CIO
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
23.1.19 CIO FOCUS - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>

מאמרים

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
דבר המומחה: אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח – CRM במלם תים (יוני 15)
אוהד סוקר את ניסיונו בתחום ה-CRM וההתמחות שנצברה ב-SAP CRM ו-C4C, מציין את התובנות שלו בהקשר לצוות הלקוח המעורב בפרויקט CRM ומונה את היתרונות העסקיים הנובעים מהטמעת מערכת CRM בארגון.


שמואל מרדלר: אוהד, תאר בקצרה את הניסיון שלך בתחום
 

אוהד הוניג: את הקרירה שלי התחלתי בתחום ה-SAP CRM בחברת אינטגרציה  כמוביל יישום CRM ולאחר מכן בכלל ביט מערכות – בית התוכנה של כלל ביטוח, שם הובלתי בתפקידי האחרון את מחלקת ה  CRM בארגון. צברתי ניסיון רב בפעילות קשרי לקוחות עניפה שבוצעה מול סוכנים ולקוחות קצה כאחד, על גבי מערכת אחודה ששרתה למעלה מ-1,500 משתמשים.

שמואל: אילו טכנולוגיות אתם מציעים בתחום ה-CRM?

אוהד: אנחנו מתמחים בשתי טכנולוגיות עיקריות הפונות ללקוחות שונים. התמחות ראשונה הינה יישום SAP CRM. קהל היעד של המוצר הינו ארגונים בינוניים וגדולים הנדרשים לפונקציונאליות עמוקה מאד בתחומים השונים של ה-CRM בארגון. 

ההתמחות השנייה הינה במוצר חדש לתחום ה-CRM בענן הקרוי C4C. מוצר זה  מיועד בעיקר לארגונים קטנים ובינוניים ומסופק במודל הענן על כל היתרונות המסחריים והאחרים שבו. הפתרון קל ומהיר ליישום -  פרויקט ממוצע אורך מספר שבועות. ברצוני להדגיש ש- C4C אינטגרטיבי למערכת SAP ERP ומערכות ארגוניות אחרות המנהלות את התהליכים הפיננסים/לוגיסטיים ומאפשר להציג תמונה מלאה של פעילות מול הלקוח כתוצאה מכך.   

שמואל: מהן התובנות שלך בכל הקשור לצוות הלקוח בביצוע פרויקט CRM?

אוהד: לצוות הלקוח (ארגון המטמיע מערכת CRM) צריכות להיות יכולות בשלושה תחומים עיקריים: הראשון, להציג את הדרישות הפונקציונאליות של הארגון באזורי המערכת השונים; השני, להיות מסוגל לבחון תהליכי BEST PRACTICE אשר נותנים מענה לדרישות ולקבל החלטות לגבי אימוץ אותם תהליכים עם ביצוע שינויים מחויבים בלבד; השלישי, להוות תווך מקצועי בין צוות היישום לבין משתמשי המערכת הן בהיבט "מכירת המערכת" למשתמשים והן בהיבט השגת עצמאות תפעולית מהר ככל האפשר לצורך תמיכה והעמקת היישום. 

שמואל: מהן היתרונות העסקיים לטעמך בהטמעת מערכת CRM בארגון ? 

אוהד: אמנה מספר יתרונות: 

  • יצירת "שפה אחודה" בין משתמשי הארגון המביאה לסטנדרטיזציה והתייחסות חד חד ערכית בניהול תהליכי מכירה , שיווק ושירות
  • שיפור השירות ללקוח ומיצוי ההזדמנויות העסקיות של הגדלת ערך לקוח, כתוצאה מהיכרות טובה של הלקוח, מאפייניו והפעילויות שהוא ביצע עם הארגון
  • סיוע בקבלת החלטות ניהוליות - מערכת ה-CRM מתעדת את הפעילות עם הלקוחות, מציפה חריגים ומאפשרת למנהלים ברמות השונות לחוש את דופק הפעילות ולקבל החלטות ניהוליות ואסטרטגיות בהתאם. 

ליצירת קשר: ohad_hon@malam.com

23.1.19 CIO FOCUS 2019 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע כגון: ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון - KM Best Practices"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
28.3.18 "כנס המחשוב הארגוני - ERP FOCUS"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות חידושים וחדשנות במערך המחשוב הארגוני בהיבטים שונים: פלטפורמה, פונקציונאליות ומהלכי הטמעה. לפרטים והרשמה...
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe