MBTI
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
פתרונות "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני"
מקבץ ספקים מובילים בתחום כולל פתרונות בתחום הסריקה, ארכוב, חתימה אלקטרונית, יצירת מסמכים ועוד. לפרטים>>>
מועדון המנמ"רים - מפגשי שיתוף ידע 2017
מפגשי שיתוף ידע של מועדון המנמ"רים לשנת 2017 יתמקדו באתגרים שונים הניצבים בפני המנמ"ר ויחידת ה-IT: תשתיות, יישומים, ניהול IT, אסטרטגיה וחדשנות ועוד>>
29.11.17 - סדנה: "התאמת דרישות תפקיד לכישורי העובד - מיצוי פוטנציאל ומעורבות רגשית"
בסדנה נלמד כיצד לשפר את ההלימה בין כישורי ויכולות העובד למשימות אותן הוא מבצע באופן המגביר את מיצוי פוטנציאל העובד ומעורבותו הרגשית ומביא לשיפור בחיבוריות ארגונית ועבודת צוות. למידע נוסף >>
30.11.17 סדנה: "בחירה והטמעת מערכות מידע בשירות שרשרת האספקה"
בסדנה תתבצע היכרות עם סוגי מערכות תומכות בשרשרת האספקה, הבנת השיקולים והאסטרטגיות האפשריות בבחירה והטמעה של המערכות ועוד. לפרטים>>
27.11.17 כנס: CYBER&information Security FOCUS
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים בארגונים אודות הדרך הנכונה להתנהל מול סיכוני אבטחת מידע פנימיים וחיצוניים". לפרטים והרשמה>>
11.12.17 סדנה: "תכנון ובקרת עלויות תקשורת וקישוריות בין סניפים"
בסדנה יסקרו נושאים המאפשרים לבצע תכנון מיטבי של רשת התקשורת הארגונית והבין סניפית, לשירותי Data & Voice, על מנת לאפשר גישה מהירה למידע תוך בקרה ואבטחת מידע ברשת. לפרטים>>
פתרונות "Business Analytics"
מקבץ ספקים מובילים בנושא תחקור נתונים / Business Analytics >>
רשימת כנסי FOCUS 2017
כנסי Focus 2017 יתמקדו בטכנולוגיות ומתדולוגיות בנושאים שונים כגון: ERP, Cyber, BUSINESS ANALYTICS ועוד. לפירוט >>

עדכונים וחדשות

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
אורקל מוסיפה יכולות חדשניות של בינה מלאכותית (AI) לאפליקציות חווית הלקוח שלה...



התוספות החדשות לחבילת ה-CX (חווית הלקוח) של אורקל תאפשר לעסקים לתת מענה לציפיות מרקיעות שחקים של לקוחותיהם

אורקל מרחיבה את חבילת חווית הלקוח שלה Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite עם סדרת חידושים המחברים בין דאטה, חוויות ותובנות. החברה מוסיפה יכולות חדשניות של בינה מלאכותית (AI) לשימושם של מנהלים ומקצוענים בתחום השיווק, המכירות, שירות ומסחר. כחלק מגישה חכמה יותר לניהול חוויית הלקוח, הגרסה החדשה כוללת גם חידושים בתחום המסחר, שירות לקוחות ונתונים (דאטה) התנהגותיים, וכן חוויית משתמש אינטואיטיבית חדשה.

סטיב מירנדה, סגן נשיא בכיר לפיתוח אפליקציות באורקל: "האפליקציות האדפטיביות החדשות מאפשרות למשתמשים עסקיים בארגון לנצל במהירות את היתרונות של החידושים האחרונים בתחום בינה מלאכותית. לשם כך ביטלנו את הצורך בעוד אינטגרציות ויכולות AI משובצות באפליקציות הענן של אורקל. יכולות ה-AI החדשות משלבות דאטה של צד-ראשון וצד-שלישי יחד עם למידת מכונה (Machine Learning) ומדע קבלת החלטות מתוחכם, היוצרים יחד את תיק האפליקציות העסקיות מבוססות AI החזק ביותר בתעשיה. יכולות אלו הופכות את תהליך קבלת ההחלטות פשוט יותר ויעיל יותר למקצוענים עסקיים בארגון".

יכולות חדשות מבוססות בינה מלאכותית מייצרות אופטימיזציה בביצועים של קמפיינים שיווקיים, מקצרות מחזורי מכירות ומייעלות תהליכי שירות לקוחות. כך לדוגמא, בתהליך נקיבת המחיר ללקוח, אופטימיזציה גרפית של מחיר המבוססת על בינה מלאכותית מסייעת לאנשי מכירות בשיקול דעת במתן הנחות, במקרים ספציפיים.

 לדברי שמוליק האוזר, מנהל תחום חווית לקוח באורקל ישראל: "ציפיות הלקוחות כיום מרקיעות שחקים ולכן מחייבות חשיבה מחודשת על גישות מסורתיות לשירות לקוחות, לשיווק ולמכירות. במטרה להצליח במציאות הדיגיטלית הזו, על ארגונים לחבר בין נתונים, חוויות ותובנות, וזאת כדי לשנות את הגישות המסורתיות ולהתאימן לניהול חוויית הלקוח המודרנית. חבילת ה-CX של אורקל מפחיתה את מורכבות ה-IT, מספקת חדשנות בחווית הלקוח וכתוצאה מכך מביאה לתוצאות עסקיות משופרות."

  • בתחום שירות לקוחות – שימוש בדאטה של הצרכנים ובהתראות על חדשות רלוונטיות, מאפשר לפשט תהליכים ולהעצים את החווית הלקוח. לדוגמא, אופטימיזציה של תהליך המענה לשאלות נפוצות של צרכנים באתר החברה: יכולות ה-AI מסייעות לקצר את הזמן שבין פניית הלקוח לבין מתן מענה בהקשר לאלפי שאלות פוטנציאליות ותשובות הקשורות אליהן על בסיס טכנולוגיות למידה עמוקה (deep learning). יכולת זו מפשטת תהליכים עבור נציגי שירות לקוחות, המטפלים בפניות באמצעות מתן תשובות אוטומטיות המבוסס על למידה קודמת.

  • יכולות חדשות בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) מציעות שירות לקוחות פרואקטיבי וניהול תקלות תוך ניצול נתונים שמפיקים התקנים חכמים של צרכנים, המיועדים ללכידה ולניתוח בזמן אמת של תובנות על אופן האינטראקציה של לקוחות עם מוצרים ושירותים. בה בעת, יכולות משופרות של ניהול ידע מספקות את ההקשר הדרוש לאנשי מקצוע בתחום שירות הלקוחות להענקת חוויות עקביות בכל ערוצי השירות.
  • בתחום השיווק: יכולות ה-AI החדשות מספקות לאנשי השיווק תובנות המאפשרות להבין טוב יותר את קהלי היעד ולמטב הצעות שיווקיות תוך שימוש בדאטה של צרכנים ועסקים. הטכנולוגיה מסתכלת על קמפיינים שיווקיים שונים כדי למדוד את שיעור התגובה בקרב בודדים, קבוצות ותוכניות, וכך מאפשרת לאנשי השיווק לזהות כיצד קהלי היעד יוצרים אינטראקציה עם תוכן וכן לזהות את הדרכים האופטימליות לתקשורת עתידית עם אותם לקוחות.

  • בתחום המכירות: יכולות ה-AI החדשות משתמשות בדאטה עסקי כדי לספק לאנשי המכירות המלצות מדוייקות לגבי הצעד הבא שלהם בדרך לסגירת עסקה ולמטב את ההצעה ללקוח. היכולות החדשות גם עוזרות להם באופן חכם, על ידי משיכת דאטה מחדשות בזמן אמת כדי לתעדף תובנות מרכזיות. תובנות אלה מעצימות את צוותי המכירות עם מידע מעודכן אודות חשבונות לקוח, כך שהם תמיד מוכנים לפני יצירת קשר עם לקוח.

  • בתחום דאטה התנהגותי: יכולות הדור-הבא בניתוח דאטה מאפשרות לאנשי מקצוע בתחום חווית הלקוח להבין מיידית אותות שלקוחות משדרים בהתנהגותם, ולהתאים את עצמם אליהם. הפלטפורמה החדשה לדאטה התנהגותי אוספת, מחברת, מנתחת ומפיצה מידע התנהגותי של לקוחות בזמן אמת, וכך מספקת תמונה מלאה ומאוחדת של האינטראקציה בין הלקוח למותג. כך לא צריכים מנהלי חווית הלקוח להסתפק בטכניקות של דגימה, אלא יכולים להפיק תועלת מרמה חדשה של חיזוי כוונות לקוח בכל ערוץ דיגיטלי, תוך יישום בזמן אמת ובקנה מידה נרחב.

אפליקציות בינה אדפטיבית (adaptive intelligent apps) מתבססות על תובנות מ-Oracle Data Cloud, שהוא ה-Marketplace בתחום הדאטה הגדול בעולם, עם אוסף של יותר מ-5 מיליארד IDs של צרכנים ועסקים, ויותר מ-7.5 טריליון יחידות מידע ((data points הנאספות מדי חודש. בעזרת תוספת של מדע נתונים (data science) מתקדם ו-ML (למידת מכונה) לדאטה של אורקל, ולדאטה של הארגון עצמו, האפליקציות האדפטיביות החדשות יכולות להגיב, ללמוד ולהתאים את עצמן בזמן אמת בהתבסס על דאטה דינאמי של היסטוריית הלקוח.

*********
אודות אורקל

Oracle Cloud מציע חבילות יישומי SaaS לתכנון משאבי הארגון (ERP), ניהול הון אנושי (HCM) וחוויית לקוח (CX), וכן מסד נתונים הטוב מסוגו - "פלטפורמה כשירות" (PaaS) ו"תשתית כשירות" (IaaS), מדאטה סנטרים בצפון-אמריקה, דרום-אמריקה אירופה ואסיה. למידע נוסף על אורקל (NYSE:ORCL, בקרו בכתובת: www.oracle.com.

27.11.17 "SMB Cyber & Information Security FOCUS"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני למנהלים בארגונים קטנים ובינוניים אודות הדרך הנכונה להתנהל מול סיכוני אבטחת מידע פנימיים וחיצוניים. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני. השירות כולל: סיוע בהכנת התוכן, הכנה והפצת הזמנה, רישום ואירוח. לפרטים>>
29.11.17 סדנה: "התאמת דרישות תפקיד לכישורי העובד - מיצוי פוטנציאל ומעורבות רגשית"
בסדנה נלמד כיצד לשפר את ההלימה בין כישורי ויכולות העובד למשימות אותן הוא מבצע באופן המגביר את מיצוי פוטנציאל העובד ומעורבותו הרגשית ומביא לשיפור בחיבוריות ארגונית ועבודת צוות. לפרטים>>
30.11.17 סדנה: "בחירה והטמעת מערכות מידע בשירות שרשרת האספקה"
בסדנה תתבצע היכרות עם סוגי מערכות תומכות בשרשרת האספקה, הבנת השיקולים והאסטרטגיות האפשריות בבחירה והטמעה של המערכות ועוד. לפרטים>>
11.12.17 סדנה: "תכנון ובקרת עלויות תקשורת וקישוריות בין סניפים"
בסדנה יסקרו נושאים המאפשרים לבצע תכנון מיטבי של רשת התקשורת הארגונית והבין סניפית, לשירותי Data & Voice, על מנת לאפשר גישה מהירה למידע תוך בקרה ואבטחת מידע ברשת. לפרטים>>
12.12.17 בית פתוח: "כלים מתקדמים לניהול התכנון"
במפגש יציגו מומחי ASC, כלים מתקדמים ומובילים בעולם ובישראל לתכנון בשני היבטים: ניהול תחזיות ו-S&OP ותזמון הייצור בקיבולת סופית. לפרטים והרשמה>>
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe