריכים למשתמשים, ועוד. לפרטים >>>
21.11.18 כנס: "ניהול השירות בעידן החדש"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים אודות חדשנות טכנולוגית ויישומית לשיפור מערכי השירות בארגונם. לפרטים והרשמה>>
22.10.18 - כנס SMB Cyber & Information Security
מטרת הכנס, שיתקיים במרכז הכנסים כפר המכביה, לספק מידע עדכני למנהלים אודות הדרך הנכונה להתנהל מול סיכוני אבטחת מידע פנימיים וחיצוניים. לפרטים והרשמה>>
26.11.18 סדנה: "Microsoft Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי, שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם. לפרטים>>
מועדון המנמ"רים - מפגשי 2018
מפגשי 2018 של מועדון המנמ"רים יעסקו בנושאים שעל הפרק כגון: סייבר ואבטחת מידע, עננים, חדשנות ב-IT, יישומים / רישוי תוכנה ועוד. לפרטים והרשמה>>
13.11.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>

עדכונים וחדשות

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל פנים-ארגוני של ServiceNow בחברת אל על...


היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים

דיקומנו לאבס מקבוצת One1 הקימה פורטל שירות פנים-ארגוני בחברת אל על. הפורטל החדש, שהוקם על פלטפורמת ServiceNow, מאפשר לעובדי אל על לפתוח בקלות ובמהירות קריאות שירות מול אגף התשתיות של חטיבת המחשוב בחברה, ולקבל מענה מהיר ויעיל לפנייתם. לאחר פיילוט קצר שהסתיים בחודש יוני, נפתח הפורטל לשימוש ששת אלפי העובדים של אל על בישראל. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

אחת ממטרות הפרויקט הייתה לייעל משמעותית את מערך שירותי ה-IT באל על ולהפחית את העומס הרב במוקדי השירות הטלפוני שדרשו משאבים רבים. הודות לפרויקט שביצעה דיקומנו לאבס, כל הפניות מועברות ישירות לגורמי הטיפול בצורה אוטומטית, ללא צורך בסינון על ידי מרכז התמיכה. בנוסף, משתמשי הקצה יכולים לבדוק בפורטל את סטטוס הטיפול בפנייתם, לקבל נוטיפיקציות על כל התקדמות בשלבי הטיפול, ואף להתכתב בכל רגע נתון בצ'אט עם הגורם המטפל.

איציק כהן, ראש אגף תשתיות מחשוב ותקשורת, אל על: "אנו עובדים עם דיקומנו לאבס שנים רבות, והפרויקט האחרון מצדיק זאת היטב. אנו מקבלים פידבק מצוין גם מצד המשתמשים וגם מהגורמים המטפלים באגף התשתיות ושירותי המחשוב. בעקבות הצלחת הפרויקט, בקרוב נפתח את הפורטל גם לשימוש עובדי החברה בחו"ל, ואנו בוחנים שימוש במערכת גם ביחידות ארגוניות נוספות באל-על, בנוסף לשירותי IT בלבד".

 גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1: "אנו גאים לתמוך באל על, בדרכה הבלתי מתפשרת לשיפור השירות לעובדים. המקצועיות של דיקומנו לאבס, יחד עם תשתית המידע של ServiceNow, מעניקות לאל על את היכולת לערוך ניתוח ותחקור של תהליכים בפורטל, ולזהות נקודות קריטיות שדורשות תיקון או שיפור. הודות לכך, חטיבת המחשוב של אל על יכולה לפתח עקומת למידה מהירה ולהטמיע דינמיקה של שיפור תמידי במערך השירות לכלל עובדי הארגון".

22.10.18 - כנס SMB Cyber & Information Security Focus
מטרת הכנס, שיתקיים במרכז הכנסים כפר המכביה, לספק מידע עדכני למנהלים אודות הדרך הנכונה להתנהל מול סיכוני אבטחת מידע פנימיים וחיצוניים. לפרטים והרשמה>>
23.10.18 מפגש "IT Road Map" במסגרת מועדון המנמ"רים
מתודולוגיה להכנת תוכנית רב שנתית ושילוב הנהלה באישור השקעות ב-IT וגזירת משמעויות לתוכנית עבודה ותקציב ה-IT + דיוני שולחן עגול. לפרטים והרשמה.>>
29.10.18 סדנה: "להוציא יותר מהפריוריטי בארגון"
בסדנה נסקור את שלושת רמות היישום של פריוריטי - מהשלב הבסיסי ועד השלב המתקדם ביותר ונתייחס לאתגרים של המשתתפים שפריוריטי מוטמעת בארגונם. לפרטים והרשמה>>
13.11.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
21.11.18 - כנס Service Management Focus - ניהול השירות בעידן החדש
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים אודות חדשנות טכנולוגית ויישומית לשיפור מערכי השירות בארגונם. לפרטים והרשמה>>
26.11.18 סדנה: "Microsoft Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי, שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe