CIO
   דף הבית       צור קשר       פורומים       בלוגים       מונחים       מאמרים       מרכזי התמחות       סדנאות       אודות      כניסת מנויים   הרשם עכשיו
שלום אורח 
הרשמה לקבלת NewsLetter
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע לצורך קבלת החלטות, ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים >>
23.1.19 CIO FOCUS - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>

מאמרים

|
שלח באי-מייל גרסת הדפסה
דבר המומחה: קרן שקד, מומחית קשרי לקוחות – CRM תפעולי ואנליטי (מאי 10)
קרן מציגה את ניסיונה בתחום ה-CRM וה-BI, ה"אני מאמין" שלה בניהול פרויקטים בתחום, חשיבות ה-Master Data בארגון והיעדים העסקיים של פרויקט CRM.

 

שמואל מרדלר: קרן, מהו הרקע שלך בתחום ה-CRM והבינה העסקית BI ?

 

קרן שקד: אני רואת חשבון בהשכלתי, התחלתי את הקרירה ב- Deloitte בה ניהלתי את תחום היעוץ למערכות מידע. עבדתי בהקמת תוכנית ה- CRM בבנק הפועלים ולאחר מכן הצטרפתי לפירמת היעוץ BI-Pro. במהלך שלוש שנים פעלתי במסגרת הקמת פרויקט BI גלובאלי בטבע, ובמקביל בצעתי פרויקטי CRM בארגונים גדולים במשק כגון: שירותי בריאות כללית, מנורה מבטחים, לאומי קארד, בנק לאומי ועוד. פירמת BI-Pro, בה אני שותפה, מתמחה במתן ביעוץ והובלת פרויקטים אסטרטגיים בתחום המידע הניהולי (BI), ניהול קשרי הלקוחות (CRM) ואסטרטגית IT.

 

שמואל: מהו ה"אני מאמין" שלך בבצוע פרויקטים בתחום ?

 

קרן: אנחנו ב-BI-Pro מאמינים בעבודה קרובה עם הנהלות הגופים להם אנו מייעצים, מתוך כוונה לתת מענה לצרכים עסקיים. אנו מעסיקים רק יועצים בכירים, בעלי רקע עסקי וטכנולוגי מעשי אשר יכולים להבין את היעדים העיסקיים של הלקוח ולגזור מהם את תוכניות העבודה הנדרשות בתחומים השונים: BI, CRM ו-IT. לכן אנו עוסקים גם בהגדרת האסטרטגיה של התוכנית, הקמת יחידות מידע עסקיות, הובלת השינוי בארגון ועוד.

 

שמואל: במפגשים והרצאות את מדגישה את חשיבות ה-Master Data  בארגון, האם תוכלי לפרט בנושא זה?

 

קרן: המיחשוב הארגוני אינו הומוגני. למשל בתחום ישות הלקוח, אנחנו רואים ארגונים בהם יש יותר ממערכת CRM אחת, או מספר בסיסי נתונים המכילים נתוני לקוח. יחד עם זאת, שיקולי IT פנימיים לא צריכים לעצור אותנו מלתת שרות טוב ללקוח מתוך ראייה כוללת, בכל הערוצים, בכל המוצרים ובכל התהליכים. ארגונים שאין להם בסיס נתונים אחיד ואיכותי לא יידעו לזהות נכון את הלקוח, לא יכירו אותו כפי שהוא היה מצפה ולכן גם לא יהיו מסוגלים לעבור לשלב הבא שהוא טיפול מתוך ראיית 360° הן לצורך טיפול בתקלות שקורות ללקוח והן לצורך הצעות ערך רלוונטיות שיגרמו לו להגדיל את פעילותו עם הארגון.

חשוב לזכור כי בלא מעט ארגונים נדרש ניהול ה- Master Data לא רק של לקוחות הקצה אלא גם של ישויות וגורמים נוספים כמו סוכנים, מפיצים, ספקים ועוד. ה- Master Data מאפשר לקיים תשתית נתונים מסודרת ואחידה הלוקחת בחשבון את מגוון הקשרים שיש לישות הלקוח ויוצרת מידע איכותי וזמין.

בארגון בו אין מערך Master Data מסודר אנחנו יכולים למצוא מקרים בהם אותו לקוח מופיע תחת מספרי לקוח שונים, ואין יכולת לאחד ביניהם ולכן בכל פעם מסתכלים רק על תמונת מצב חלקית שלו - מצב זה מביא לאובדן הזדמנויות (Cross-Sale, Up-Sale), לקוח ש" מבינים לא נכונה את הפוזיציה שלו מול הארגון" דהיינו את הערך האמיתי שלו לארגון (לדוג' בעל חברה גדולה שהוא גם לקוח פרטי "פשוט"). דוגמה נוספת היא מקרים בהם גם אם מדובר באותו מספר לקוח, הפרטים עליו שונים (כמו כתובות שונות, טלפונים שונים וכד') וכך נוצר מצב שדיוורים (העולים לארגון כסף רב) חוזרים לשולח. 

 

שמואל, ולסיום – מה חשוב לארגון שבצע או מבצע פרויקט CRM?

 

קרן: לפרויקט CRM שני יעדים עסקיים: שיפור חווית השרות של הלקוח והגדלת ערך הלקוח. ארגונים נדרשים, באופן קבוע, לבחון כיצד יעדים אלו מושגים. ישנם פרמטרים תומכים רבים הנדרשים למעקב, אך אציין שניים עיקריים:  יצירה של מידע נכון אודות הלקוח - המאפשר בחינה מקיפה של האינטראקציות השונות שלו עם הארגון והאחר, שימוש במידע ב-ON LINE לשם קיום "מפגש נכון" עם הלקוח – דהיינו מתן הצעות התקשרות מיטביות על בסיס יכולת הכספית של הלקוח  וניסיון העבודה שלו עם הארגון.

ליצירת קשר: keren.shaked@bi-pro.biz

23.1.19 CIO FOCUS 2019 - הכנס השנתי של מועדון המנמ"רים
בכנס השנתי השביעי של מועדון המנמ"רים, מיסודן של IDC ישראל ו-ERP.ORG: דגשים לפעילות המנמרים הצפויה לשנת 2019 , טכנולוגיות מובילות, מפגשים עם מומחים ועוד>>
22.1.19 סדנה: "להפיק יותר מה-SharePoint בארגון"
בסדנה נציג את ה-SharePoint על גרסאותיו ויכולותיו, כולל חדשנות וחידושים במוצר, ונתייחס לאתגרים של משתתפים ש-SharePoint מוטמע בארגונם. לפרטים והרשמה>>
28.1.19 סדנה: "בית ספר להורים - שעובדים"
בסדנה, המבוססת על עקרונות אדלריאניים, נלמד כיצד ליצור תשתית יחסים במשפחה, שתאפשר לנו לפעול באפקטיביות טובה יותר בשעות העבודה. לפרטים והרשמה>>
5.2.19 סדנה: "שימוש מתקדם באקסל למנהלים"
בסדנה נסקור ונלמד על רבדים נוספים בתוכנת האקסל המסייעים למנהלים בניתוחי מידע כגון: ניתוחי רגישות, ניהול סיכונים ועוד. לפרטים והרשמה>>
12.2.19 סדנה: "ניהול ידע בארגון - KM Best Practices"
בסדנה נסקור את ההיבטים השונים של ניהול הידע בארגון בהיבטים של שימור, פיתוח, שיתוף והנגשה וכן מתודולוגיות מתקדמות ופרקטיקות המאפשרות לשפר את הערכים המוספים מבוססי ניהול ידע. לפרטים והרשמה>>
ספק טכנולוגיה / מתודולוגיה - חשוף פתרונות/יכולות לקהל הארגוני
באמצעות מפגש "בית פתוח" במשרדי ERP.ORG באפשרותך לחשוף פתרונות / יכולות לקהל הארגוני>>
28.3.18 "כנס המחשוב הארגוני - ERP FOCUS"
מטרת הכנס: לספק מידע עדכני אודות חידושים וחדשנות במערך המחשוב הארגוני בהיבטים שונים: פלטפורמה, פונקציונאליות ומהלכי הטמעה. לפרטים והרשמה...
אחזקה |  איכות הסביבה |  אינטרנט לעסקים |  ארגונומיה |  בדיקות תוכנה |  בינה עסקית - BI |  ייצור |  יישום אסטרטגיה |  למידה ארגונית |  מחשוב ענן - Cloud Computing |  מלאי |  מניסיונם של ארגונים |  משאבי אנוש |  מתודולוגיות יישום |  ניהול השינוי |  ניהול חיי מוצר - PLM |  ניהול ידע - KM |  ניהול מחסן מתקדם - WMS |  ניהול מסמכים |  ניהול מעבדה - LIMS |  ניהול פרויקטים |  סקירת פתרונות |  ניהול תהליכים - BPM |  ניהול IT |  פרוגרמות ותכנון פונקציונאלי |  פיתוח מנהלים |  קמעונאות |  קשרי לקוחות - CRM |  רכש |  רצפת ייצור |  שיווק ומכירות |  שרשרת האספקה |  תגמול ותמרוץ |  תכנון |  IT&Business Alignment |  Lean |  SMB |  SOA |  Start UP |  Tec Insights - Jack GOld |  אורח באתר |  דבר המומחה |  סקירת כנס |  סקירת מוצר |  קהילות מקצועיות - פורומים |  מ.ה - מרכזי התמחות |  MBTI - סוגי אישיות (טיפוסים) בארגון |  דף הבית |  תנאי השימוש באתר | 
כל הזכויות שמורות © 2005   created by CyberServe