MBTI
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
7.3.18 סדנה: "תכנון ובקרת עלויות תקשורת וקישוריות בין סניפים"
בסדנה יסקרו נושאים המאפשרים למנהלי מחשוב ותשתיות בארגונים לבצע תכנון מיטבי של רשת התקשורת הארגונית והבין סניפית לשירותי Data&Voice בהיבטי מהירות, אבטחת מידע ובקרת עלויות. לפרטים>>
פתרונות "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני"
מקבץ ספקים מובילים בתחום כולל פתרונות בתחום הסריקה, ארכוב, חתימה אלקטרונית, יצירת מסמכים ועוד. לפרטים>>>
26.3.18- סדנה: "GDPR ואבטחת מידע - אחריות בעלי משרה"
בסדנה נסקור את האחריות והחבויות השונות של מנהלים וארגונים כלפי גורמים שונים ביחס לאבטחת המידע שלהם, מקורות החיוב ומשמעות ההפרה. לפרטים>>
5.3.18 סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME"
בסדנה תוצג מתודולוגיה סדורה לשלבי הבחירה וההטמעה ותתבצע סקירה של שלוש מערכות ERP (פריוריטי, SAP Business One ו-Infor M3). לפרטים והרשמה>>
מועדון המנמ"רים - מפגשי 2018
מפגשי 2018 של מועדון המנמ"רים יעסקו בנושאים שעל הפרק כגון: סייבר ואבטחת מידע, עננים, חדשנות ב-IT, יישומים / רישוי תוכנה ועוד. לפרטים והרשמה>>
21.2.18 סדנה: "פיתוח מנהלים בסביבה ארגונית מאתגרת"
בסדנה נציג ונמחיש כלים ומתודות, המאפשרים למנהלים בסביבה ארגונית מאתגרת להגיע לתובנות הנדרשות לפיתוח מודעות ופוטנציאל, לשם הרחבת יכולות ואפקטיביות ניהולית. לפרטים>>

עדכונים וחדשות

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
אורקל משיקה סדרת חידושים כגישה חכמה יותר לניהול חוויית לקוח...


צ'טבוטים, בינה מלאכותית ויכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-
Social Messaging מעצימים את חוויית הלקוח ומאפשרים לחולל מהפכה בתהליכים העסקיים הקיימים 

כנס אומנות השיווק מונחה נתונים (data driven) של איגוד השיווק הישראלי בשיתוף אורקל ישראל יתקיים ביום ד' 10.5

 

אורקל משיקה סדרה של חידושים בפתרון Oracle CX (Customer Experience) Cloud Suite. החידושים כוללים שילוב של טכנולוגיות חדשניות כגון צ'טבוטים ובינה מלאכותית עם יכולות משופרות של מובייל, וידאו ו-Social Messaging, ומאפשרים למקצוענים בתחום המסחר, השיווק, המכירות והשירות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהבטיח תוצאות עסקיות ממשיות.

הטכנולוגיות הדיגיטליות שינו באופן מהותי את האופן שבו לקוחות מקיימים אינטראקציה עם מותגים, וכעת מגיע למיינסטרים דור חדש של חידושים, כגון בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים (IoT). בעקבות הכנסת השיפורים האחרונים ל-Oracle CX Cloud Suite, אורקל מעצימה את אנשי המקצוע בתחום חוויית הלקוח, ומאפשרת להם לנקוט בגישה חכמה יותר בנוגע לניהול השינויים הדיגיטליים בעסק.

 

חידושים בתחום הצ'טבוט

היכולות החדשניות של הצ'טבוטים מאפשרות חוויות לקוח חדשות באמצעות הצגת שאלות ומתן תשובות חכמות לפניות הלקוחות על גבי פלטפורמות מונעות טקסט ומונעות קול, כגון המסנג'ר של פייסבוק ו- Alexa של אמזון. מנהלי השיווק יכולים לנצל את יכולות הצ'טבוט למטרות השיווק הרב-ערוצי שלהם, על מנת לשפר ולקדם מסעות לקוח רחבי היקף ה'מתוזמרים' על-ידם. מנהלי השירות יכולים להפיק תועלת מהסגנון הדיבורי של העוזר הווירטואלי החדש כדי לספק חוויות לקוח מבודלות של שירות עצמי, ובה בעת לשפר את זמני התגובה והפתרון לרוחב ערוצי הצ'אט והעברת ההודעות. מנהלי המכירות יכולים למנף עוזר וירטואלי חדש, אשר משפר את פרודוקטיביות המכירות על-ידי כך שהוא מתפקד כעוזר נייד ומונע קול, שהופך משימות מכירה נפוצות כמו חיפוש לקוחות, יצירת עסקאות ועדכונים לאוטומטיות.

 

חידושים בתחום הבינה המלאכותית (AI)

אפליקציות חדשות של חוויית לקוח המבוססות על בינה מלאכותית מעצימות את מנהלי השיווק, המכירות והשירות ומאפשרות להם לספק חוויות חכמות יותר לאורך מחזור החיים של הלקוח. האפליקציות המותאמות החדשות של -CX ממזגות באופן ייחודי דאטה שנאסף על לקוחות מיד ראשונה ומצד שלישי יחד עם יכולות מתוחכמות של קבלת החלטות ו- machine learning, במטרה לסייע לארגונים באופטימיזציה של חוויות הלקוח והתוצאות העסקיות.

האפליקציות מותאמות הבינה עבור ה-CX כבר הוטמעו במערכת Oracle CX Cloud Suite, באפליקציות הסחר, השיווק, המכירות והשירות הקיימות. כך יכולים מקבלי ההחלטות העסקיים להבטיח לעצמם כי הם משיגים אימפקט וערך מיידים.

 

חידושים בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messaging

היכולות המשופרות בתחום המובייל, הווידיאו וה- Social Messagingמסייעות למנהלי תחום חוויית הלקוח לשנות את התהליכים העסקיים הקיימים, על מנת שיוכלו לתת מענה לציפיות ההולכות וגדלות של הלקוחות כיום. היכולות החדשות של הווידיאו וה-Social Messaging שעומדות לרשות מנהלי השירות, מאפשרות להם לקדם את אסטרטגיות הדור הבא של שירות הלקוחות, מעצם כך שהן מאפשרות לסוכני שירות הלקוחות לקיים אינטראקציה עם לקוחות לרוחב ערוצי ה-WeChat, המסנג'ר של פייסבוק וערוצי הווידיאו. יכולות המובייל החדשות מאפשרות למנהלי המכירות למקסם את הפרודוקטיביות של נציגי המכירות, המנהלים והשותפים באמצעות חוויית משתמש מבוססת קול, משימות ותפקידים. בנוסף, כעת עומדת לרשות מנהלי המכירות גמישות שמאפשרת להם להשתמש בטאבלטים שהם Windows Surface, כמו גם בהתקני iOS ואנדרואיד, וכך לנצל את יכולות ה- offline במלואן כדי ליצור ולערוך את נתוני המכירות ללא חיבור סלולרי או חיבור Wi-Fi.

 

 "השיפורים הללו שהוכנסו ל-Oracle CX Cloud Suite מדגישים את המחויבות העמוקה שלנו לגישה מבוססת חידושים לגבי פיתוח תוכנה והטמעתה לרוחב כל הפלטפורמה שלנו", אומר שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל. "על-ידי שילוב יכולות חדשות של מובייל, וידיאו ו- Social Messaging יחד עם החידושים האחרונים בתחום הצ'טבוטים, הבינה המלאכותית וה-IoT, אנו מסוגלים לסייע לארגונים מכל הגדלים לקדם חדשנות ומהפכה עסקית. אנו מחויבים לסייע לארגונים לעמוד בדרישותיהם של לקוחות מתוחכמים בנוגע לחוויות לקוח חלקות, מותאמות אישית ומידיות, גם היום וגם בעתיד".

 

Oracle CX Cloud Suite, שהינה חלק מ-Oracle Applications Cloud מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה חכמה יותר כלפי ניהול חווית לקוח ויוזמות לשינויים עסקיים. על-ידי אספקת פלטפורמה עסקית מהימנה, אשר מחברת בין דאטה, חוויות ותוצאות, פתרון Oracle CX Cloud Suite מסייע ללקוחות להפחית את מורכבות ה-IT, לספק חוויות לקוח חדשניות ולהשיג תוצאות עסקיות הניתנות לחיזוי וממשיות. ה- Oracle CX Cloud Suite כולל את Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle CPQ Cloud, Oracle Commerce Cloud, Oracle Service Cloud ו-Oracle Social Cloud.

*****

 

כנס אומנות השיווק מונחה נתונים (data driven) שעורך איגוד השיווק הישראלי בשיתוף חברת אורקל ישראל, ויתקיים ב-10.5 בבית אורקל ישראל, יעסוק בדאטה כאחד המניעים העיקריים למהפכה הדיגיטלית ולאבולוציה של תחום השיווק.

הכנס יעסוק בנושאים החמים ביותר בתחום, ביניהם: כיצד מגדירים יעדים ובונים פעילות שיווקית מבוססת דאטה, בינה מלאכותית בשירות הנתונים, אחסון, ניתוח ופילוח נתונים, בניית פעילות שיווקית מבוססת דאטה והפלטפורמות הטכנולוגיות התומכות בה, Marketing Automation, הפסיכולוגיה שמאחורי הנתונים והבנת התנהגות הצרכנים ועוד.

 

20.3.18 "Business Analytics Focus 2018 " - כנס טכנולוגיות למקבלי החלטות
בין נושאי הכנס: מודלים של בגרות ארגונית בשימוש בכלי אנאליטיקה, שימוש בבינה מלאכותית לצרכי ניבוי וניהול סיכונים, חדשנות: יישום כלים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות, מניסיונם של ארגונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני. השירות כולל: סיוע בהכנת התוכן, הכנה והפצת הזמנה, רישום ואירוח. לפרטים>>
מועדון המנמ"רים - מפגשי 2018
מפגשי 2018 של מועדון המנמ"רים תוכננו בכדי לסייע למנהל/ת מערכות המידע להתמודד בהצלחה עם נושאים שעל הפרק כגון: סייבר ואבטחת מידע, עננים, חדשנות ב-IT, יישומים / רישוי תוכנה ועוד. לפרטים והרשמה.>>
סקירת כנס: SMB Cyber FOCUS
הכנס, שהתקיים ב-27.11.18, בהשתתפותם של כ-160 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות מגמות חדשות ודרכי התגוננות בתחום אבטחת המידע הארגוני לארגונים מסדר גודל קטן ובינוני>>
5.3.18 סדנה: "בחירה והטמעת מערכת ERP בארגוני SME"
בסדנה תוצג מתודולוגיה סדורה לשלבי הבחירה וההטמעה ותתבצע סקירה של שלוש מערכות ERP (פריוריטי, SAP Business One ו-Infor M3). לפרטים>>
7.3.18 סדנה: "תכנון ובקרת עלויות תקשורת וקישוריות בין סניפים"
בסדנה יסקרו נושאים המאפשרים למנהלי מחשוב ותשתיות בארגונים לבצע תכנון מיטבי של רשת התקשורת הארגונית והבין סניפית לשירותי Data&Voice בהיבטי מהירות, אבטחת מידע ובקרת עלויות. לפרטים>>
26.3.18 סדנה: "GDPR ואבטחת מידע - אחריות בעלי משרה"
בסדנה נסקור את האחריות והחבויות השונות של מנהלים וארגונים כלפי גורמים שונים ביחס לאבטחת המידע שלהם, מקורות החיוב ומשמעות ההפרה. לפרטים>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe