CIO
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
18.12.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>
23.1.19 CIO FOCUS - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
25.12.18 סדנה: "Microsoft Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בשירות עצמי, שתאפשר למשתתפים לקבל החלטה לגבי אימוץ הפתרון בארגונם. לפרטים>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>

מאמרים

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
סקירת מוצר: SPLUNK (פברואר 12)
Splunk – פתרון תוכנה מתקדם, המוטמע במהלך קצר (דקות)בארגון, אשר אוסף ומקטלג בזמן אמת נתוני מכונה (מערכות ה-IT והתשתיות) מכל מקור שהוא, תבנית או מיקום. זאת, ללא צורך ברכישת תוכניות או חיבורים מותאמים במיוחד. המוצר מאפשר או מייעל באופן ניכר ומיידי תהליכי תפעול, איתור ותחקור, הבנת פעילות הארגון, פיקוח והתרעה, דיוור וניתוח, ועוד.

 

האתגר

 

המכונות בארגון (מערכות ה-IT והתשתיות)  בסביבות השונות: פיזיות וירטואליות וב"ענן", מייצרות נתונים רבי ערך הכוללים, בין השאר: תיעוד של פעולות המשתמשים, התנהגות לקוחות, איומי אבטחה, פעולות מרמה ועוד.

 

הנתונים דינאמיים, בלתי מובנים ואינם סטנדרטים, כאשר הגרסאות הקיימות של בחינת הנתונים לצרכי ניהול ומעקב, אינם בנויים לטיפול בסוג זה של נתונים.

 

הפתרון

 

Splunk   פתרון תוכנה מתקדם, המוטמע במהלך קצר (דקות)בארגון, אשר אוסף ומקטלג בזמן אמת נתוני מכונה מכל מקור שהוא, תבנית או מיקום.  זאת, ללא צורך ברכישת תוכניות או חיבורים מותאמים במיוחד.

 

ניתן להתאים את Splunk לעבודה מול שרת אחד (Windows, Linux, Unix), או לקטלג נפחים עצומים של עשרות טרה בייט ביום שמקורם במערכות מידע שונות, ללא קשר עם מיקומן הגיאוגרפי.

 

Splunk כולל מערך מקיף של אבטחה, ובוחן בכל גישה את הרשאת המשתמש, כולל פעולות מערכתיות, פעולות משתמשים באינטרנט וממשקי שורות פקודה.

 

באתר קהילת Splunk www.splunkbase.com ניתן לחלוק במספר גדל והולך של יישומים זמינים עבור תפקידים ומצבי שימוש שונים.

 


התועלות

 

איתור ותחקור
ניתן לאתר ולתחקר נתונים בזמן אמת באמצעות מונחים ספציפיים או ביטויים. בקליק אחד ניתן למצוא תא "המחט בערימת השחת", להגיב לאירועים, יישומי SLA ועוד, עם התרחשותם.

 

צבירת ידע
ניתן להוסיף קשרים ומשמעויות לנתוני המכונה: מתן שמות, תיוג שדות ונקודות נתונים. כמו כן ניתן להוסיף נתונים ממקורות חיוניים כגון: מסדי ניהול, מערכות ניהול תצורה, ספריות משתמשים ולהפוך את נתוני המערכת למאגר ידע, ברור ונהיר עבור כל המשתמשים.

 

פיקוח והתרעה
החיפושים יכולים להפוך להתרעות בזמן אמת, אשר מפעילות תגובות באופן אוטומטי כגון: משלוח אוטומטי של דוא"ל, הרצת סקריפטים, שליחה ל-RSS FEED או משלוח הודעה למערכת הבקרה – SNMP Trap. ניתן לבסס את ההתרעות על מגוון מצבי סף, מגמות ותבניות מורכבות.

 

דיווח וניתוח

באמצעות אשף הדוחות ניתן לייצר במהירות תרשימים מתקדמים, גרפים ולוחות מחוונים המציגים מגמות, ערכים ונתונים נדרשים לצורכי ההנהלה, הארגון או משתמשים אחרים (מנתחי אבטחת מידע, ביקורת חשבונות, מפתחים ומנהלי מערכות)

 

לקוחות  

 

פתרון Splunk נמצא בשימוש של למעלה מ-3,200 לקוחות בעולם מהם למעלה מ-50% מהארגונים המשתייכים ל-.Fortune 100

 

מציין בעז לוינשטיין, מנהל אגף תשתיות מחשוב ב-012: "מערכת Splunk אוגרת את כלל תוצרי הלוג המיוצרים במערכות ההנדסיות של החברה: נתבים, מערכות דואר, מערכות זיהוי, DNS וכד'. המערכת מציגה לכלל מוקדי החברה מימשק ובו ניתן לקבל ניתוח בזמן אמת של אירועים רלוונטים ע"פ דרישה ובהתאמה ללקוח או למזהה מסוים (לדוג' כתובת IP).

 

עם קבלת שיחה מלקוח המערכת מציגה את המופעים הרלוונטים לצורך הצגה פשוטה של נתוני הלוג ובכך למעשה נותנת לנציג השירות מענה מידי והבנה של תקלות לקוח, כגון הקשת סיסמא שגויה. ע"י שימוש במערכת אנו חוסכים זמן שיחה יקר מכוון שבחלק מן התקלות אין צורך ל"תחקר" את הלקוח והבעיה מוצגת מיד. ע"פ נתוני המוקד הפעלת המערכת חוסכת בזמן שיחה ומייעלת את פעילות המוקד.

 

לאור ההצלחה והתוצרים שקבלנו מן המערכת, אנו משמישים את המערכת לניתוח לוגים שמתקבלים ממערכות הIT- לצורך זיהוי תקלות וסיוע בעבודה היום יומית של נציגי מחלקת HELP DESK. בשלב ראשון אנו מנתחים את כלל פעילות זיהוי שמות המשתמשים בארגון.

 

עם השמשת המערכת בשלב הפיילוט זיהינו שוב ירידה בתלונות לקוחות פנימיים ומענה מהיר ומקצועי בהבנת בעיות זיהוי וכניסה למערכות. לדוגמא: עובד שסיסמתו הייתה ננעלת בצורה תכופה מיד עם השמשת המערכת, זוהה כי במכשיר סלולרי הותקנה תוכנת דואר נוספת שלא הותקנה ע"י נציג מחלקת HD וגרמה לנעילת חשבונו של העובד".

 

 

מעוניין לקבל מידע נוסף אודות הפתרון – לחץ כאן

 

ליצירת קשר: michal.go@emet.co.il
                    054-47700690

 

 

* הסקירה בוצעה על ידי מומחי היישום של ERP.ORG.IL בשיתוף עם מנהל המוצר בא.מ.ת מיחשוב.

23.1.19 CIO FOCUS 2019 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
18.12.18 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע כגון: ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
25.12.18 סדנה: "Power BI"
בסדנה תתבצע היכרות עם Microsoft Power BI - פתרון לניתוח אנליטי מתקדם בענן. לפרטים והרשמה>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
כנסי FOCUS 2019
כנסי פוקוס לשנת 2019: הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים, ניהול שירות וחווית לקוח, בינה עסקית, מחשוב ארגוני, סייבר ואבטחת מידע, ניהול תשתיות ופיתוח בענן ועוד. לפרטים>>
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe