CIO
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
12.7.17 "ERP FOCUS 2017 - כנס המחשוב הארגוני"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות "השלב הבא" במערך המחשוב הארגוני - ERP ושילובו במחשוב ענן, רשתות חברתיות, מחשוב נייד, BIG DATA ו-ANALYTICS. לפרטים והרשמה...
18.7.17 - סדנה: יחסים בניהול וניהול יחסים בארגון
בסדנה יוצגו שתי גישות של אבחון והתערבות, המציידות את המנהלים בכלים מעשיים ואפקטיביים לבנייה וניהול מערך יחסים תומך בהנעת עובדים ויצירת מעורבות - Engagement. למידע נוסף >>
פתרונות "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני"
מקבץ ספקים מובילים בתחום כולל פתרונות בתחום הסריקה, ארכוב, חתימה אלקטרונית, יצירת מסמכים ועוד. לפרטים>>>
פתרונות "Business Analytics"
מקבץ ספקים מובילים בנושא תחקור נתונים / Business Analytics >>
מועדון המנמ"רים - מפגשי שיתוף ידע 2017
מפגשי שיתוף ידע של מועדון המנמ"רים לשנת 2017 יתמקדו באתגרים שונים הניצבים בפני המנמ"ר ויחידת ה-IT: תשתיות, יישומים, ניהול IT, אסטרטגיה וחדשנות ועוד>>
רשימת כנסי FOCUS 2017
כנסי Focus 2017 יתמקדו בטכנולוגיות ומתדולוגיות בנושאים שונים כגון: ERP, Cyber, BUSINESS ANALYTICS ועוד. לפירוט >>
SUITEWORLD ISRAEL 2017, ה-27.6.17
הזמנה לכנס הלקוחות השנתי של חברת NetCloud הנציגה הרשמית של NETSUITE בישראל - מערכת המחשוב הארגוני המובילה בעולם - בענן. לפרטים והרשמה...

מאמרים

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
סקירת כנס: "ניהול מסמכים ותוכן ארגוני" (יולי 15)
הכנס התמקד בפתרונות לניהול מסמכים ותוכן ארגוני בעידן החדש וערכם הכלכלי לארגון. בין נושאי הכנס: אמצעים ליצירת תכנים / מסמכים, רגולציה, שלוב מסמכים בתהליכי עבודה, חתימה אלקטרונית, אתגרי סריקת וארכוב מסמכים ועוד.

שמואל מרדלר, מנכ"ל ERP.ORG, הציג את המגמות והחדשנות בתחום ניהול המסמכים. התחום מתאפיין בשנים האחרונות, בספקים אשר מתמחים באחת הפונקציות הקשורות לניהול המסמך כגון: חתימה אלקטרונית, סריקה, עיצוב מסמכים ומפתחים פלטפורמה מקיפה לתחום זה בלבד המוצעת בין השאר, במודל הענן. 

לתחום ניהול המסמכים היבטים פונקציונאליים רבים כמפורט להלן:

 בין האתגרים העומדים בפני הספקים בתחום זה: 

Metadata - יצירה אוטומטית של נתוני מסמך באמצעים כגון OCR

Integration - שלוב מסמכים באופן נוח בתהליכים עסקיים המנוהלים במערכות מידע אחרות בארגון 

Capture - הפיכת תמונות / קבצי פלט לקבצים הניתנים לקריאה 

Validation - בחינת טעויות במסמך (חוסר בחתימות, מידע חסר ועוד

Retrival - יכולת חיפוש מהירה לשם אחזור המסמך  

Security - מערכת הרשאות, מניעת שינויים 

Workflow Rule Based - Workflow

Collaboration - עדכוני מסמך גם במקביל, שמירת מהדורות, פרסום 


אלון פין, מומחה CCM ומנהל פרויקטים בכיר בקבוצת אמן, הציג אתגרים וישומים בעולם הפלט הארגוני. הפקת פלט דינמי, באמצעות פלטפורמה מתאימה, מאפשרת לארגון מצד אחד, התייעלות תפעולית וחסכון בעלויות הדפסה ומאידך, העברת מסרים "תפורים" ללקוחות בערוץ מותאם אישית, שיפור חווית הלקוח והנעת הלקוח לפעולה. 

פתרון FormIT מתוצרת קבוצת אמן, הינו מוצר תוכנה האוסף ומעבד מידע מכל מערכות המידע של הארגון יוצר מסמכים דינאמיים ופרסונאליים, מארכב ומפיץ אותם כפלט בכל סוגי המדיה. המוצר מהווה פתרון מקצה לקצה בכל מחזור הפקת המסמך.


בין היתרונות: 

  • פרסונליזציה שילוב מסרים שיווקיים ואישיים המותאמים ללקוח
  • TTM מהיר לצרכים משתנים של שיווק ורגולציות
  • חסכון בעלות הפקה ומשלוח- איחוד מסמכים ,הפצה דיגיטלית, עימוד חסכוני, הדפסה דו צדדית
  • ממשקים למערכות שונות בארגון (מע' Legacy  , CRM , ERP  )
  • קישוריות לארכיון דיגיטאלי (כולל שילוב של חתימה דיגיטאלית)
  • פלט רב ערוצי-התאמת תצורות הפלט לערוץ ההפצה והפצתו בזמן הנכון
  • התאמה לצרכי הנגישות (עפ"י חוק שיוון זכויות לאנשים עם מוגבלות)
  • רמת שרידות וביצועים גבוהה ותמיכה מלאה בתקני אבטחת מידע
  • גרפיקה מתקדמת - הוספת בר-קוד כולל QR וגרפים תלת מימדים
  • פתרון לנציגי שטח 

ניר כהן רינגל, מנהל פרויקטים ושיווק מוצר בקבוצת אלעד מערכות, הציג פתרון ניהול מסמכים מבוסס Microsoft SharePoint. 


הפתרון מאפשר תמיכה מלאה בכל חמזור החיים של מסמך בארגון:

  • תהליך אישור המסמך
  • חתימת המסמך
  • שיתוף המסמך
  • חיבור למערכות ארגוניות
  • שיתוף המסמך

בנוסף ניתן לעקוב אחר ביצוען של משימות ארגוניות הקשורות למסמך, לתייג ולקשר מסמך למשימה או דיון ולהגדיר מהלכי אישורים – Workflow בהתאם למדיניות הארגון. 

בין היתרונות הנובעים מרכישת פתרון ה-sharedocs  

  • מוצר מדף עם RoadMap מוגדר
  • תמיכה בגרסאות SharePoint השונות
  • קלות ופשטות הטמעה
  • מתן פתרון מקיף לתחום ניהול המסמכים
  • ידע מצטבר ונרחב בתחומי SharePoint
  • עקרונות ושיטות פעולה ברורים בפרויקטי ניהול מסמכים
  • תמיכה מלאה והתמחות בצד האפליקטיבי והתשתיתי של SP  

דוד אלוש, מנכ"ל CloudCom Applications, הציג את פתרון ה-BOX – פלטפורמה לניהול מסמכים ותוכן ארגוני בענן. Box נמצאת בשימוש בארגוני ענק וארגונים קטנים אשר עושים שימוש בפונקציונאליות הרחבה של הפתרון הכוללת: 

  • הצפנת המידע המועבר והמאוחסן
  • ניהול משתמשים, קבוצות והרשאות גישה
  • אכיפת מדיניות סיסמאות מתוחכמת
  • שילוב עם Active Directory ו-LDAP
  • אפשרויות אימות מתקדמות ותאריכי תפוגה
  • בקרת גישה מבוססת תפקיד
  • ועוד

בארץ נמצא המוצר בשימוש של למעלה מ-15,000 משתמשים ביניהם:

 

דורון פז, סמנכ"ל שירותים מקצועיים ב-NICE Actimize, הציג את השימוש ב-Box לשם שיתוף מסמכים עם ארגונים פיננסיים. חברת NICE Actimize מספקת פתרונות טכנולוגיים למניעת פשיעה פיננסית ובמסגרת זו היא מנהלת תיעוד טכני למשתמשי קצה המקיף כ-4,000 מסמכי מוצר הנדרשים לגישה מבוקרת ומאובטחת על ידי הלקוחות.  

בין הדרישות שקבלו מענה: 

  • תקשורת מאובטחת
  • זמינות 24X7
  • ניידות מכל מכשיר
  • שיתוף תוכן
  • ניהול מסמכים
  • בקרה וניתור 

השימוש במוצר הביא לחסכון ניכר בניהול המסמכים ואפשר שיפור השירות ללקוחות, מעקב אחר השימוש, חשיפת תיעוד טכני של מהדורות מתקדמות ועוד.

למצגת - לחץ כאן


חיים וינר, מנכ"ל Vrtech, סקר את הצרכים שמערכת ניהול מסמכים נדרשת לענות עליהם: 

  • סוגי המסמכים הנדרשים לקליטה
  • מקורות המסמכים: סריקה, דוא"ל, שרטוטים, EDI ועוד
  • יכולת המרת מסמכים מהדפסות נייר לפורמט דיגיטלי
  • המוטיבציה של המשתמשים לסרוק מסמכים
  • נוחות אחזור המסמך ועוד

חברת Vrtech דוגלת ביישום פונקציונאליות לניהול מסמכים בשלבים, ופתחה לשם כך מוצרים הפועלים עצמאית ויכולים לפעול גם בצורה משולבת. יישום המוצרים הינו קל ומהיר עם יכולת אינטגרציה למערכות התפעוליות שבארגון. בין המוצרים: 

EasyScan – מוצר לסריקת מסמכים, בעל יכולת מפתוח אוטומטית, ארכוב בארכיון היררכי ועוד 

LinkIt – מוצר לסריקה בודדת, יבוא מסמכים ואחזור כחלק מתהליך עבודה 

EasyPDF400 – ארכוב והפצת פלטים כולל המרת הדפסות למסמכים מעוצבים, חתימת מסמכים ונעילתם ועוד 

DocumentRouter – קליטה וארכוב חשבוניות דיגיטליות מספקים 

Fax&Mail Reply – קליטה וארכוב פקסים 

כמו כן הוצג סיפור לקוח עירית בת ים, המשרתת מעל 160,000 תושבים, אשר הטמיעה מוצרים מתוצרת Vrtech לשם התאמת המערך האדמיניסטרטיבי של הארגון לאתגרים החדשים. 


יובל שיבולי, מנהל תחום חתימה דיגיטלית ב-DocuSign, הציג את הסטנדרט החדש לחתימה דיגיטלית בענן – DTM. באמצעות פלטפורמת ה-DTM יכול כל עסק לחתום, לשלוח ולנהל מסמכים בענן בצורה חוקית ומאובטחת.  

חברת DocuSign מובילה בתחום החתימה הדיגיטלית עם הנתונים הבאים: 

  • למעלה מ-50,000,000 משתמשים ב-188 מדינות
  • מעל 100,000 לקוחות
  • מעל 50,000 משתמשים נוספים מצטרפים לפלטפורמת ה-DTM מדי יום

 

פלטפורמת ה-DTM לניהול חתימה דיגיטלית, מתוצרת DocuSign, מתבססת על תקן xDTM שהוגדר על ידי מועצה המתנהלת כגוף ללא מטרות רווח. התקן מחייב התייחסות למספר רב של היבטים כגון: 

  • Security
  • Enforceability
  • Availability
  • Interoperability
  • Privacy
  • Compliance
  • Universality
  • Scalability

למצגת - לחץ כאן


ליאת גל, מנכ"ל חברת אפגרייד קונסלטינג ושי חליף, מנכ"ל ADMS הציגו את מערכת M-FILES כפלטפורמה לבניית עולם העמית בתחום ביטוחי חיים. 

M-FILES הינה מערכת ניהול מסמכים ותוכן דינמי שלה פריסה בלמעלה מ-100 מדינות. המערכת פותחה באופן המאפשר למשתמשי הקצה לתפעל בקלות את המערכת עקב התכונות הבאות: 

  • ממשק משתמש קל ונוח
  • חיבור פשוט למערכות המידע הארגוניות
  • התאמה מלאה לצרכי משתמשי הקצה 

המאפיינים העיקריים של המערכת: 

  • תמיכה מלאה וממשק בעברית
  • ניהול הרשאות מתקדם
  • חתימה דיגיטלית
  • ניהול תהליכי עבודה – Workflow
  • אפליקציה למובייל בעברית מלאה
  • התממשקות מול מערכות ארגוניות
  • אינטגרציה מלאה עם Microsoft Office
  • שיתוף מסמכים וידע ארגוני 

פרויקט הטמעת פתרון ה-M-FILES במסגרת ביטוחי החיים בארגון קרנות השוטרים, נדרש להחליף מערכת שהתבססה על מסמכים ידניים, בכדי לאפשר מתן שירות יעיל

מהיר ומדוייק ללקוחות רבים. מהלך היישום התבסס על העקרונות הבאים: 

  • יצירת פורמט מסמכים ממוחשב לכל סוגי האסמכתאות הידניות.
  • תיוק אוטומטי עפ"י מאפייני המסמכים.
  • ניהול בקרות זמן אוטומטיות הנדרשות בתהליך ומבוצעות באופן ידני.
  • הפעלת טריגרים באופן אוטומטי כאשר פעולות לא מבוצעות במסגרת הזמן המוגדר ( WF).
  • פתיחת הרשאות לצפייה לאסמכתאות נדרשות עבור חברת הביטוח וסימון המסמכים שנקראים על ידה באופן אוטומטי במערכת.
  • יצירת מסמכי הודעה אוטומטים לעמיתים (מסמך בקשת מסמכים להגשת תביעה, אישור תקבול). 

מר יריב נעים, מנהל חטיבה בכיר לתחום הסריקה בביטוח לאומי, סקר את שירותי הסריקה במיקור חוץ. הצורך בפתרון מקיף לנושא הסריקה עלה כאשר התברר שפקידי הבטוח הלאומי משקיעים זמן רב בתיוק וחיפוש מסמכים. הניהול הידני הביא לטיפול איטי בתביעות, הקצאת שטחי אחסון יקרים, חוסר יכולת בגיבוי מסמכים ועוד. 

מכרז הסריקה כלל את הדרישות הבאות: 

  • יכולת סריקה ועיבוד בנפחים גדולים. (עשרות/מאות אלפי מסמכים ביום)
  • תפעול שוטף של כ-50 פרויקטים.
  • טכנולוגיות מתקדמות לעיבוד תמונות.
  • יכולות פענוח ICR OCR OMR
  • מפתוח איכותי, בקרת איכות.
  • יכולות המרה לפורמטים שונים
  • שילוב חתימה דיגיטלית של גורם מאשר

 סך הכל במערכת כ-280,000,000 מסמכים. במכרז זכתה חברת Imagestore אשר סורקת מסמכים מגורמי חוץ רבים.

 

בין היתרונות / תועלות שהופקו: 

  • שיפור תהליכי העבודה ושיפור השירות ללקוחות.
  • חסכון גדול בעלויות גניזת מסמכים.
  • עיבוד נתונים מהיר ואיכותי, עדכון מהיר ומדויק של מערכות המידע במוסד.
  • צמצום שטחי אחסון בסניפי המוסד.
  • ביטול התיוק הידני בסניפים.
  • נגישות מהירה וממוקדת למסמכים המבוקשים.
  • גיבוי ושרידות המסמכים לטווח רחוק.    

כותב המאמר: שמואל מרדלר, מנכ"ל ERP.ORG

ליצירת קשר:
 Shmuel.merdler@erp.org.il

 inon@i-con.co.il


ERP FOCUS 2017 - ה-12.7.17
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות "השלב הבא" במערך המחשוב הארגוני - ERP ושילובו במחשוב ענן, רשתות חברתיות, מחשוב נייד, BIG DATA ו-ANALYTICS. לפרטים והרשמה...
מפגשי שיתוף ידע 2017 של מועדון המנמ"רים
במפגשים, המתקיימים במסגרת מועדון המנמ"רים Business Alignment, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG יינתנו סקירות מקצועיות ויתקיים דיון במתכונת "שולחן עגול". לפרטים והרשמה .>>
18.7.17 סדנה: "ניהול יחסים ויחסים בניהול - בארגון"
בסדנה יוצגו שתי גישות של אבחון והתערבות, המציידות את המנהלים בכלים מעשיים ואפקטיביים לבנייה וניהול מערך יחסים תומך בהנעת עובדים ויצירת מעורבות - Engagement. למידע נוסף >>
סקירת כנס: 2017 Business Analytics Focus
הכנס, שהתקיים בכפר המכביה בהשתתפותם של כ-150 מנהלים עסקיים, סיפק מידע אודות חדשנות ופתרונות טכנולוגיים מתקדמים למקבלי החלטות בארגון. בכנס שיתפו החברות סלקום ו-MinuteMedia מניסיונן בהקמת מערכי Business Analytics מתקדמים >>
MBTI - Presenting Type in Organizations
מודל ה-MBTI המתבסס על התיאוריה של קארל יונג אודות סוגי טיפוסים פסיכולוגיים, מסייע למנהלים בהנעת והעצמת עובדים ושיפור תפוקות ברמת העובד והצוות>>
סקירת כנס: CIO FOCUS 2017 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
הכנס החמישי של מועדון המנמ"רים מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG כלל סקירות מקצועיות מטעם IDC ו-KPMG, חשיפת טכנולוגיות מתקדמות מובילות לשוק ה-IT, הצגת תוכנית הפעילות של המועדון לשנת 2017 ודיוני שולחן עגול. לפרטים>>
מרכז התמחות: ניהול מסמכים ותוכן ארגוני
פירוט אודות ספקים מרכזיים בתחום ניהול מסמכים ותוכן ארגוני>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe